rider-banner-icon
  • Salata
  • Tavuk
  • Express Teslimat

Tavuk & Co.

TESLİMAT
3.3 üzerinden 5 yıldız, 64 inceleme
Hacı Bayram Veli Cd 19 E (Filifu Cafe)
...k22.06.2026Çıtır tavuğu ev yapımı ve aşırı lezzetli! Kesinlikle tavsiye ediyorum bağımlısı oldum
...T19.06.2026Mükemmeldi elinize sağlık
...t11.06.2026Notumu dikkate almışlardı ve her şey cokkk lezzetliydi ellerinize sağlık
...z28.04.2026cok güzeldi porsiyon da doyurucu
...n28.04.202627 dakikada geldi çok güzeldi 😋 frambuazlı cheesecake resimdeki gibi meyveli değil marmelat soslu üzerinde çilekli geldi ama sevdim 💐♥️
...e20.04.2026Gerek sipariş hızı gerek siparişimin lezzeti son derece başarılıydı.
...y03.04.2026Ufak bir not yazmaları için ricada bulunmuştum. Kalpli kağıda notu yazmakla kalmayıp hem kalp şeklinde kurabiye yollamışlar. Hem de salatalıkları kalp şeklinde kesmişler. Tadı da harikaymış Cansınız<3
...i27.03.2026çok sağlıklı bir öğündü
...l23.03.2026Merhaba notu okuyup ona göre özenle hazırladığınız için çok teşekkür ederim gayet doyurucu ve lezzetliydi teşekkür ederim
...k27.01.2026Çıtır tavuklu salatayı çok beğendim, oldukça lezzetliydi
...n05.01.2026İlk kez deneyimledim çok güzeldi notlarımı dikkate almışlar teşekkür ederim
...r31.12.2025Tadı çok güzeldi öğrencilere karşı güzel yorumlarından sonra sipariş vermek istedim ve körili tavuk baya iyiydi.Elinize emeğinize sağlık..
...l20.12.2025Porsiyon gayet doyurucu ve lezzetli. Notlara da dikkat etmeleri çok iyi. Tek bir eleştirim olacak, o da schnitzelin bir tık yanık olması ama bu da yoğunluktan olmuştur diye düşünüyorum
...k17.11.2025çok iyi sadece fiyatlar biraz fazla geldi öğrenci olduğum için ayda bir iki kere sipariş verebiliyorum anca
...k03.11.2025Çok lezzetliydi çok beğendim salata malzemeleri de tazeydi
...a16.08.2025salatam taze ve tavukları çıtır çıtır geldi. teşekkürler
...l17.04.2026İnanılmaz lezzetliydi ama 1.5 porsiyon söylememe rağmen yazılan 200gr kadar tavuk gelmediğini düşünüyorum.
...e18.04.2026It was healthy but for the taste i give it 3/5
...i18.04.2026Çok acılı ve yağlıdı
...y20.02.2026Salata malzemeleri tazeydi sosun tadı da iyiydi ancak , ekmek çıtırları yanık tadı geliyordu. Biraz fazla kızarmış olabilir. Çok severim ama yiyemedim çıtırları. Emeğinize sağlık.
...z02.07.2025Eh
...t19.06.2026Bu ne rezillik 200 gram yazdığınız tavukta taş çatlasa 100 gram vardır tabağın yarısı bile dolmamıştı daha önce sipariş verdiğimde böyle değildi harikaydi acilen düzeltin çok üzüldüm
...k19.06.2026Aç kaldım. Tavuklar sosun içinde yüzüyordu. Gramajı zaten inanılmaz azdı. En iyi şey yanında gelen ekmekti. Bir daha hayatta sipariş vermem.
...l14.06.2026yediğim en kötü shintzel olabilir .çok üzücü.
...l05.06.2026Normalde kötü yorum yapmam ama bir yazıyı hak ediyor burası.Salatayı yapan kişi sezar sosu üstüne boca etmiş hiçbir özen yok saygısızlıktan başka birşey değil
...ı24.05.2026Paranıza yazık böyle Rezalet bir salata yemedim sezar sos diye hazzır mayonezi koymalarına mı tavukların isli isli yanık olmalarına mı domateslerin doğranmadan konulmasına mı yanayım bilemdm
...l06.05.2026Pilavı çok kötüydü.
...e17.04.2026Çok kuru ve yanıktı
...n11.02.2026Tuz çatal kaşık da koysaydınız keşke
...i05.02.2026Notlar asla dikkate alınmıyor özellikle kasa fişi istediğim halde getirilmedi mesaiye kalıp sipariş edenler etmesin kurye arkadaşa özellikle teşekkür ederim
Monday08:0023:59
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: filifu@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0387139939600001