- Burger
- Pizza
- Tavuk
- Restoran Teslimatlı
Domino's Pizza
Domino's Pizza Değerlendirmeler
...n
2 Hafta Önce
Çok teşekkür ederim hem lezzetli hem de çabuk geldi
...i
1 Ay Önce
hem çok hızlı geliyo hemde malzemeler tad vs hersey yerinde
- Pizza X-Large (12 Dilim)700 TL
...a
3 Ay Önce
Sıcak hızlı sipariş teşekkürler
- 5 Adet Orta Boy Pizza1.360 TL
...ş
4 Ay Önce
sicacik geldi, cok lezzetliydi ellerinize saglik
- Not availableBüyük Boy Pizza + Çikolatalı Sufle
...ş
4 Ay Önce
Yedigim en iyi dominos subesi ;D
- Sarımsak Soslu Bol Sucuksever (Orta)540 TL
- Çikolatalı Sufle200 TL
...n
6 Ay Önce
Güzel pizza
...n
6 Ay Önce
Güzel pizza
...k
10 Ay Önce
Tesekkurler
...y
10 Ay Önce
kurye hızlıydı lezzet cok guzeldi
...e
10 Ay Önce
Çok teşekkürler çok hızlı ve sıcak teslim edildi
...a
5 Ay Önce
her geçen gün daha kötüye gidiyor maalesef ,
...n
8 Ay Önce
Geç geldi , kenarları çok kalındı , market pizzası gibi hazırdan fırına atılmış gibiydi.
...ü
10 Ay Önce
ince hamur, sarımsaklı kenar yerine normal hamur, normal kenar geldi.
- Coca-Cola (1 L.)185 TL
...ş
8 Ay Önce
Cok guzeldi elinize saglik sicak geldi
...i
2 Hafta Önce
Çiğdi
...z
11 Ay Önce
sufle çok iyi, çoğu pastanede yok bu lezzet
- Çikolatalı Sufle200 TL
...v
1 Ay Önce
Ürün ne olursa olsun parasıyla söylediğiniz hiç bir ekstra malzemeye özen gösterilmiyor bol peynirli ekmeğin üstünde peynir yoktu bol peynirli denmesine rağmen
- Meksika Sos40 TL
- Sucuklu Pizzetta200 TL
...v
1 Ay Önce
Ekstra malzeme seçimlerine dikkat edilmiyor. Ekstra peynirli söylemiştim bazı dilimlerle neredeyse peynir bile yoktu.
...ş
2 Ay Önce
kesinlikle berbattı geçen yaz sürekli sipariş ederdik bol bol gelirdi şimdi ekstra para verdiğimiz ballı hardallı sos bile cimrilikle az dökülmüş almayın şurdan kuponla aldık diye malzemeden kısmışsın
...n
7 Ay Önce
Patates ve tavuk topları yoksa direk orta boy pizza ve kola yazılsın.paketos yazılmasın.
- Meksika Sos40 TL
- Yoğurtlu Sos40 TL
- X-Large Domino's Sos (80 gr.)90 TL
...r
5 Ay Önce
pizza soğumuştu kurye yavasti
...a
7 Ay Önce
Hizmet anlayışı sıfır
...r
7 Ay Önce
gecikti ve tadı kötüydü hamur yedim resmen o kadar paraya 3 tane malzeme koyulmuş
...n
7 Ay Önce
Her şeyi ekxtra eklememize rağmen hepsi eksik geldi ilk kez olmuyor
...n
8 Ay Önce
Sarımsak soslu bol sucuksever söyledim ama bin pişman oldum sarımsak sosu çok kötüydü çok soğuk geldi üstündeki malzemeler donmuştu
...k
8 Ay Önce
Buz gibi geldi.
...ı
9 Ay Önce
Kesinlikle pişmemişti. Şimdiye kadar yediğim en kötü domino's Pizza. Bu işletmenin uyarılması ve standart üretim yapabilecek hale getirilmesi ümit etmek istiyorum.
...n
9 Ay Önce
Sipariş 1 saati geçen sürede geldi. Kuryeye verildi mesajı geldikten 40 dakika sonra bana ulaştı. Pizza buz gibiydi yenecek gibi değildi. Son siparişimdi bir daha asla sipariş vermem ve tavsiye etmem.
...r
9 Ay Önce
1saati geçti gelmesi kurye eksik sipariş getirdi ve buz gibiydi
...s
10 Ay Önce
soğuk geldi ustundeki malzemeler donmus vaziyeteydi sacmalik arıyoruz kaç dk ya gelir diye bize bagiriyorlar … üzücü elemanları gözden geçirin bence



