- Kahve
- Express Teslimat
Gloria Jean's Coffees
Gloria Jean's Coffees Değerlendirmeler
...n
2 Gün Önce
Hersey tazecikti bayildim isyerine hep siparis verecegim bir yer oldu mukemmel
- Soslu Ayvalık Tostu (200 gr.)250 TL
- Üç Peynirli Bagel Sandviç (130 gr.)205 TL
...z
1 Ay Önce
Her şey çok lezzetliydi yanina koydugunuz ikramlar icin tesekkur ederim🙏🏻🩷
- Üç Peynirli Bagel Sandviç (130 gr.)205 TL
- Lotus Cheesecake Mini (45 gr.)95 TL
...u
2 Ay Önce
Bagel sandviçleri çoook güzeldi siparişimiz dışında hem küçük hediye kurabiyeler hemde cookie göndermişlerdi çok mutlu olduk harika bir işletmee🩷
- GJ's Iced Americano215 TL
- Üç Peynirli Bagel Sandviç (130 gr.)205 TL
- Karpuz Çilek Cooler295 TL
- Mango Portakal Cooler305 TL
...n
3 Ay Önce
İkiside çok lezzetli çok beğendim paketlemede özenli ve güzeldi
- Filtre Kahve200 TL
- Orman Meyveli Pasta (135 gr.)245 TL
...u
6 Ay Önce
servis lezzet harika 10 numara !teşekkür ederim , ve herkese tavsiye ederim.!
- Orman Meyveli Pasta (135 gr.)245 TL
...n
6 Ay Önce
Yanlış verdiğimiz sipariş için arayıp teyit ettiler. Sonra siparişimize ekleme yapmak istedik onu da hiç sorunsuz kabul ettiler. Esnaflık anlayışlarına hayran kaldık doğrusu. Çok teşekkürler.
...u
5 Ay Önce
Ürünler gayet iyi elime geldi sadece bieaz geç teslimat yapıldığını düşünüyorum. Siparişin hazırlanması çok uzun sürdü
- Tereyağlı Kruvasan150 TL
...t
2 Hafta Önce
siparişimi eksik getirdiler iki tane suyum gelmedi daha dikkatli olun lütfen
...ı
5 Ay Önce
kahvelet tam kapatilmamis yarisi dokulmus sekilde geldi
...r
7 Ay Önce
ikiside biraz yavandı tekrar sipariş vermem
...ı
4 Ay Önce
Düşünme siparişi gir
...s
3 Ay Önce
bayattı çürük tü yaban mersini
...l
5 Ay Önce
Tatlının içinde pastacı kreması vardı. Ve tatı hoş değildi içecek güzeldi ama parasını edermi bilemedim
- Raspberry Acai Cooler305 TL
...u
6 Ay Önce
Kahvenin tadı kötü, değişik bir kokusu var. Ve sipariş 1 saatte geldi.
...n
1 Ay Önce
dökülmüş ve krema eklenmemiş
...e
2 Ay Önce
Arkadaş bu porsiyonlara bu fiyatlar yazık gerçekten.bir daha asla
...m
2 Ay Önce
Siparişim 1.5 saat gecikti restoran numarası yok Avm yi aradığımda numarası bizde yok dendi sandviçlerin tadını beğenmedim ve görsel ile birebir aynı değil bidaha sipariş vermem
...z
3 Ay Önce
Hayatimda bu kadar özensiz bir tatli gormedim icinde bildigin sadece muhallebi var
...n
4 Ay Önce
kargom eksik teslim edildi ve aradığımda çözüm üretilmedi.
...k
4 Ay Önce
siparişimi eksik göndermişler su da sipariş etmiştim getirmemişler halbuki ödemesini aldılar
...ş
6 Ay Önce
Laktozsuz dememe rağmen normal süt kullAnılmış.
...İ
6 Ay Önce
Çok kötü
...ş
7 Ay Önce
Ürün eksik gönderildi
...n
6 Ay Önce
Daha kısa sürede teslimat için ekstra ödeme yaptım.buna rağmen siparişim yaklaşık 1,5 saat sonra teslim edildi.ek ücret ödenmesine rağmen vaat edilen sürede teslimat yapılmaması mağduriyet yarattı

