rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Pide & Lahmacun
  • Restoran Teslimatlı

Kiremit Kasap Kebap & Fırın

1.5 üzerinden 5 yıldız, 1000+ inceleme
Zülüflühan Mah. No: 9/A
...z07.02.2026çok lezzetli idi bu soğuk hava da hızlı ve sıcak geldi
...z07.02.2026çok iyiydi. hızlı ve sıcak geldi
...N13.01.2026halükardı elinize sağlık
...z04.01.2026gerçekten efsane elinize sağlık favorimsiniz herkese öneririm
...n07.10.2025Yemek çok güzeldi. Ayrıca pakete eklenen kahve için de ayrıca teşekkür ederim :)
...m02.10.2025güzel ve sıcak geldi
...u28.08.2025Cok guzeldi muthis. ;)
...k11.02.2026Lezzet güzeldi ama çorbanın yarısı poşete dökülmüştü
...n24.01.2026zerzevat yazıyor. Her seferinde gelmiyor. listeden çıkarın yoksa. onun dışında bir sorun yok. lezzetli
...t18.11.2025Kurye arar aramaz indiğim halde gitmişti aradığımda da paketim çok seni bekleyemem dedi yoğunluktan dolayi olduğunu düşünüyorum ancak hoş bir tavır değildi. Yemek geç geldi yine de güzeldi beğendim
...m19.09.2025acıydı
...a04.03.2026Siparişten memnun değilim, çorbanın tadı hiç yoktu lahmacunda kıyması yok denecek kadar azdı
...n09.11.2025menü eksik geldi pilav yoktu. o saatte kalmamış olabilir ama onu telafi edecek bir şey eklenmeliydi. ama lezzeti güzel.
...Z03.07.2025İleri bir saate sipariş vermeme rağmen 1 saat öncesinde siparişi getirdiler.
...a25.03.2026Puanlara baktık ama doğru değildir diye düşündüm ama doğruymuş, çorba buz gibi lahmacun etsiz sadece domates ve oda buz gibi. Maydanoz ve limon harikaydı yani sadece onlar :)
...k11.03.2026siparisimde olmasına rağmen ayran göndermemişler harbiye yi duble istedim tekli göndermişler bide sipraris çok geç geldi onun dışında tadı güzeldi
...n20.08.2025Kanat olarak verdiğim siparişim tavuğu kötü kokuyordu ve kokusundan rahatsız olduğum için ürünü tüketmeden attım. Satıcının ürünü paketlerken farketmemesi beni ayrıca üzdü, arama gereği duymadım.
...y03.05.2026Berbattı kıyma çok soğuktu , Harbiye kebap domatesli bulgur yazmışlar ama göndermemiş lahmacunun yanına limon maydonoz yollanmamış kesinlikle çık kötüydü .
...K01.04.2026yemek çok kötüydü tat yok tuz yok en önemlisi buz gibiydi
...N24.03.2026aşırı kötü bir deneyimdi soğuk geldi sonra geldi ama yanlış adrese bırakıldı içinde kıyma asla yoktu bir limon maydanoz bile zahmet edip koymamışlar birdaha asla
...k22.03.2026Lahmacun değil NAhmacun içindeki kıyma tanelerini saydım. sadece domates ve biber var çok kötüydü . Şunu lahmacun diye koyarken utanmadınızmı
...ç13.03.2026hayatımda yediğim en kötü yemekti bir daha asla sipariş etmeyeceğim bi yer
...r11.03.2026yemekleri çok geç getiriyorlar üstüne soğuk ve lezzeti kötü
...r28.02.2026Lahmacun siparişi vermiştim çok kötüydü teslim saatinden 1 saat sonra geldi
...Y23.02.2026Siparişimi ileri bir saate vermiş olmama rağmen 1 saat erken geldi. İftarda gelmesini beklediğim sipariş telefon görüşmelerinden sonra 7.30 da elime ulaştı. 100 tl olan mevsim salatayı tavsiye etmem.
...r19.02.2026hayatımda yedigim en kötü kuşbaşı et idi daha doğrusu yiyemedim verilen para haram olsun
...n14.02.2026Yanında ikram diye birşey göndermediler insan bi salata soğan gönderir kuru lahmacun göndermişler başkada hiç bişey yok tadıda kötü hiç beğenmedim
...t23.01.2026Marketten dondurulmuş hazır ürün alsam daha sıcak gelirdi eve gelene kadar üstüne bir de 1,5 saat kadar sürdü gelmesi onu hava olaylarından dolayı anlarım ama bu kadar soğuk gelmesi rezalet
...n19.01.2026rezalet bı sipariş tam bir saat 10 dakika sonra geldi ve aradım hemen geliyor dediler üstünden yarın saat daha geçti bı daha aradım yine aynı şey tam bı rezalet ve gelen yemekte buz gibi buzzzz
...n30.10.2025ayranı göndermediniz ayrıca bu resimdeki tavuk kebabının sizin yolladığınızla hiç bir alakası yok
Thursday00:0001:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Ümit Mansuroğlu

Kiremit Kasap Kebap & Fırın