- Cağ Kebap
- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Express Teslimat
Aspava Döner & Pide & Kebap
Aspava Döner & Pide & Kebap Değerlendirmeler
...z
1 Ay Önce
güzel hızlı sıcak ve lezzetliydi
...u
2 Ay Önce
Lezzetli hızlı
- Adana Kebap (105 gr.)640 TL
...t
2 Ay Önce
bol porsiyon, uygun fiyat, lezzetli yemek. tavsiye ederim.
...ş
4 Ay Önce
Mükemmel
...n
7 Ay Önce
Beytiniz tek kelime ile harikaydı. Elinize sağlık
- Beyti Kebabı720 TL
...n
7 Ay Önce
güzeldi
...i
8 Ay Önce
Mükemmmeldi bundan sonra favori yerim
...t
8 Ay Önce
Tavuk gayet güzeldi yanında gelen tatlı baya iyi
- Tavuk Pirzola600 TL
...u
8 Ay Önce
Hızlı ve sıcak geldi. Lezzeti güzeldi.
- Karışık Pide640 TL
...y
9 Ay Önce
mezeleri dolduran koca yürekli restoran, beyti zaten enfes ötesiydi, bana tavsiye edeceğiniz kebabınız varsa bi dahakine onu denerim
- Beyti Kebabı720 TL
...i
9 Ay Önce
güvenip başka yerden sipariş veremiyorum. çok lezzetli iyi ki varlar. notlara ve ricalara önem veriyorlar :)
- Kıymalı Pide550 TL
...i
9 Ay Önce
benim restoranda ki favori yemeğim ❤️ rica ve notlara dikkat ediyorlar. başka bir yerden sipariş vermiyoruz. kahvaltı niyetine bile siparişi buradan alıyoruz :) neredeyse her gün sipariş veriyoruz.
- Tavuk Şiş (130 gr.)600 TL
...e
9 Ay Önce
sipariş 2 saatte geldi ısıtıp yedik valla bu hizmete ne denir bilemedimm
...S
9 Ay Önce
İkram Çorba için teşekkür ederim çok lezzetliydi notlara dikkat ediliyor yemek de güzeldi
...i
9 Ay Önce
inanılmaz lezzetli. porsiyonu bol, fiyatı uygun, notlara dikkat etmeleri bir yana müşteri kirmiyorlar notlarda bazı ricalarda bulunuyorum hiç kirmadilar çok nazikler. ve hep buradan sipariş veriyorum.
- Tavuk Şiş (130 gr.)600 TL
- Not availablePepsi (33 cl.)
...S
9 Ay Önce
Beğendim gayet iyiydi f/p. Notlara dikkat ediliyor tekrar sipariş verilir.
...k
10 Ay Önce
ELLERİNİZE SAĞLIK HARIKAYDI 👍
- Not availableEt Döner Dürüm
- Not availablePepsi (33 cl.)
...m
10 Ay Önce
Gerçekten çok güzel ellerinize sağlık
- Not availableSSK Et Döner Dürüm
- Not availablePepsi Max (33 cl.)
...k
10 Ay Önce
Çok güzeldi.
- Patlıcan Kebap (200 gr.)680 TL
...n
11 Ay Önce
çok ama çok başarılı kırmızı et sever biri olarak tam puan veriyorum.. sonuna kadar helali hoş olsun. 🤝
...l
6 Ay Önce
döner gerçekten güzel ve yumuşak ama ikramlar çok az diğerlerine göre..
- Not availableEt Döner
...k
10 Ay Önce
siparişler hızlı geldi tatları güzel paketlenme cok güzel ellerinize sağlık yalnız salatanın salatalk ve domatesleri ezilmişti çok önceden yapılıyor sanırım
- Mercimek Çorbası275 TL
- Mantarlı Pide900 TL
...ş
4 Ay Önce
Domates ve biberi daha çok koyuyordunuz normalde ama birer tane gelmişti tavuklar da hem küçük hem de az pişmişti. Hep sizden sipariş veririm ama son siparişimden memnun kalmadım
...ı
7 Ay Önce
sürekli et döner siparişi verdiğim ve beğenerek yediğim yerdi. yalnız bu sefer etin tadı daha farklı geldi. o lezzeti gitmişti.
- Ayran (27 cl.)110 TL
...n
10 Ay Önce
Eti lezzetliydi ama azdı.
...m
1 Yıl Önce
Ortalamaydı. İsmi aspava olsa da ikramlar aynı değildi.
...i
11 Ay Önce
bayılarak tercih ediyorum....
...s
11 Ay Önce
Yedigimiz en kötü Aspava döneriydi. Etler çok kalın ve sertti. İskender yedik ama sos ve tereyağ çok çok azdı. Son siparişimiz oldu..
...m
10 Ay Önce
Döner güzeldi ama siparişim eksik geldi
- Not availableSSK Et Döner Dürüm
...k
11 Ay Önce
servis fena değildi ama patlıcanlar pişmemişti yarısı nerdeyse etde lezzetli değildi o yüzden 2 puan verdim umarım düzeltirler

