- Döner
- Restoran Teslimatlı
Şampiyon Döner
Şampiyon Döner Değerlendirmeler
...z
2 Hafta Önce
Tam ekmek içine 50-70 gr falan koyuyorsunuz galiba eti bulamadım kilosu 250 tl olan tavuğun 50 gr 400 tl verdim kurtmadımı fazla koymak için
...n
2 Hafta Önce
Çok güzel
- Hatay Dürüm & Patates Kızartması & Ayran Menü400 TL
...r
2 Ay Önce
Pilav porsiyonu biraz büyük döner lezzetli ..
- Pilav Üstü Tavuk Döner450 TL
- İskenderun Usulü Tavuk Döner Dürüm320 TL
...ğ
5 Ay Önce
döneri çok güzeldi. özellikle lavasina hayran kaldim
- Mega Tavuk Döner Dürüm430 TL
...n
5 Ay Önce
Teşekkür ederim.
- Davul Hatay Tavuk Dürüm440 TL
- İskenderun Usulü Tavuk Döner Dürüm320 TL
...r
5 Ay Önce
Çok güzeldi. Paketleme de çok güzel ellerinize sağlık. Çok beğendim. O kadar büyüktü ki bitiremedim
- Mega Tavuk Döner Dürüm430 TL
...k
9 Ay Önce
doner cok güzel ,lezzetli, özellikle nota uyup az soslu yolladıgınız için ayrıca tesekkurler
- Mega Tavuk Döner Dürüm430 TL
...z
9 Ay Önce
gerçek döner
- Ayran (30 cl.)65 TL
- İskenderun Usulü Tavuk Döner Dürüm320 TL
...a
5 Ay Önce
fiyat performans olarak başarılı..
...n
5 Ay Önce
Pişmesi ve sosları iyi sadece uzun sürdü gelmesi oda yoğunluktadır
- Mega Tavuk Döner Dürüm430 TL
...n
8 Ay Önce
çok güzeldi sıcak geldi sosu çok azdı özellikle bol soslu diye belirtmiştim
- Hatay Usulü Tavuk Döner (3 Adet) Menü850 TL
...m
4 Ay Önce
patates iyiydi. Hatta çıtırdı diyebilirim.
- Patates Kızartması190 TL
...t
1 Ay Önce
lezzetliydi ama daha lezzetli yapabilirsiniz. size inanıyorum. ellerinize sağlık.
...a
1 Hafta Önce
Bu kadar su içinde lezzettsiz bir dürüm yapamazsınız ya lütfen biraz dikkat edin asla kimsenin ekmek kazandığı bir şeyi kötülemek istenem ama düzeltilmesi gereken bir durum var iyi çalışmalar.
...k
3 Ay Önce
Tavuk aradım içinde
- Ayran (30 cl.)65 TL
...e
3 Ay Önce
ekmeği kömür gibiydi paketleme ozensizdi ve satışa sunulacak bir tarzda değildi puanım 0 ama mecburiyetten bir verdim
...ş
4 Ay Önce
Çok geç geldi, ekşidi midem önermiyorum
...u
4 Ay Önce
180 TL tutan siparişimi özellikle geç getirip 100 TL indirim saatinin bitmesini bekleyip 280 TL aldılar, böyle hizmet olmaz

