- Burger
- Döner
- Kebap & Türk Mutfağı
- Express Teslimat
Bursa Kebap Evi
Bursa Kebap Evi Değerlendirmeler
...z
1 Ay Önce
İkinci siparişim sıcak lezzetli ve çok özenliler herşeyi ile birlikte mükemmel tebrik ediyorum ayrıca hızlı da geliyor
- Acılı Muhteşem Bursa715 TL
- Coca-Cola Zero Sugar (33 cl.)108 TL
...l
1 Ay Önce
Çorba çok lezzetliydi.
- Tavuk Suyu Çorba210 TL
...z
2 Ay Önce
Paketleme harika ve sıcak geldi ayrıca çok da beklemedim kısa sürede elime ulaştı.
- Tavuk Şiş475 TL
- Coca-Cola Zero Sugar (33 cl.)108 TL
...l
2 Ay Önce
sıcacık gelen ve taze pişmiş ürünler için minnettarım tüm ekibin eline sağlık
- Tavuk Suyu Çorba Yarım165 TL
- Sıcak Meze Tabağı221 TL
...N
2 Ay Önce
tek kelimeyle harikaydı emeğinize sağlık
- Bursa Kebabı (İskender)615 TL
...n
2 Ay Önce
Beklediğimden çok çok daha iyiydi, patatesinden pilavına çok sıcak geldi lezzeti de oldukça iyiysi.
- Tavuk Şiş475 TL
...r
3 Ay Önce
Peçete çatal bıçak eksikti onun dışında herşey çok güzeldi
...n
3 Ay Önce
Lezzetliydi teşekkürler
- Bursa Kebabı (İskender)615 TL
...k
3 Ay Önce
kuryeye çok teşekkür ederim
...a
3 Ay Önce
Tertemiz, lezzetliz sıcak. paketleme özenli.
- Tavuk Pirzola525 TL
....
5 Ay Önce
lezzet ve servis güzel ama içeceğim eksik geldi üzdü.
...u
6 Ay Önce
Çorba çok lezzetliydi mekanda da çoğu kez yediğim çorba. Hijyen ve diğer tüm hususlarda ki hassasiyetiniz için de ayrıca teşekkür ederim aldığının her kuruş helali hoş olsun
...k
6 Ay Önce
güzel geldi ben zaten beğeniyorum bursa usulunü
...e
8 Ay Önce
Gayet güzel ve doyurucuydu
- Tavuk Şiş475 TL
...k
4 Ay Önce
yorumlarda çoğu kişi çorba miktarının az olduğundan bahsetmiş ama ben az söylememe rağmen tam gibi çok doluydu onun dışında tavuklu salata da okeydi, kurye aynı şekilde ilgili notum da dikkate alınmış
- Ezogelin Çorba Yarım140 TL
- Tavuklu Salata375 TL
...k
5 Ay Önce
İlk kez sipariş verdim lavaş çok çok azdı yarım lavaş konmuş o kime yetecek döner güzeldi adana idare eder tavukta güzeldi yanına insan bi salata ya bir meze birşey koyar neyse emeğinize sağlık
...r
11 Ay Önce
et döneriniz harika çok lezzetli ama künefe için aynı şeyi soyleyemiyecegim şerbeti yok gibiydi tatlı olmamıştı maalesef puanı ordan kırdım
- Acılı Tombik Et Döner445 TL
...n
4 Ay Önce
çorbanın tadı çok güzel evet ama porsiyon olarak tam bir çorba değil yarım geliyor iki siparisimde de ekmekler dünden kalmış ısıtılmış bayat ekmek gibi açıkçası hiç yakıştıramadım ekmek bayat :(
...a
5 Ay Önce
Cips çok yağlıydı bide sos servisi yok görselde sos vardı ama genel olarak güzel elinize sağlık
- Tavuk Şiş Dürüm375 TL
- Fanta (33 cl.)108 TL
...k
6 Ay Önce
kurye çok kaba ve kaşık yoktu salata çok güzeldi
...ğ
6 Ay Önce
Yemekler güzeldi yalnız lütfen içerikleri doğru yazın. Göndermeyeceğiniz şeyi yazmayın. Çocuk menüsünde boyama kitabı yazıyorsunuz, önemsiz görünüp önemli bir soruna dönüşebilen bir şey bu
- İnegöl Köfte585 TL
...r
5 Ay Önce
Az önce dünyanın değil evrenin en güzel dönerini yemiş olabilirim. Aşırı lezzetliydi ve aşırı özenli paketlenmişti. Kesinlikle tavsiye ediyorummmm
- Bursa Kebabı (İskender)615 TL
- Coca-Cola (33 cl.)108 TL
...l
10 Ay Önce
bursa kebabı sipariş verdik. 2 tanesi 1,5-1 tanesi 1-1 tanesi de acılı olarak. hiç birinin üzerinde yazmıyordu. acılıyı bulduk tabii ki, diğerlerini göz kararı ile. lezzeti çok iyiydi. soğuk geldi ama
...t
3 Ay Önce
Ya tadı güzel hiçbir sorun yok ama şu menülerde yazanları tam yollar mısınız çoçuk menüsü aldım çoçuğun boya kitabını yollamamışlar aynı şekilde farklı ürünlerde de sos yollanmıyo ve çok kuru oluyor.
- Parmak Patates165 TL
- Tavuk Şiş Çocuk Menüsü259 TL
...n
6 Ay Önce
tavuklar pişmemişti
...k
1 Ay Önce
tavuk pismemisti, piyazda piyaz tadı yoktu, tatsız tutsuzdu hepsi, hiç memnun kalmadım, daha da sipariş vermem
...z
4 Gün Önce
Bütün ürünler hazır yazık yani bi de soğuk
...l
1 Hafta Önce
Köz patlıcanlı istedim normal İskender geldi
...a
2 Ay Önce
Acele edildiği cok belliydi tavuklar yari cigdi yerken kirt kirt ses geliyordu etten cok kuruydu.lavas hazir fabrika usulü şekerli lavaşti ve köfte sonra yoktu. kisacasi ilk ve son tavsiye etmiyorum.
...z
3 Ay Önce
notlara dikkat edilmiyor, menüde olan kolayı da göndermemişler.


