rider-banner-icon
  • Kahve
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Cadı'nın Evi

TESLİMAT
4.3 üzerinden 5 yıldız, 80 inceleme
2 nolu Beşirli Mahallesi Devlet Sahil yolu caddesi no:435-A Ortahisar/Trabzon
...ş09.06.2026kavanozla gelmesi güzel olmuş
...a02.06.2026Çok dengeli bir tatlı beğendim
...a23.04.2026İlk defa cadının evinden tatlı yedim ve ilk defa da sipariş yorumu yapıyorum, gerçekten baya güzel tatlısı çok ağır değil, lezzetli.. kahvesi de tam kıvamında. Elinize sağlık 🫶🏻🩷
...z13.04.2026Her şeyden yine çok memnun kaldık 😍😍😍😍
...z08.04.2026Harikaydı porsiyonlama lezzet her şey çok ama çok iyiydi. Kurye de gayet özenli ve hızlıydı. Harikaydı her şey 😍
...z02.04.2026Çok lezzetli ve dolu doluydu emeğinize sağlık
...z01.04.2026teşekkürler çok güzeldi
...r22.02.2026cok iyiydi parasına deyiyo
...L21.02.2026Bu mekandan sipariş verdiğiniz her ürün yeni ve farklı bir tecrübe demek. Tatlı konusunda daha iyisine rastlamadım. Umarım nazar etmem.
...Z22.02.2026İşletme ile ilgilenen beyefendi anlayışlı ve kibar birisi. Ürünlerde gayet lezzetli. Ancak yemeksepeti organizasyon konusunda zayıf.
...l31.01.2026Restoranda yediğimiz lezzeti burada da bulduk. Teşekkürler...
...y22.01.2026Çikolataları bol koyun😂😂
...n14.01.2026Çok pahalı ama
...r24.11.2025paket 10 üzerinden 9.5 aldı benden serviste gayet erkendi ve güzeldi. Harikaydi
...z12.11.2025Çok beğendik baya lezzetliydi
...n08.11.2025Çok lezzetli ve tazeydi
...ş08.11.20255 yıldız üste çıksın diye verdim. Mahbube çok kötüydü görseldekinden eser yok üstündeki çılek bozmuş ve kokuyor.. dildabe ise avuc kadar bişey
...K25.12.2025Tatlılar çok iyi, ama bu siparişten 2 gün önce aynı yerden verdiğim siparişi getiren kurye,siparişi yukarı çıkarmışken (ki gelen diğer tüm siparişler yukarı çıkıyor) bu kurye siparişi yukarı çıkarmadı
...r16.12.2025Waffle çok yumurta kokuyordu.
...z11.11.2025Waffle kötüydü yumurta kokusu ve yağ çok baskındı onun haricini beğendik çok güzeldi
...n14.10.2025Her şey çok güzeldi
...u25.10.2025Hızlı ve lezzetli
...u22.10.2025Bağımlısı olduk
...m14.10.2025Çok Hızlı geldi 20 dk nin altında
...k25.09.2025alman çikolatası seven varsa birebir aynısını yapmışlar
...l24.11.2025Normalde ben cadı evinin tatlarını çok severim fakat beni çok şaşırttı eve sipariş ettim bayattı
...ç27.10.2025pipet koyulmadi içeceğide pek begenmedim ve miktari azdi
...a18.05.2026Tatlımız çok güzeldi çok beğendik .. Fakat kurye yanlış apartmana girdiği için telefonda bize bağırdı .. Hiç yakıştıramadık ..
...u16.01.2026Waffle kesinlikle almayın siparişim çok geç geldi waffle hamur duruyordu pişmemişti ve soğuk geldi o kadar para veriyoruz yiyemdim çöpe attım
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0023:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0610151745800001