- Kahve
- Tatlı
- Express Teslimat
Cadı'nın Evi
Cadı'nın Evi Değerlendirmeler
...m
4 Ay Önce
Ürünlerin tazeliği mükemmel. Orada yesek ancak bu kadar sıcak ve lezzetli olurdu. Ellerinize sağlık 🙌
- Not availableMix&Magic (2-3 Kişilik)
...n
8 Ay Önce
harika
- Mahbube415 TL
- Şukufe415 TL
...ğ
8 Ay Önce
Her zaman ki gibi mükemmelll tatlıları cam kavanozla göndermeniz aşırı tatlı be güzel olmuş coook teşekkür ederim 🤩
- Meşhure385 TL
- White Chocolate Mocha180 TL
...L
8 Ay Önce
Elinize sağlık çok güzeldi ❤️
- Dildade495 TL
- Americano155 TL
- White Chocolate Mocha180 TL
- Flat White165 TL
- Şukufe415 TL
...r
8 Ay Önce
lezzetleri muhteşem ancak fiyatları daha uygun olabilir
...r
8 Ay Önce
Müjgan favorim lütfen fiyatları biraz daha uygun yapin
...n
8 Ay Önce
hataydan arkadaşıma sürpriz yapmak için yolladım not yazmalarını rica ettim ve yazıldı arkadaşım çok beğendi çok teşekkür ederim 🙏🏻☺️
...r
5 Ay Önce
fiyatlar uygun olsa 5 yildiz
...n
5 Ay Önce
Çok güzel ve hafif ama pahalı
- Afife415 TL
- Memnune415 TL
...r
5 Ay Önce
Müjgan harika bir tatlı tek puanı fiyattan ötürü kırıyorum
...ı
1 Ay Önce
Portakal suyu gerçekten taze sıkılmış gibiydi ama pipet bile koyulmamış o kadar para veriyoruz bu hizmet yakışmıyor
- Meşhure385 TL
...z
4 Ay Önce
cok kotu bir tadi var fazla sekerli bir suru yerde milkshake ictim ama bunun sekeri bunaltiyor ve oreolu milkshake siparis ettim dumduz cikolatali sut geldi ustunde 2 kucuk oreo var, parcacikli degil
...i
9 Ay Önce
Çok güzeldi hafifti özenle paketlenmiş çok teşekkür ederim ☺️
- Afife415 TL
...L
9 Ay Önce
Elinize sağlık çok güzeldi❤
- Dildade495 TL
- Not availablePurple Dragon
- Not availableTeawinkle
...t
4 Ay Önce
teslimat hızlıydı ama tatlı cok kötüydü asla fiyati hak etmiyo 400 liraya yedigiö en kötü tatlıydı
...n
6 Ay Önce
yerinde daha güzel
...t
3 Hafta Önce
tatlıyı hiccc begenmedim kurye hızlıydı
...r
2 Ay Önce
fiyatlar cok yüksek çikolata kalitesiz yerken insanı bayiyor
...ğ
2 Ay Önce
Cadının evinden ilk defa sipariş vermiyorum Kruvasanını çok seviyorum ama bu sefer aşırı bayat ve çok kötü geldi
- Katre385 TL
...ç
5 Ay Önce
Gramaj olarak restoranda verdiğinizle paket olarak gönderdiğiniz arasında fark olduğunu düşünüyorum maalesef üzücü:(
...n
3 Ay Önce
Waffle’a sadece 1 adet çilek koyulmuş. Bubble olan içeceğe pipet koyulmamış. Kötü yorumu hakettiniz ve son siparişimdi
- Memnune415 TL
...n
3 Ay Önce
Resmen şurup, berbat. ben daha önce dragon bubble tea icmistim orjinali asla böyle degil. doktorun verdiği ilaçlar gibi tadı
...z
3 Ay Önce
1 yıldız bile çok rezillik çikolatası kapağa yapışmış vişneleri çekirdeğin içinde bırakmışlar çok kötüydü 3 kere sipariş ettim 3 ünde de reziilik
...r
7 Ay Önce
siparişim alt üst olmuş şekilde geldi tatlı ters dönmüştü çikolatası her şeyi birbirine girmiş maalesef bu siparişten memnun kalmadim
...r
2 Ay Önce
Tatlılar rezaletti, kavanozlara meyve ve kremaları tıkıştırıp göndermişlerdi ve pandispanyası bayattı.
...ç
8 Ay Önce
Soda eksik gelmedi
...r
9 Ay Önce
Bunu nasıl yiyorlar hepsi çöp oldu içşnde 5 dilim çilek vardı meyvesi bol olsun dememe rağmen krema aşşırı yoğun meyve bol koyulmalı valla yiyebilen varsa bravo

