- Dünya Mutfağı
- Salata
- Tatlı
- Express Teslimat
Salatalarca
Salatalarca Değerlendirmeler
...n
1 Hafta Önce
Aşırı lezzetli ve doyurucuydu. Teslimat süresi gayet iyiydi çok memnun kaldım
...n
2 Hafta Önce
çok lezzetli ellerinize sağlık şefim.
- İkili Salata Menü869,95 TL
...n
1 Ay Önce
herşey çok güzel ellerinize sağlık 👏
- Çıtır Sezar Salata519,95 TL
- Sezar Sos49,95 TL
...n
1 Ay Önce
Yemekler çok hoşuma gitti hepsi sıcacık geldi
- Salata & Çorba Menü629,95 TL
...u
1 Ay Önce
Çok iyi gayet lezzetli hediyeniz için teşekürler
- Köfteli Salata569,95 TL
- Ayran (30 cl.)79,95 TL
...r
1 Ay Önce
Hayatımda en çok doyduğum öğün. bowl olarak bu işin harikasısınız
- Tavuğu Bowl629,95 TL
...k
1 Ay Önce
Çok az yorum yaparım. Artık sadece burdan yiyebilirim
- Çıtır Çıtır Bowl629,95 TL
...k
2 Ay Önce
Lezzetli ve cok doyurucu, teşekkür ederiz :)
- Çıtır Tavuklu Makarnalı Bowl629,95 TL
...n
2 Ay Önce
Elinize sağlık bayıldım sürekli alıyorum aşırı doyurucu sağlıklı lezzetli sakaryada yediğim en güzel bowl.
- Tavuğu Bowl629,95 TL
...n
2 Ay Önce
Yediğim en güzel salataydı. Bugün tekrar sipariş verdim aşırı lezzetli elinize sağlık
- Izgara Tavuk Salata519,95 TL
...l
2 Ay Önce
Vallahi butun hafta herhalde buradan siparis verdim bi yerde bikarim nasil olsa diye ama hep guzel ve doyurucu. indirim kuponlariyla fiyati da makul oluyordu.Elinize saglik buraya ihtiyacimiz varmis
- Bowl & Çorba Menü759,95 TL
...a
3 Ay Önce
Çooook lezzetli elinize sağlık
...r
3 Ay Önce
Süper
- Falafelli Humuslu Bowl629,95 TL
...a
5 Ay Önce
İyi ki varsınız!
...z
5 Ay Önce
Evde keyifli bir akşam yemeği.
...y
5 Ay Önce
Kesinlikle tekrar sipariş vereceğim.
...f
5 Ay Önce
10 numara 5 yıldız
...n
5 Ay Önce
Lezzetinden çok memnun kaldım.
...k
3 Hafta Önce
Malzemelerin hiçbiri güzel değildi. Makarna yumuşamıştı. Tursu bir garipti.
- Ayran (30 cl.)79,95 TL
...u
2 Ay Önce
Porsiyon olarak gayet iyiydi ama pahalı olduğunu düşünüyorum dümdüz bowl çünkü daha önce uyguna yediğim bowllardan hiçbir artısı yoktu
...L
2 Ay Önce
tabagin yarisi yok 1 bucuk kucuk kasik polav cikti ve en onemlisi tavuklar kömür gibi kara bilerek yapmislar gunun kapanış son siparisini ben vermisim asla ama asla tavsiye etmiyorum paraniza yazik.
...n
3 Ay Önce
Tavuklar yanık geldi soğukluğundan bahsetmiyorum bile schnitzel demeye bin tane şahit isterdi tabak Herşey birbirinden kötüydü 👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻

