rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Şerbet-i Yerinde

TESLİMAT
4.5 üzerinden 5 yıldız, 61 inceleme
Saltak Cd. Dokumacı Apt. 135/B
...p22.06.2026çok taze ve çıtır geldi çok beğendik artık favorim oldu
...r16.06.2026Herşeyi ile harika bi işletme inşallah hep böyle devam edersiniz
...N08.06.2026Çıtır çıtır çok iyiydi
...n06.06.2026Çıtır ve çok güzel tavsiye edilir
...r24.05.2026Tulumba çıtır çıtır. Çikolatanın tadı yerinde. Bir gün sonra yediğimde de bayatlamış tadı yok. Çıtırlığını korumuştu. Biz çok beğendik. Elinize sağlık
...u19.05.2026Şimdi geldi siparişim şerbeti kıtırlığı çok güzel yediğim en güzel tulumbalardan ilk 2 :) emeğinize sağşık
...r07.05.2026Taze, lezzetli ve hizli
...n01.05.2026Ürünler taze ve çıtır geldi. İkram için de teşekkürler
...n16.04.2026taze
...k09.03.2026İş yerine 2.5 kilo tulumba söyledim herkes çok beğendi ayrıca işletme extra fazladan koymuş teşekkürler :)
...n16.02.2026Taze,temiz her şeyi yerinde başarılı bir mekan
...k12.02.2026tulumba ve kurabiyeler taze ve lezzetliydi
...a14.04.2026tuzlu kurabiye ve tatlılar harika çıtır ve taze. Fakat bal badem dondurmanız olmamış. Kesinlikle kontrol etmelisiniz.
...r17.03.2026Tulumla lezzetli ve çıtırdı. Cevizli midye ise fena değildi. Cevizi boldu. Genelde bu türün içine çoğu işletmede krema dokulu malzeme konuluyor.
...n13.06.2026Hamur ok, çıtırlığı iyi, hız iyi ancak lütfen ama lütfen işletmenizin hayrına “ Bol Bol Glikoz-u Yerinde “ değil, Şerbet-i Yerinde olsun. İyi şerbet yapabilirsiniz.
...z03.06.2026tulumba tatlısı kuruydu biraz şerbet olsaydı çok güzel olacak. ama baklava güzeldi tazeydi
...K04.05.2026Gördüğüm en bayat tatlıydı çatal bile girmiyordu bunu gönderebilmiş olmanıza çok şaşkınım
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday13:3023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: