- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Express Teslimat
Usta Pideci
Usta Pideci Değerlendirmeler
...t
4 Ay Önce
Yorumum görünsün diye 5 veriyorum . Türkiye’de satış yapan zincir bir markasınız lezzet olarak esnaf lokantalara zaten yaklaşamadığınız gibi kültürümüzden de uzak kalmışsınız Ramazanda bari 2 meze koy
...l
4 Ay Önce
Siparişim ikinci kez ettiğimde geldi ama çok güzeldi ustanın ellerine sağlık 🙏
...ı
7 Ay Önce
Güzel
- Sucuklu Kaşarlı Pide Menü345 TL
...I
7 Ay Önce
Ok
...ç
7 Ay Önce
5 yıldız verdim evet lezzetli fakat 1 tane eksik gönderilmiştir
...n
9 Ay Önce
İlk kez denedim kıymalı pidesini, çok iyi buldum. Şiddetle tavsiye ederim 😊
...l
9 Ay Önce
Teşekkür ederim 🙏
...l
11 Ay Önce
Herşey Çok Güzeldi Mutfaktaki Çalışan Emekçilerin Ellerine Sağlık 🙏🏻
...ç
2 Ay Önce
garnitür yoktu lezzet fena değildi.
...v
7 Ay Önce
Garnitur ve limon yoktu
- Dilediğin İkili450 TL
...i
6 Ay Önce
Hamuru sert ve kuruydu yediğim en kötü pide ama yedik mecbur açlıktan napalım. Patates istemiştim çatal yok bir şey yok. Garip bir siparişti. Tekrar vermem.
...r
2 Ay Önce
4 lü lahmacun söyledim sadece 1 dilim limon 3 dilim domates 3-4 adet maydonoz hiç koymasalar unuttular galiba dersin ama bu yaptıkları çok ayıp bence
...k
2 Ay Önce
çok kötü lahmacun diye düşünüp sakın almayın paranıza yazık ne et tadı var ne tuzu var sakın almayın
...k
2 Ay Önce
sakın denemeyin paranıza yazık şikayet etmeyi denedim 50 tl kupon veriyor tadını yok tavsiye etmiyorum
...k
2 Ay Önce
Pidelerin hamuru oldukça kalın ve kenarları yanıktı. Tat olarak mahallenizdeki pideciden yemenizi tavsiye ederim.
...z
2 Ay Önce
servis çok kötü menü sipariş ediyoruz yeşillik yok görselde o şekilde servis ediliyor pakete gelince ürün gonderilmiyor eksik paket gönderiliyor tamamen rezalet
...ş
3 Ay Önce
tuz yok ıslak mendil yok acılı lahmacun istedik acılı gelmedi
...ı
4 Ay Önce
Lahmacun tamam, ama menüde ve fişte görünen 4 kişilik garnitür yoktu.
...ı
4 Ay Önce
Lahmacunda lezzet sıfır. Çok kötüydü…
...ı
7 Ay Önce
yanık lahmacun göndermişler . acılı istedik,acılı değil
...n
7 Ay Önce
Buz gibi gelen pideler ıspanağı bütün şekilde hamurla birleştiren bir işletme nerdeyse ikiye bölüp atmışlar kutunun içine paranızı heba etmeyin
...r
8 Ay Önce
Tek cümle ile rezalet. Isırılmış yenmiş masa artığı pideler gönderilmiş. Fotoğraflarını çektik. Güvenlik kamerası altında açtık.
...a
9 Ay Önce
Berbat salata yok içinde nasıl lahmacun bu
...n
11 Ay Önce
sipariş zamanında geldi fakat pide sıcak değildi vede kıyma az pismisti tad olarak sıkıntı yok fakat biraz soğuk yedik
...e
11 Ay Önce
kıymalı pidede kıymadan çok domates var ve çok kuru, aynı şekilde sucuklu olanda çok kuruydu ve malzemesi azdı verdigim paranın 1 kurusunu hak etmiyordu.firinda patatesler iyiydi malzemeden azaltmslar
- Tereyağlı Fırın Patates (Küçük)85 TL
...n
11 Ay Önce
çok soğuk ve kaba hamur doymalık sadece tavuk eti dökülmüş

