- Home-Made Cuisine
- Kebab & Turkish
- Express Delivery
Seçkinler Restaurant
Seçkinler Restaurant Ratings & Reviews
...k
1 week ago
güzeldi secenklerde kavurmalı seceneğide olsa daha güzel olur
- Pilav Üstü Et Döner500 TL
...n
3 weeks ago
Lahmacun çok iyi dönerde iyi
- Lahmacun150 TL
...ş
3 weeks ago
Siz bu işin vakkosu guccisinizzz 🤝🧿
- Tavuk Çöp Şiş400 TL
- Ayran (30 cl.)50 TL
...ş
3 weeks ago
Herşey cok güzel özenli temizdi🤍
- Tavuk Çöp Şiş400 TL
- Coca-Cola (33 cl.)70 TL
...r
1 month ago
ellerinize sağlık
...A
2 months ago
Gayet lezzetliydi
- Kuşbaşılı Kaşarlı Pide350 TL
...n
6 months ago
pide ezik şekilde ve çok az geldi çorbaların tadında bir gariplik vardı hiç lezzetli değildi
- Lahmacun150 TL
- Coca-Cola (33 cl.)70 TL
...a
6 months ago
Tavuk çorbası harika
...a
11 months ago
Siparişim sıcacık geldi ve çok lezzetliydi. Kuryeye de hızı ve kibarlığı için teşekkürler.
- Lahmacun150 TL
...K
4 months ago
soğan olsun işaretli salata soğansız gelmiş ama sorun daha dikkatli olunabilir
...n
1 week ago
Dönerinizin eti çok üzgünüm ama koku olarak benim yiyebileceğim bi et değildi
...n
5 months ago
salata çok kötüydü künefenin şerbeti diğer bütün ürünlere akmıştı ve tadınızı bozmuştu
- İskender (Et Dönerden)450 TL
- Patates Kızartması150 TL
- Künefe220 TL
...n
9 months ago
Devamlı sipariş veriyorum bugün gelen et döner ne kadar ufaktı
- Tavuk Çorbası160 TL
...n
10 months ago
Ağır bi koku vardı etlerin rengi yarısı kırmızı yarısı siyahtı daha önce öyle gelmiyodu ordan sirke sarımsakta koymamışlar
...ş
5 months ago
yanına karabiber koymalarını da söyledim fakat gönderdikleri paketler boştu.
...r
6 months ago
Pizzada sosis yoktu ve lahmacunları dürüm yapılmasını istedim evet dürüm yapılmış ama iç malzemesi yok gibiydi kıyma tadını alamıyorsunuz. Yedik ama bir daha tercih etmem.
...a
6 months ago
Yemek lezzetli ama sonra çok rahatsız ediyor çok yağlı
...r
9 months ago
tavuk döner dürüm çok lezzetliydi ama doyurucu değildi önceden dürüm daha büyük ve dolu geliyordu. tadı damağımda kaldı ama doymadım :)
...n
10 months ago
Gelen en kötü pizzaydı ortasına biraz malzeme konmuş kenarları baya boş kuru hamur altıda yanık üstü kuru sos yok hamurda sos olurdu ustamı değişti anlamadım
...n
2 weeks ago
Domatese alerjim var açıklamayada yazdım içinde olmasın diye saolsunlar koymuşlar çöp oldu yemek
...u
2 weeks ago
2. çeşit salata istiyoruz ve ikiside aynı aynı gönderceksiniz neden ayrı isimlendiriyorsunuz
...l
1 month ago
Kesinlikle uzak durulması gereken bir işletme
...k
1 month ago
Ne zaman yesem içinden mutlaka birsey çıkıyor ne yediğimin hiç önemi yok 1-2 sene önce yerinde gidip yemiştim o zamanda çıkmıştı dışına önem vereceğinize biraz hijyene önem! Foto koyabilsem keske
...l
2 months ago
siparişlerin hiçbiri 1.5 porsiyon değildi
- Ayran (20 cl.)40 TL
...r
2 months ago
bir lt kola söylüyorum küçük teneke kola gönderiyorlar
...n
5 months ago
Yazılan notu dikkate alın diye not yazıyoruz berbatti her şey kurye de dahil
...k
5 months ago
tavuk corbasinin icine tavuk koymayi unutmussunuz.... hasta oldugum icin siparis verdim tavuk yoktu icinde .resmen 1 2 parcacik.
...s
7 months ago
kelle paça siparişinde sirke sarımsak yok 👎👎👎
...n
8 months ago
Makarna eksik geldi, madem göndermeyeceksiniz o zaman ona göre ücret alın arkadaşım. Ayrıca bu kadar kötü da tavuk doğranmaz.
...a
10 months ago
Tamamen eksik geldi. Lahmacun faturada var ama pakette yoktu. 1,5 çöp şiş ise 1 geldi. Tadı da kötüydü baharatlı bol yağlıydı.

