rider-banner-icon
  • Dondurma
  • Kahve
  • Express Teslimat

Dora Dondurma

TESLİMAT
3.4 üzerinden 5 yıldız, 33 inceleme
Hürriyet Caddesi NO:41/2D
...i07.06.2026damla sakızlı dondurma aşığıyım. damla sakızının tadını bu kadar net hissettiğim başka bir dondurma olmadı.
...k26.05.2026her zamanki gibi en iyisi iyiki varsınız
...k16.04.2026hem çok yüksek kaliteli, hem çok ilgili restoran. var olun
...n31.03.2026Çok lezzetliydi teşekkürler
...i10.02.2026harika bir dondurmasi vsr servis çok huzy
...k28.12.2025Hem bol hem çok lezzetli, ikramları da mevcut emeğinize sağlık
...a05.12.2025ürünler gayet güzel Hatta Külah unutulmuştu tekrar gelip fazladan külah ve hediye tatlı da gönderdiler Çok teşekkür ederiz bilgi ve alaka için tavsiye ederiz herkese
...i30.11.2025Çok iyi külah olsaydı daha iyi olurdu
...n16.09.2025Muheteşem tadı çok öneririm
...k07.08.2025Tadı çok güzel çok lezzetliydi
...z07.08.2025Ben daha önce böyle dondurma yemedim. Müüthiş!
...u07.08.2025Hızlı teslimat ve harika bir tat!!!! BAYILDIM!!!!
...z07.08.2025İyi ki açıldınız mimarobada :) böyle güzel dondurmaya ihtiyaç vardı :) herkese tavsiye ederim :)
...a07.08.2025Net İstanbul’un en iyi dondurmaları burda. Bir sürü çeşit , tam lezzetiyle burda. Hem sürekli gidip yiyorum , hem söylüyorum hakkını veren işletme 🙋🏻‍♂️🙏🏼
...e06.08.2025Yediğim en iyi dondurma olabilir. Süslemeside gayet iyiydi. Erimeden hızlı bi şekilde geldi
...u05.08.2025gerçekten çok lezzetliydi
...ş05.08.2025Çeşitleri o kadar çok ve lezzetli ki hangisini seçeceğinizi şaşırıyorsunuz. ama benim favorim mango ve frenk üzümü. denemeyenler varsa kesinlikle tavsiye ediyorum. paket hızlı ve buz gibiydi 😂
...z01.08.2025Beklentimin cok otesinde cikti. ucretini kesinlikle hakediyor gercekten dondurma yiyorsuniz
...k01.08.2025dondurmalar tadı ve kivami mükemmel özellikle Antep fıstıklı dondurma daha iyisini yemedim kutlama denenmeli
...m31.07.2025Yediğim en iyi dondurma olabilir. Bundan sonra buranın müvavimiyim. 👍
...n30.07.2025Çok beğendim çok lezzetliydi. Doğal ve sağlıklı olması da tercih sebebi tabiki. Paketleme vs her şeyden memnun kaldım, tavsiye ederim herkese. İyiki böyle bir yer keşfettim.. bol kazançlar dilerim.
...u30.07.2025Mimaroba iyiki sizi kazandı . Bu zamana kadar sağlıksız paketli dondurma almak zorundaydik . Sizin sayenizde dogal ve cok daha lezzetli dondurma yiyebiliyoruz . Müdavim kazandınız . Tebrikler 👏🏼👏🏼
...n16.08.2025Dondurmalar şahane lezzette, işletme sahibi de çok anlayışlı ve müşteri memnuniyetini kırmadan sağlayan bir kişi; kendisine de teşekkür ediyorum. Kesinlikle gidilmeli ve lezzetli dondurmaları tadılmal
...u08.08.2025özellikle yabancı mersini mukrmmelmis daha iyisini yemedim. bundan sonra başka yerde yemem artık
...e08.08.2025Bu zamana kadar yediğim en taze en lezzetli dondurma. Herkese şiddetle tavsiye ederim..
...r04.01.2026gayet lezzetli
...n11.12.2025Dubai dondurma yok
...ç21.06.2026çok kötü lezzeti sunumu bir daha asla almam
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0001:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:4523:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: