- Kahvaltı & Börek
- Pide & Lahmacun
- Pizza
- Tost & Sandviç
- Restoran Teslimatlı
Gündüz Börek & Pizza & Pide
Gündüz Börek & Pizza & Pide Değerlendirmeler
...z
2 Hafta Önce
elinize sağlık çok güzel di börekler
- Kıymalı Börek180 TL
- Patatesli Börek180 TL
- Lipton Ice Tea Şeftali (33 cl.)90 TL
...z
4 Hafta Önce
Adıyaman da bu kalitede bu çeşitlik bir mutfak görmek çok güzel bol kazanclar
- Napolitan Soslu Karışık Pizza (1-2 Kişilik)550 TL
- Napolitan Soslu Tavuklu Pizza (1-2 Kişilik)499 TL
...k
2 Ay Önce
Böreklerin yanında limonatada göndermişlerdi böreklerde çok lezzetliydi ☺
- Küt Böreği Börek150 TL
- Patatesli Börek180 TL
- Kaşarlı Çıtır Börek180 TL
...ç
4 Ay Önce
Bayıldımm. Kremalı mantarlı tavuklu pizzanın tadı harikaydı. Tek nokta, nugget yerine tavuk parçalı pizza bekliyordum fakat yine de nefisti. Sipariş hızlı ve sıcak teslim edildi. Elinize sağlıkkk
- Pesto Soslu Margherita Pizza (1-2 Kişilik)499 TL
- Kremalı Mantarlı Tavuklu Pizza (1-2 Kişilik)499 TL
- cip patates kızartması100 TL
...z
9 Ay Önce
gerçekten ye enfes pizza malzemeleri bol ic sosu gerçekten çok güzeldi
...k
10 Ay Önce
Adıyaman'ın kıt yeme-içme sorununa ilaç gibi gelmişler. Ürünlerin lezzeti, malzeme kalitesi mükemmel. Servise diyecek tek laf yok. Burası için kurşun atılır kurşun yenir. İyiki varsınız! Calzone 🩵
...n
5 Ay Önce
Çok iyi çok güzel fakat küt böreğinin yanına pudra şekeri gönderilmemiş o olsa efsana olurdu ayrıca hediye çikolatanız için teşekkür ederim
- Pepsi (1 L.)100 TL
- Beyaz Peynirli Börek180 TL
...K
5 Ay Önce
Gerçekten lezzetliydi diğer firmalar yanında halt etmiş 👌🏻
...y
7 Ay Önce
Lezzeti ve teslimat çok iyiydi
- Karışık Pizza (1-2 Kişilik)499 TL
- patates kızartması100 TL
...R
1 Yıl Önce
Çok lezzetli ama 2-3 kişilk değil.
- Sarıyer Kola (33 cl.)75 TL
- Zengin Pizza (2-3 Kişilik)700 TL
...ğ
8 Ay Önce
Abi nasıl patates kızartmasıydı Allah aşkına 100₺ bide
- Kıymalı Börek180 TL
- Kaşarlı Çıtır Börek180 TL
- Patatesli & Kaşarlı Panzerotti İtalyan Böreği270 TL
...t
3 Hafta Önce
Börek hem soğuktu hem de tatdı kötüydü
...n
4 Ay Önce
Maalesef börekler hiç güzel değildi bir daha bu restorandan sipariş vermem

