rider-banner-icon
  • Dünya Mutfağı
  • Kahvaltı & Börek
  • Pastane & Fırın
  • Express Teslimat

Başkent Simit Cafe & Pasta & Bistro

TESLİMAT
3.7 üzerinden 5 yıldız, 1000+ inceleme
Çiçekli Mah. Yunus Emre Cd. No: 114/C
...i16.06.2026teşekkür ederimmm
...n09.06.2026O menemeni hazırlayan o menemene o tuzu atan ustanızın eklemlerinden geçtiğimi kendisine iletirseniz sevinirim. İnsanız biz keçi değil.
...n27.05.2026Simitler tazecikti çok beğendik
...u27.04.2026Çok güzeldi her şeyi mis gibi yapmışlar yanında bir de hediye göndermişler çok teşekkür ederim herkese tavsiye ediyorum
...Ş14.04.2026ikram için teşekkürler🙏
...n08.04.2026Herşey güzeldi. Kahvaltılık menüsü biraz daha genişletilebilir.
...u03.04.2026sıcacık geliyor simitler hep çok beğeniyorum
...k30.03.2026Söylediğimiz her şey çok taze ve sıcak bir şekilde elimize ulaştı, ayriyeten iki adet simit daha eklemişler siparişimize teşekkür ediyoruz elinize emeğinize sağlık
...ı17.03.2026gayet güzeldi iftara yetişti, yemekler ılıktı sadece içindeki malzemeler azdı ve turşusu yoktu onun dışında herşey güzeldi.
...ı17.03.2026hediyeniz icin teşekkür ederiz supangle ve profiterol cok lezzetliydi ayrica tahinli çörek de cok lezzetliydi sadece biz 3 tane supangle istemiştik sanirim kalmamıştı onun yerine profiterol geldi
...k17.03.2026Hayatimda verdiğim en iyi karar burdan yemek söylemekti burdan yemek söyleyin bu arada pişman olmazsınız ellerinize sağlik bu arada kolay gelsinnnn
...r12.03.20265 yıldız vermeye korkuyorum kitlesi büyüyecek ve lezzetleri bozulacak diye.simitleri saat kac olursa olsun hep taze geliyor. su böreği desen yağı ağır kokmuyor teşekkürler ikram için de çok kibarsiniz
...z09.03.2026Her ürünü ayrı ayrı güzel ellerinize sağlık
...m06.03.2026Pastada ufak bi değişiklik yaptıkları için çok tatlı bir not ve yanında ikram göndermişler:) İnce düşünceniz için teşekkür ediyorum
...e06.03.2026Harika taze ürünler ellerinize sağlık
...r02.03.20261 adet simit fazla göndermişsiniz çok acıktım yedim 1 sonraki siparişime ekleyeceğim çok teşekkür ederim
...u15.02.2026bir kac seferdir hep hediye koyuyorlar, sag olsunlar. cok inceler tskler
...k11.02.2026Ürünler sıcacık ve çok tazeydi teşekkür ederim
...c02.02.2026İkramlığınız için teşekkür ederim börek çok güzeldi ama sanki birazcık yanık gibiydi dikkat edersemiz sevinirim
...ü28.01.2026harika bir işletme ,eksikleri tamamlıyorlar hediye koyuyorlar sevgiler
...ş23.01.2026Böreği full karşık kafalarına göre yolluyorlar kıymalı göndermiyorlar haberiniz olsun ona göre sipariş verin
...n23.01.2026teşekkür ederiz
...I06.01.2026Her zamanki gibi lezzetli sıcak tazecik teşekkürler
...i05.01.2026Teşekkür ederiz
...ü03.01.2026Hepsi mükemmeldi trileçe de efsane
...k26.12.2025Tazecikti hepsi de sıcacık geldi bir de ikram koymuşlardı çok teşekkür ederim ilginiz ve ikramınız için🥹🙏🏻
...i20.11.2025Teşekkür ederiz ❤️
...n16.11.2025Her urunı ayrı ayrı posetlemen cok ıyı ellerımıze saglık
...n05.10.2025Simitleri ve diğer ürünleri çok güzel biraz karışıklık olmuştu fakat yinede sipariş vermeden duramıyorum güzel bir işletme elinize emeğinize sağlık
...z05.10.2025Taze kaliteli lezzetli ürünler
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday06:0023:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: