rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Express Teslimat

Yağlar Et

TESLİMAT
3.2 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Ali Bozdoğanoğlu Blv 54
...m02.06.2026lezzetli, eti zaten çok güzel.
...r30.05.2026güzel
...r30.05.2026güzel ve başarılı
...u20.05.2026herşey çok lezzetli idi salatalar soslanmis ve taze idi tek eksik iş yerine sipariş olduğu için çatal kaşık göndermemis olmanız ancak ondan puan kirmiyorum elinize sağlık.
...n19.05.2026elinize emeğinize sağlık
...z09.05.2026yan ürünler eksik geldi ama hemen iade yapıldı kebab güzeldi
...n03.05.2026çok güzel olmuş emeğinize sağlık
...r03.03.2026Çok hızlı geldi ellerinize sağlık.
...r16.02.2026Çöm sıcak ve zamanında geldi elinize sağlık
...t05.01.2026Herşey harikaydı teşekkürederiz elinize sağlık ..
...z16.12.2025her zamanki gibi muhtesem leziz
...k09.04.2026kebap güzeldi sıcak geldi ancak yanındaki mevsim salatanın marulları ve içindeki yeşillikleri yanmış kararmış geldi . mevsim salata dışında her şey güzeldi
...n06.03.2026İlk defa söyleyecekler için bilgilendirme evdeki hassas tartıyla tarttığım zaman pişmiş hali tam 251 gram geldi aklınızda bulunsun. Ustası değilim ama bu pişmiş gramaj farkı bana biraz fazla geldi.
...t14.06.2026Közlenmiş biber ve domates gelmedi
...s07.06.2026pişmiş domates ve biber yoktu! yarım limon bile yoktu ,yakışmadı
...K05.06.2026Lütfen rica ediyorum siparişlerinizi gönderirken kontrol edin. Ne pişmiş biber ne de domates gelmedi. Sadece salata ile kebap yedik. Adana kebap içi çiğ kalmış pişmemişti.
...r27.05.2026Eski kıvamında değildi kebaplar uçları yanmıştı, etin taze olmadığı belliydi. Yanında soğan gönderilmemişti. Son oldu artık almam.
...u04.05.2026gittikce porsiyonlar kuculuyor, son siparisim oldu
...ü23.03.2026biraz fazla yağlı geldi et salata lezzetsizdi tavukta
...i28.11.2025YARIM ŞİŞ PİŞMİŞ DOMATES VE YARIŞ ŞİŞ BİBER YAZIYORDU SİPARİŞTE AMA GELMEDİ ONU GEÇTİM YARIM DİLİM LİMON VE YEŞİLLİK BİLE YOK
...r20.06.2026et ilk defa söyledik çok kötüydü kokuyordu , sanırım dişi etiydi.Yiyemedik maalesef.
...ı31.05.2026kıyma kebap kötü gerçekten
...s19.04.2026Siparişlerde eksikler vardı, lütfen özen gösterin
...n18.04.2026servisler zayıf ve not yazmama rağmen umursanmamis 👎🏼
...u12.04.2026Normalde 5 yıldızı hakediyor ama paketin için de salatalar gelmedi. dikkatsiz olan çalışanların uyarılması lazım. Soğan salatasız Adana da yenmez.
...n18.02.2026Közlenmiş biber, domates yoktu. Çatal kaşık konsun diye işaretlemiştim yine de çatal kaşık gelmedi.burası okul ve okul ortamında olduğumuz için sizlerden daha özenli olmanızı rica ediyorum.
...n30.11.2025Ayran gonderilmemis,üzdü.
...l20.06.2026Kebap pismemisti kiyma ici cig geldi porsiyonda azdi
...K10.06.2026Ürün eksik geldi içecekler yok
...r06.06.2026Közlenmiş biber domates yoktu ekmek kötü et iyi pişmemişti
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0019:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0906084775200001