- Kebap & Türk Mutfağı
- Express Teslimat
Yağlar Et
Yağlar Et Değerlendirmeler
...m
2 Hafta Önce
lezzetli, eti zaten çok güzel.
- Adana Kebap (500 gr.)850 TL
...r
3 Hafta Önce
güzel
...r
3 Hafta Önce
güzel ve başarılı
...u
1 Ay Önce
herşey çok lezzetli idi salatalar soslanmis ve taze idi tek eksik iş yerine sipariş olduğu için çatal kaşık göndermemis olmanız ancak ondan puan kirmiyorum elinize sağlık.
- Izgara Sarma Kuşbaşı (Kemiksiz) (500 gr.)475 TL
...n
1 Ay Önce
elinize emeğinize sağlık
...z
1 Ay Önce
yan ürünler eksik geldi ama hemen iade yapıldı kebab güzeldi
- Adana Kebap (1 kg.)1.700 TL
...n
1 Ay Önce
çok güzel olmuş emeğinize sağlık
...r
3 Ay Önce
Çok hızlı geldi ellerinize sağlık.
- Izgara Kuzu Pirzola (500 gr.)950 TL
...r
4 Ay Önce
Çöm sıcak ve zamanında geldi elinize sağlık
...t
5 Ay Önce
Herşey harikaydı teşekkürederiz elinize sağlık ..
...z
6 Ay Önce
her zamanki gibi muhtesem leziz
- Adana Kebap (500 gr.)850 TL
...k
2 Ay Önce
kebap güzeldi sıcak geldi ancak yanındaki mevsim salatanın marulları ve içindeki yeşillikleri yanmış kararmış geldi . mevsim salata dışında her şey güzeldi
- Adana Kebap (500 gr.)850 TL
...n
3 Ay Önce
İlk defa söyleyecekler için bilgilendirme evdeki hassas tartıyla tarttığım zaman pişmiş hali tam 251 gram geldi aklınızda bulunsun. Ustası değilim ama bu pişmiş gramaj farkı bana biraz fazla geldi.
- Kuşbaşı Şiş (500 gr.)925 TL
...t
1 Hafta Önce
Közlenmiş biber ve domates gelmedi
- Adana Kebap (1 kg.)1.700 TL
- Sütaş Ayran (2 L.)110 TL
...s
2 Hafta Önce
pişmiş domates ve biber yoktu! yarım limon bile yoktu ,yakışmadı
- Adana Kebap (500 gr.)850 TL
...K
2 Hafta Önce
Lütfen rica ediyorum siparişlerinizi gönderirken kontrol edin. Ne pişmiş biber ne de domates gelmedi. Sadece salata ile kebap yedik. Adana kebap içi çiğ kalmış pişmemişti.
- Kuşbaşı Şiş (500 gr.)925 TL
...r
3 Hafta Önce
Eski kıvamında değildi kebaplar uçları yanmıştı, etin taze olmadığı belliydi. Yanında soğan gönderilmemişti. Son oldu artık almam.
...u
1 Ay Önce
gittikce porsiyonlar kuculuyor, son siparisim oldu
...ü
3 Ay Önce
biraz fazla yağlı geldi et salata lezzetsizdi tavukta
...i
6 Ay Önce
YARIM ŞİŞ PİŞMİŞ DOMATES VE YARIŞ ŞİŞ BİBER YAZIYORDU SİPARİŞTE AMA GELMEDİ ONU GEÇTİM YARIM DİLİM LİMON VE YEŞİLLİK BİLE YOK
...r
2 Gün Önce
et ilk defa söyledik çok kötüydü kokuyordu , sanırım dişi etiydi.Yiyemedik maalesef.
...ı
3 Hafta Önce
kıyma kebap kötü gerçekten
...s
2 Ay Önce
Siparişlerde eksikler vardı, lütfen özen gösterin
...n
2 Ay Önce
servisler zayıf ve not yazmama rağmen umursanmamis 👎🏼
...u
2 Ay Önce
Normalde 5 yıldızı hakediyor ama paketin için de salatalar gelmedi. dikkatsiz olan çalışanların uyarılması lazım. Soğan salatasız Adana da yenmez.
...n
4 Ay Önce
Közlenmiş biber, domates yoktu. Çatal kaşık konsun diye işaretlemiştim yine de çatal kaşık gelmedi.burası okul ve okul ortamında olduğumuz için sizlerden daha özenli olmanızı rica ediyorum.
...n
6 Ay Önce
Ayran gonderilmemis,üzdü.
- Adana Kebap (500 gr.)850 TL
...l
2 Gün Önce
Kebap pismemisti kiyma ici cig geldi porsiyonda azdi
...K
1 Hafta Önce
Ürün eksik geldi içecekler yok
...r
2 Hafta Önce
Közlenmiş biber domates yoktu ekmek kötü et iyi pişmemişti

