rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Pilav
  • Tatlı
  • Restoran Teslimatlı

Kuzenler Pilavcısı

4 üzerinden 5 yıldız, 3000+ inceleme
Yunus Emre Mah. Yunus Emre Caddesi No : 39/1*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...z20.06.2026nota dikkat ettiğiniz için teşekkür ederim kedimde bende afiyetle yedik🫶
...s25.05.2026Porsiyon fazlasıyla doyurucuydu
...z01.04.2026Lezzet konusunda çok iyiler
...r10.03.2026harika bir lezzet. ama kuryeler odamıza kadar getirmeli. ramazan ayında hem de öğrencilerin arasında fakültede elinde yemekle bir hocanın yürümesi hiç hoş olmuyor.
...g04.03.2026Çok güzeldi ellerinize sağlık
...n28.02.2026Güzel.
...r11.02.2026bu kadar lezzetli yapmayın her gün sipariş veresim geliyor :D
...t20.01.2026yediğim en güzel pilav ve kuru fasulye
...t06.01.2026güzel ve enfes
...t24.12.2025her zamanki gibi müthiş
...z03.12.2025Çok güzeldi ellerinize sağlıkk tek tercihimsiniz
...n29.11.2025herzamanki kuzenler anne lezzeti
...r29.11.2025Çok hızlı geldi. Porsiyonlar büyüktü ve tadı çok güzel.
...ç29.11.2025Her zaman olduğu gibi mükemmel ve doyurucuydu. Elinize sağlık
...n29.11.2025kuru cok iyidi pilav zaten tek
...u29.11.2025elinize sağlık
...y29.11.2025lezzetli ve doyurucu bir porsiyondu. hem tavuk hem pilavla dengeli bir öğün oldu benim için. sıcacık gelmesi de süperdi. küçük kızımda bende müdavimiyim.
...m29.11.2025ellerinize sağlık mükemmeldi gerçekten
...m28.11.2025Ellerinize sağlık
...k28.11.2025Gayet güzeldi sıcacık geldi güvendiğim tek adres
...r14.11.2025çok seviyorum çok lezzetli
...y29.10.2025Denizli'de tek tavuklu pilavın en iyisini burada yersiniz
...m19.10.2025Ellerinize sağlık çok güzeldi 👍🏻
...k29.08.2025Gayet güzeldi. Teşekkürler
...u09.07.2025çok güzeldi çok
...r08.07.2025harikaydı , çok lezzetliydi. sipariş notumu dikkate almışlardı, çok hızlıydı, çok güzeldi. :)
...e02.07.2025çok doyurucu ve çok güzeldi
...ş11.03.20261 puan kırdım çünkü ekmek göndermemişsiniz sonradan yolladınız ve yemekler buz gibi olmuştu haliyle küçük jestiniz için de tşk ederim
...n01.07.2025mikrodalgada ısıtılmış gibi kokuyordu tavuk
...k09.05.2026Çok beğendiğim bi yerdi ama bu defa hem ayran çok kötü kokuyordu hem de tavuk ekstra isteyip ödememe rağmen azdı ve onda da garip bir koku vardı
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday13:3023:30

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: ceyhun.marim@hs01.kep.tr

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Ceyhun Marim

Kuzenler Pilavcısı