- Pastane & Fırın
- Tatlı
- Restoran Teslimatlı
Özsüt
Özsüt Değerlendirmeler
...z
1 Hafta Önce
sımsıcak mis gibi ellerinize saglık
- Elmalı Kurabiye (kg)1.265 TL
...s
2 Ay Önce
muhteşem
...z
2 Ay Önce
notumu dikkate alıp kendi notuymuş gibi tatlı ve özenle hazırlayan arkadaşa çok teşekkür ederim paketleme özenliydi kurye arkadaşın zamanlaması efsaneydi ilgisine ayrıca teşekkür ederim iyiki varsınız
- Balım Pasta (Adet)500 TL
...n
3 Ay Önce
Tesekkur ederiz gayet tazeymis kurye arkadasa da tesekkurler adres karisikligini cozmedeki sabrı icin
- Karaorman Vişneli Yaş Pasta (Bütün)1.750 TL
...n
4 Ay Önce
Lezzet standart, şaşırtmıyor, bravo. Seramik kasede gönderiyorlar bazı ürünleri. Güveniyoruz. Teslimat hep zamanında oldu. Tşk.
...t
5 Ay Önce
Taze ve güzeldi. Ama fiyatı artmış, indirimli olursa alınır yoksa çok pahalı.
...i
9 Ay Önce
tortilla aşırı lezsetsizdi bence içine biseyler eklenebilir, tatlı porsiyon ve lezzet olarak harikaydi
...u
9 Ay Önce
yorumun üste gözükmesi için 5 Yıldız verdim normalde 1 Yıldız bile etmez gelen omlet pişmemişti oldukça cıvıktı aynı şekilde haşlanmış yumurtalarda öyleydi söğüş tabağı için tuz vs hiçbirşey yoktu
...n
10 Ay Önce
Söylenecek bişey yok özsüt farkı. çok teşekkürler🙏
...r
11 Ay Önce
Tlf. Görüştüğümüz arkadaşımızın İlgili ve alakasına çok çok teşekkür ederiz. Pasta değişiminde extra ikramınız için ayrıca teşekkürler. Kolay gelsin herkese
...ç
6 Ay Önce
sütlaç ve kazandibi mükemmel, trilece berbat ötesi
...z
1 Yıl Önce
pastalar yan yatmis, sekilleri bozulmus ve hafif dagilmisti. bedava veriyorsunuz sanki, dunya para veriyoruz, hizmet sifir. Sevmiyorsaniz yapmayin isinizi. baskasi yapar hakkiyla
...ş
7 Ay Önce
..
...a
3 Gün Önce
Özel gün için söylediğim frambuazlı pastanın içi buzlu olarak geldi. Donmuş market pastası gibiydi. Özsüt kalitesine yakışmadı. Müşteri temsilcisi üzerinden de malesef yardımcı olunmadı.
...U
4 Gün Önce
Pasta iyi değildi, sanırım sıcaktan…
- Peynirli Oval Poğaça Porsiyon200 TL
- Patatesli Ay Poğaça Porsiyon200 TL
...n
4 Ay Önce
Çikolata vasattı, bademli beyaz çikolataların bademler kesinlikle bayattı. Diğer aldıklarım idare ederdi. Özellikle çikolata hayal kırıklığı...
- Lava Kek400 TL
...u
6 Gün Önce
BAYAT VE DAĞILMIŞ BİR PASTA! BİR DAHA YEMEK SEPETİNDEN VE ÖZSÜTTEN SİPARİŞ VERMEM KİMSEYEDE ÖNERMİYORUM
...ı
2 Hafta Önce
pizzalar cok lezzetsiz ve kalindi. barbeku tavuklu pizzada tavuklar butun parca halindeydi. ilk defa margarita pizzanin ustunde yesillik gordum
...n
3 Ay Önce
Yazanların hepsi yoktu
- Pancake200 TL
...k
10 Ay Önce
Keşke taze pasta gönderseydiniz misafirlerimin hiç birisi yemedi bayattı pasta rezil oldum sayenizde
...y
11 Ay Önce
Ekşimiş pastayı yollamışsınız Ozsutten ilkndefa boyle birsey oldu Nasil böyle bir ürünü yollaya biliyorsunuz
...r
5 Ay Önce
asla istedikleri parayı karşılayamıyor ayıptır tramisu istedim 3 çatalla biterdi kimse yanlış anlamasın da kimse sokakta toplamiyor parayı
...ş
6 Ay Önce
Bu işi artık yapmak istemiyorsanız kapatın gitsin. Yediğim aşure kesinlikle aşure değildi muhallebe üzerine fındık ceviz üzüm konulmuş gibi rezalet bir tatlıydı. Bir da özsüt mü asla !
...r
7 Ay Önce
İstediğim pasta kalmayıp telefonda geçersiz gerekçeleriyle üstüne bir de başka istediğim pastayı da yanlış anlayıp başka pasta göndermişler büyük rezillik başarılarının devamını dilerim ÖZSÜT 👏
...z
8 Ay Önce
Muzlu pastanın içinde muz yok? Hemde hiç yok! nasıl başardıysanız.. görseldeki ürünle alakası yok..

