- Kahve
- Tatlı
- Express Teslimat
Cadı'nın Evi
Cadı'nın Evi Değerlendirmeler
...ş
2 Hafta Önce
kavanozla gelmesi güzel olmuş
...a
3 Hafta Önce
Çok dengeli bir tatlı beğendim
- Memnune415 TL
...a
2 Ay Önce
İlk defa cadının evinden tatlı yedim ve ilk defa da sipariş yorumu yapıyorum, gerçekten baya güzel tatlısı çok ağır değil, lezzetli.. kahvesi de tam kıvamında. Elinize sağlık 🫶🏻🩷
- Afife415 TL
- Çikolatalı Milkshake195 TL
- Iced Karamel Latte185 TL
...z
2 Ay Önce
Her şeyden yine çok memnun kaldık 😍😍😍😍
- Cadı'nın Kruvasanı430 TL
...z
2 Ay Önce
Harikaydı porsiyonlama lezzet her şey çok ama çok iyiydi. Kurye de gayet özenli ve hızlıydı. Harikaydı her şey 😍
- Afife415 TL
- Cadı'nın Kruvasanı430 TL
...z
2 Ay Önce
Çok lezzetli ve dolu doluydu emeğinize sağlık
- Mix&Magic (2-3 Kişilik)1.200 TL
...z
2 Ay Önce
teşekkürler çok güzeldi
- Afife415 TL
- Katre385 TL
...r
4 Ay Önce
cok iyiydi parasına deyiyo
...L
4 Ay Önce
Bu mekandan sipariş verdiğiniz her ürün yeni ve farklı bir tecrübe demek. Tatlı konusunda daha iyisine rastlamadım. Umarım nazar etmem.
- Memnune415 TL
- Katre385 TL
...Z
4 Ay Önce
İşletme ile ilgilenen beyefendi anlayışlı ve kibar birisi. Ürünlerde gayet lezzetli. Ancak yemeksepeti organizasyon konusunda zayıf.
- Cadı'nın Kruvasanı430 TL
...l
4 Ay Önce
Restoranda yediğimiz lezzeti burada da bulduk. Teşekkürler...
- Afife415 TL
- Memnune415 TL
- Dildade495 TL
...y
5 Ay Önce
Çikolataları bol koyun😂😂
- Mix&Magic (4-6 Kişilik)1.950 TL
...n
5 Ay Önce
Çok pahalı ama
- Mahbube415 TL
...r
7 Ay Önce
paket 10 üzerinden 9.5 aldı benden serviste gayet erkendi ve güzeldi. Harikaydi
- Mix&Magic (2-3 Kişilik)1.200 TL
...z
7 Ay Önce
Çok beğendik baya lezzetliydi
- Mahbube415 TL
- Cadı'nın Kruvasanı430 TL
...n
7 Ay Önce
Çok lezzetli ve tazeydi
- Afife415 TL
...ş
7 Ay Önce
5 yıldız üste çıksın diye verdim. Mahbube çok kötüydü görseldekinden eser yok üstündeki çılek bozmuş ve kokuyor.. dildabe ise avuc kadar bişey
...K
6 Ay Önce
Tatlılar çok iyi, ama bu siparişten 2 gün önce aynı yerden verdiğim siparişi getiren kurye,siparişi yukarı çıkarmışken (ki gelen diğer tüm siparişler yukarı çıkıyor) bu kurye siparişi yukarı çıkarmadı
...r
6 Ay Önce
Waffle çok yumurta kokuyordu.
...z
7 Ay Önce
Waffle kötüydü yumurta kokusu ve yağ çok baskındı onun haricini beğendik çok güzeldi
...n
8 Ay Önce
Her şey çok güzeldi
...u
8 Ay Önce
Hızlı ve lezzetli
...u
8 Ay Önce
Bağımlısı olduk
- Cadı'nın Kruvasanı430 TL
...m
8 Ay Önce
Çok Hızlı geldi 20 dk nin altında
...k
9 Ay Önce
alman çikolatası seven varsa birebir aynısını yapmışlar
...l
7 Ay Önce
Normalde ben cadı evinin tatlarını çok severim fakat beni çok şaşırttı eve sipariş ettim bayattı
...ç
8 Ay Önce
pipet koyulmadi içeceğide pek begenmedim ve miktari azdi
...a
1 Ay Önce
Tatlımız çok güzeldi çok beğendik .. Fakat kurye yanlış apartmana girdiği için telefonda bize bağırdı .. Hiç yakıştıramadık ..
- Afife415 TL
...u
5 Ay Önce
Waffle kesinlikle almayın siparişim çok geç geldi waffle hamur duruyordu pişmemişti ve soğuk geldi o kadar para veriyoruz yiyemdim çöpe attım

