rider-banner-icon
  • Waffle
  • Express Teslimat

Peanut Waffle Belgium

TESLİMAT
4.6 üzerinden 5 yıldız, 3000+ inceleme
Sahray-ı Cedit mah. Çelik Sk. No:20, Toyata plaza nataş karşı sokagı
...r23.06.2026Tadıyla malzemesi ile efsane
...l16.06.2026Mükemmel
...n15.06.202610 saniyede bitirdik kardeşimle çok güzeldi
...n12.06.2026Çok çok güzeldi, yediğim en iyi waffle olabilir
...t29.05.2026Çok lezzetliydi elinize sağlık. Bence büyük boy o kadar da büyük değil bu arada tek kişi de yiyebilir.
...k27.05.2026Bu sefer fındık süsleme yeterliydi zaten çikolatanız hamurunuz her şeyiniz harika, bir süsleme az oluyor fındık fıstık çok az oluyor bu sefer gayet makul koyulmuştu teşekkür ederim ellerinize sağlık
...a25.05.2026Son zamanlarda yediğim en güzel waflle diyebilirim.Hamuru benim istediğim şekilde çıtırdı.Sunuma bir şey diyemem, normal plastik bir kapta geliyor.Karton kuru için eks ücrete gerek yok.Temiz ve lezztl
...a24.05.2026cok iyi
...y23.05.2026böyle işinize devam ediniz
...a23.05.2026meyveler taze ve waffle lezzetliydi, sparis notuna yazilanlari dikkate aldiginiz icin tesekkir ederim
...i20.05.2026İsminizi duymustum dedikleri kadar varmıs cok guzeldi istedigim gibiydi elimize saglık
...r27.04.2026Çok hızlı geldi, teşekkür ederiz. Yine çok güzeldi, elinize sağlık.
...n19.04.2026Elinize sağlık mükemmeldi sadece waffle için teslim süresi neden bu kadar uzun onu merak ettim
....18.04.2026Lovelyyy
...n15.04.2026Sinirimi stresimi geçiren tek yer
...u14.04.2026Belçika waffle konusunda hatrı sayılır lezzet
...r10.04.2026Lezzetliydi teşekkürler
...r10.04.2026Yine çok güzeldi, taze, sıcak, inci gibi de süslemişsiniz ellerinize sağlık, bayıldım. Getiren beyefendi de çok güler yüzlüydü, sağ olsun. Teşekkür ederim.
...r09.04.2026İlk siparişim di gerçekten beğendim. Sadece fındık fıstık vs gibi şeyler opsiyonlu olsaydı.
...k07.04.2026Kucuk boy istemistik incelik yapip buyuk boy gonderdiler ve cok lezzetliydi
...n06.04.2026Hayatımda gördüğüm en iyi ve en kaliteli işletme olabilir hem öğrenci dostu hemde lezzetli daha iyisini bulabileceğinizi sanmam
...z05.04.2026Waffle süperdi. Elinize sağlık. Çok beğendik yeni wafflecımız belli oldu 🌸✨
...l04.04.2026aradıgım waffleı buldum sonunda
...ş30.03.2026Her zaman çok iyi
...ş30.03.2026çok sık sipariş veriyorum çok güzel 👏🏻👏🏻
...z29.03.2026gayet güzel ve lezzetli ellerinize sağlık
...k28.03.2026Her zamanki gibi müthiş
...k23.03.2026Lezzet harikaydı. Bazı wafflelar çok tatlı olup bayıyor. Çok dengeli ve lezzetliydi. Büyük boy sipariş ettim ama tek başıma yedim, yani çok da büyük değil. Biraz daha meyve eklenebilir.
...ş17.03.2026Harika bir waffledı. asla hamur kalmamış çıtır çıtır çikolatası lezzetli ve meyve oranı da gayet iyiydi. teşekkürler.
...i11.03.2026Malzeme kalıtesı ve waffle hamuru cok guzel, çıtır çıtır. Tek sıkıntısı herzaman buz gıbı gelmesı :(
Monday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0002:30
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday12:0023:59
Tuesday00:0002:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: busra.gokce.1@hs01.kep.tr

MERSIS No: