- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Restoran Teslimatlı
Kiremit Kasap Kebap & Fırın
Kiremit Kasap Kebap & Fırın Değerlendirmeler
...z
4 Ay Önce
çok lezzetli idi bu soğuk hava da hızlı ve sıcak geldi
...z
4 Ay Önce
çok iyiydi. hızlı ve sıcak geldi
...N
5 Ay Önce
halükardı elinize sağlık
- Tavuk Döner Dürüm170 TL
- Lahmacun (3 Adet)345 TL
- Ayran (30 cl.)50 TL
...z
5 Ay Önce
gerçekten efsane elinize sağlık favorimsiniz herkese öneririm
...n
8 Ay Önce
Yemek çok güzeldi. Ayrıca pakete eklenen kahve için de ayrıca teşekkür ederim :)
- Et Kağıt Kebabı375 TL
- Coca-Cola (33 cl.)80 TL
...m
8 Ay Önce
güzel ve sıcak geldi
- Tavuk Kağıt Kebabı200 TL
...u
10 Ay Önce
Cok guzeldi muthis. ;)
- Not availableCiğer Şiş Dürüm
- Ayran (30 cl.)50 TL
...k
4 Ay Önce
Lezzet güzeldi ama çorbanın yarısı poşete dökülmüştü
- Harbiye Dürüm270 TL
- Not availableMerci̇mek Çorbası
...n
5 Ay Önce
zerzevat yazıyor. Her seferinde gelmiyor. listeden çıkarın yoksa. onun dışında bir sorun yok. lezzetli
...t
7 Ay Önce
Kurye arar aramaz indiğim halde gitmişti aradığımda da paketim çok seni bekleyemem dedi yoğunluktan dolayi olduğunu düşünüyorum ancak hoş bir tavır değildi. Yemek geç geldi yine de güzeldi beğendim
- Harbiye Dürüm270 TL
...m
9 Ay Önce
acıydı
- Kuşbaşı Şiş390 TL
...a
3 Ay Önce
Siparişten memnun değilim, çorbanın tadı hiç yoktu lahmacunda kıyması yok denecek kadar azdı
...n
7 Ay Önce
menü eksik geldi pilav yoktu. o saatte kalmamış olabilir ama onu telafi edecek bir şey eklenmeliydi. ama lezzeti güzel.
...Z
11 Ay Önce
İleri bir saate sipariş vermeme rağmen 1 saat öncesinde siparişi getirdiler.
...a
3 Ay Önce
Puanlara baktık ama doğru değildir diye düşündüm ama doğruymuş, çorba buz gibi lahmacun etsiz sadece domates ve oda buz gibi. Maydanoz ve limon harikaydı yani sadece onlar :)
- Pepsi (1 L.)95 TL
...k
3 Ay Önce
siparisimde olmasına rağmen ayran göndermemişler harbiye yi duble istedim tekli göndermişler bide sipraris çok geç geldi onun dışında tadı güzeldi
...n
10 Ay Önce
Kanat olarak verdiğim siparişim tavuğu kötü kokuyordu ve kokusundan rahatsız olduğum için ürünü tüketmeden attım. Satıcının ürünü paketlerken farketmemesi beni ayrıca üzdü, arama gereği duymadım.
- Tavuk Kağıt Kebabı200 TL
- Şalgam Suyu (33 cl.)40 TL
...y
1 Ay Önce
Berbattı kıyma çok soğuktu , Harbiye kebap domatesli bulgur yazmışlar ama göndermemiş lahmacunun yanına limon maydonoz yollanmamış kesinlikle çık kötüydü .
...K
2 Ay Önce
yemek çok kötüydü tat yok tuz yok en önemlisi buz gibiydi
...N
3 Ay Önce
aşırı kötü bir deneyimdi soğuk geldi sonra geldi ama yanlış adrese bırakıldı içinde kıyma asla yoktu bir limon maydanoz bile zahmet edip koymamışlar birdaha asla
...k
3 Ay Önce
Lahmacun değil NAhmacun içindeki kıyma tanelerini saydım. sadece domates ve biber var çok kötüydü . Şunu lahmacun diye koyarken utanmadınızmı
...ç
3 Ay Önce
hayatımda yediğim en kötü yemekti bir daha asla sipariş etmeyeceğim bi yer
...r
3 Ay Önce
yemekleri çok geç getiriyorlar üstüne soğuk ve lezzeti kötü
...r
3 Ay Önce
Lahmacun siparişi vermiştim çok kötüydü teslim saatinden 1 saat sonra geldi
...Y
4 Ay Önce
Siparişimi ileri bir saate vermiş olmama rağmen 1 saat erken geldi. İftarda gelmesini beklediğim sipariş telefon görüşmelerinden sonra 7.30 da elime ulaştı. 100 tl olan mevsim salatayı tavsiye etmem.
...r
4 Ay Önce
hayatımda yedigim en kötü kuşbaşı et idi daha doğrusu yiyemedim verilen para haram olsun
...n
4 Ay Önce
Yanında ikram diye birşey göndermediler insan bi salata soğan gönderir kuru lahmacun göndermişler başkada hiç bişey yok tadıda kötü hiç beğenmedim
...t
5 Ay Önce
Marketten dondurulmuş hazır ürün alsam daha sıcak gelirdi eve gelene kadar üstüne bir de 1,5 saat kadar sürdü gelmesi onu hava olaylarından dolayı anlarım ama bu kadar soğuk gelmesi rezalet
...n
5 Ay Önce
rezalet bı sipariş tam bir saat 10 dakika sonra geldi ve aradım hemen geliyor dediler üstünden yarın saat daha geçti bı daha aradım yine aynı şey tam bı rezalet ve gelen yemekte buz gibi buzzzz
...n
7 Ay Önce
ayranı göndermediniz ayrıca bu resimdeki tavuk kebabının sizin yolladığınızla hiç bir alakası yok

