rider-banner-icon
  • Döner
  • Express Teslimat

Közberg Döner

TESLİMAT
3.3 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Onur Sk. blok/8 kapı no:5
...ü17.06.2026Gönderdiğim notu dikkate aldığınız için teşekkür ederim. ADAMSINIZ
...l09.06.2026Ürün taze ve sıcak geldi patatesler bile yumusamamıstı
...n31.05.2026Beğendim ❤️
...n18.05.2026Uzun zamandır yediğim en iyi tavuk döner içi bol harika malzeme yeni nesil vıcık vıcık soslu sulu dönerlerden bıkmıştık harika hiç bozmayın 🫶🏻
...k11.05.2026Harika gerçekten bayıldık 2 gün üst üste sipariş verdik işyerine
...n08.03.2026Beylikdüzünün en iyisii
...l03.03.2026Yediğim en iyi tavuk döner. Lezzeti sosların uyumu şahane. Servis hızlı ve sıcak. Baya doyurucu 🥰🥰
...n01.03.2026gayet başarılıydı,teşekkürler.
...y24.03.2026Konsept olarak değişik Tavuk döner konsepti var ama çok böyle aman aman çok iyi değil genel iyi.
...z01.03.2026bu seferki daha iyiydi
...l25.02.2026Hızlıydı, Lezzetliydi, soğanlar ekmeğin içinde tek bir alanda kamıştı, eşit dağıtılırsa iyi olur.
...İ24.02.2026Gayet porsiyon büyük ve soslar lezzetli. Doluydu ekmek içleri. Sadece biraz soğuktu o kadar
...k21.06.2026Her seferinde nasıl soğuk geliyor anlamıyorum tırnak pide kullanıyorlardı şimdi lavaşa dönmüşler acil pideye geçin lavaş hiç güzel değildi
...ı19.06.2026Tırnak pide yazmasına rağmen normal lavaşa sarılı geldi
...z17.06.2026Döner güzeldi ama Tırnak pide yerine klasik lavaş dürüm içinde geldi
...u11.06.2026Soslar neredeyse yoktu ve tırnak pide bayattı döner lezzetli ama gölgede kaldı.
...m07.05.2026Tavuk lezzetli fakat içine konulan garnitürler çok az ve ekmeğin ortasında olmasını beklerdim ete en uzak yere koymuşsunuz. Garnitürlerle etin tadını aynı anda alamıyorsunuz.
...r25.03.2026lezzet çok güzel, porsiyon büyük ama ikinci siparişimde de soğuk geldi. üstelik bu sefer hızlı da geldi, sebebini anlayamıyorum
...l12.03.2026soğuktu,değişik bir koku vardı ve ekşiydi . limon sıkılmış gibi yani . birde 500 küsür tl döner insananına bir patates koyar ne bileyim biz denemek istedik pahalı geldi .
...n07.03.2026Buz gibi geldi. En azından ekmek öncesinde ısıtılsa bu kadar soğuk olmazdı. Ekşi ağırlıklı bir tadı var, içine limonu basmışlar gibi.
...Z10.02.2026Çok doyurucu ve lezzetli
...u03.04.2026Lezzet harika , hız süper , sadece sıcaklığı korumak için biraz daha önlem alınmalı. Ellerinize sağlık <3
...z07.05.2026Abarttıkları kadar güzel değildi içinde salata çok azdı
...r13.04.2026Soguk geldi ne yazık ki ama tazeydi, sosları da güzel.
...n26.02.2026Porsiyonu bol iyiydi fakat dönerde çok fazla yanık ve kuru parça vardı ayırınca hiç bir şey kalmadı. Buna dikkat edilmeliydi.
...k18.02.2026Soğuktu ve içerikleri için işaretlediklerimiz değil farklı geldi teşekkürler
...n09.02.2026Restoranda gidip yediğimde çok beğenmiştim eve söyledim buz gibi geldi hadi onu geçtim kuryeden dolayı olsun bir de kömür gibi olan tavukları içinden ayıklamak zorunda kaldım.
...r23.06.2026pide istedim lavaş geldi
...l19.06.2026Lezzetle uzaktan yakından alakası yok paranıza yazık gerçekten insanların çektiği videolara kanmayın
...l17.06.2026Yani pişmiş olsun notuyla yazdım hiç beklediğim gibi değildi tadı fiyatını asla haketmiyor tırnak pide değil dürüm bu arada hayal kırıklığı
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday12:0021:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0325131345800001