rider-banner-icon
  • Tantuni
  • Express Teslimat

Meşhur Hasan Usta Tantuni

TESLİMAT
3.9 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Güvenevler Mah. Güvenevler Mah. 1901 Sok. No:14/C
...K19.06.2026paketlemesi çok güzel ve özenli Ayrı olaraktan da yoğurtlu mor lahana göndermişler.Elinize sağlık.🫶
...u22.04.2026Çok lezzetliydi ekmek tazecikti
...u21.04.2026Çok lezzetli ekmeği çok taze yanında gönderdikleride öyle
...k11.03.2026LEZZET VE KALİTELİ MALZEMESİYLE SON ZAMANLARDA YEDİĞİMİZ EN İYİ TANTUNİYDİ.AYRICA NOTUMUZU DİKKATE ALDIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ.
...y11.03.2026tantuniler guzeldi, sicak geldi. icecek hatalı geldi.
...n10.03.2026sipariş hızlı geldi ve tam istediğimiz gibiydi. hatta şimdi tekrar sipariş vericem 🤌🤤
...n22.02.2026Sipariş hızlı ve sıcak geldi
...m10.02.2026Kuryenin iyi biriydi yemeği hızlı getirdi ve yemeğin tadı çok güzel
...a01.02.2026gerçekten lezzetli ve hızlı geldi ellerinize sağlık
...n18.01.2026hakikaten harika bir tat ellerinize sağlık
...k08.01.2026Çok güzeldi♥️♥️♥️💙💙💙💎💎💎🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿
...n05.01.2026tantunicilerin kralı
...n17.06.2026yogurtluyu begendim.
...r22.05.2026Lezzetli oldukça güzel fakat yazılan notlar dikkate alınmamıştı et ekmek istedim garnitürlü geldiği için açıp ayıklamak zorunda kaldım
...ç26.04.2026porsiyonlar biraz küçük. lezzet orta seviyede. teşekkürler.
...n24.01.2026İyiydi
...k15.02.2026İdare ederdi.
...z22.01.2026Porsiyon küçüktü
...r20.04.2026Her zamab sipariş verdiğim bur yer ama bu sefer etler çok yanmış ve kurumustu.tadi da guzel degildi bu yuzden
...n24.01.2026İş dolayısıyla misafir geldiğim bir şehir İlkdefa tantuni denedim genel olarak böylemi bilmiyorum et çok az tuzsuz lezzetsiz limon sıkınca biraz tatgeldi sebzeli dürüm yemiş olduk iyi tarafı sıcaktı
...n22.06.2026yoğurtlu et yerine yoğurt tavuk geldi kabın içindeki yoğurt lahana ve biberede bulaşmış
...n20.05.2026Normalde hep tercih ederim ama ilk defa böyle birşeyle karşılaştım 2 de sipariş ettim üç buçukta geldi ve çok özensizdi kağıda sarıp göndermişler ekmek sürger gibi olmuştu:(
...t17.04.2026Son 10 yılda yediğim en kötü tantunilerdi
...z23.01.2026Domatesli demiştim ama
...n30.11.2025Etler kuru ve koyu siyahtı. Ve çok yağlıydı.
Monday11:0023:45
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: