rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Express Teslimat

Nişantaşı Çorba

KAPALI
TESLİMAT
4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Altıntaş Mah. Atatürk Bulv. No: 16
...ı06.06.2026Değişmeyen adresimiz,ellerinize sağlık mükemmeldi yine.
...z01.06.2026hastaydım ve o kadar iyi geldi ki her zaman güvendiğim tek yer lezzetliydi ellerinize sağlık
...n19.05.2026yemeklerin köftesi bir tık acıydı ama güzeldi çorbalar pilavlar güzeldi ev yemeklerinde gerçekten 1 numarasınız
...n15.05.2026tavuk suyu çorbayı olması gerektiği gibi yapan güzel işletme mercimekte harikaa
...ı21.04.2026Her zaman kaliteli lezzetli sıcak yemekler. Mekana ve kurye arkadaşa teşekkür ederiz.
...z17.04.2026hızlı ve sıcak geldi lezzetine zaten diyecek bir şeyim yok harikasınız ☺️
...e27.03.2026Çorba çok lezzetliydi. Ellerinize sağlık. Teslimat çok hızlıydı. Kurye de çok kibardı. Teşekkürler.
...n23.03.2026Çorbalar ateş gibi geldi çok da lezzetliydi
...z16.02.2026Kavurma inanılmaz lezzetli herşey olması gerektiği gibi
...z16.02.2026Harika bir işletme herşey çok nefis
...m06.02.2026çorbalar çok güzel ellerine sağlık
...z12.01.2026yıllardır vazgeçemediğim tek restorant iyi ki varsınız
...z03.12.2025bu hava da bu kadar sıcak geldiği için önce restoranta sonra kurye arkadaşa teşekkür ederim bu dönemde en güvendiğim yıllardır hiç lezzetini bozmayan bir restorant iyi ki varsınız
...ı30.11.2025Sipariş hızlı ve sıcak geldi porsiyonu bol ve lezzetliydi mekana ve kurye arkadaşa teşekkür ederiz.
...m30.11.2025Taze lezzetli
...z29.11.2025yağmurlu hava da söylememe rağmen sıcacık geldi ellerinize sağlık Nazilli de temiz ve güvendiğim tek mekan
...z23.11.2025gece geç saatte söylememe rağmen sıcacık geldi. her defasında bu kadar lezzetli olmanız şaka mı 🫠 çok lezzetliydi vazgeçilmezim
...z17.11.2025tam bir yağlama olmasa da gayet güzeldi kıyma kokmuyordu ve yeterliydi elinize sağlık
...n08.11.2025öncelikle yıllardır severek ailece geldiğimiz nişantaşı çorbanın paket servisine başlaması çok sevindirici, çorba çok lezzetliydi. fakat ılıktı. salata tazeydi. çatal kaşık peçete tuz karabiber yoktu.
...l17.05.2026Lezzet ortalama, porsiyon çok küçük, tuz/ baharat eksik.
...n15.11.2025Çorbayı değerlendiremedim çünkü çorbayı göndermeyi unuttunuz kurufasulye de çok diri idi malesef diğerleri lezzeti idi
...a09.06.2026işgembu sekilde temizlenmez çok pisdi gonderdiyiniz salataya bakınca iylendim eski limonlarıda koymusunuz usdune çok ayb hatta birazdan kendim oraya geliyorum
...l26.04.2026Çorbayı bu kadar kaynar göndermenize gerek yok. Yemekler de eski lezzetinde değil maalesef.
...ı29.04.2026Söylediğim kuru fasülye midemi bozdu hiç iyi değildi
...ş16.02.2026yediğim en kötü ciğerdi
...z09.12.2025Sürekli ibo dayımdan çorba söylüyorduk sırf salatası var diye burayı tercih ettik . Siparişte baya bir sıkıntı yaşadık çorbamız patlak.Kurye güler yüzlüydü fakat siparişi iyi getirmemişti .
...u29.11.2025mercimek çorbasi gelmis
...ğ27.11.2025işkembe çorbası çok tatsız di mercimek iyiydi yağlama 200 tl karşılığında çok az dı
...z26.11.2025İlk ve sondu
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0007:45
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: