- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Restoran Teslimatlı
Hacıbaba Ciğercisi
Hacıbaba Ciğercisi Değerlendirmeler
...z
2 Ay Önce
yemekleri çok güzeldi
...z
8 Ay Önce
yemeği, salatası bol ve lezzetli, elinize sağlık
- Adana Kebap500 TL
...l
8 Ay Önce
Her zaman olduğu gibi harika hem hızlı Hm sıcak
- Adana Kebap500 TL
- Adana Dürüm270 TL
...m
8 Ay Önce
iyi
- Ciğer Şiş500 TL
- Ayran (27 cl.)40 TL
...n
9 Ay Önce
mükemmeldi
...n
9 Ay Önce
Tek kelimeyle harikaydı ciğeri gerçekten, hem hızlı hem de sıcacık geldi. Ellerinize sağlık, bundan sonra tek sipariş vereceğim yer.
- Adana Kebap500 TL
- Ciğer Şiş500 TL
...ç
10 Ay Önce
ilk defa böyle güzel ciğer ve dürüm tavuk yedim hep bol pişmiş lezzeti çok iyi tavsiye ederim pişman olmazsınız elinize sağlık
- Ciğer Şiş500 TL
- Tavuk Dürüm250 TL
...i
11 Ay Önce
çok hızlı geldi ve yemek harikaydı
- Tavuk Şiş450 TL
- Şalgam Suyu (30 cl.)40 TL
...r
5 Ay Önce
yeşillik az ciğerde az geldi
- Ciğer Şiş500 TL
...k
6 Ay Önce
Mükemmeldi kuriye hem hızlı hem ilgiliydi Teşekür ederiz
- Adana Kebap500 TL
- Kuşbaşı Dürüm300 TL
...i
6 Ay Önce
Bence Diyarbakırımızın kalitesini yansıtan bir işletme , ciğerin ve yeşilliklerin tazeliği , lezzeti ve en önemlisi çalışanların güleryüzü herşeye değer , yorumu belki okuyamazlar ama gıyaplarında tşk
...a
7 Ay Önce
Süper yemek ve muhteşem mezeler ile çok şahaneydi
- Kanat450 TL
- Adana Dürüm270 TL
...t
8 Ay Önce
Çok iyi yer ama yemek istetme limiti biraz daha düşük olsa daha iyi olur çok pahalıya geliyor çünkü
...r
11 Ay Önce
Ayran almistim gelmemisti malzemeler birbirine girmişti
...l
2 Hafta Önce
çok geç geldi
...u
1 Ay Önce
2.5 saate gelen bir yemek ve buz gibi yazıklar olsun verdiğim parayı helal etmiyorum
...k
4 Ay Önce
Bütün tavuklar çiğ geldi bildiğiniz kanlı kanlı . Aradık da fotoğraf da gönderdik bize hiç bir çözüm sunmadılar hepsi çöpe gitti yazık günah !!
...l
5 Ay Önce
mezesi güzel fakat diğerleri sınıfta kaldı
...i
5 Ay Önce
Tamam kar yağıyor ok falan ama aha çıktı yolda dediği kurye beni aradığında daha yeni çıktığıni söyledi bu 1. restoranta ulaşmaya çalışıyoruz telefonlara bakılmıyor bu da 2.
...a
7 Ay Önce
kuzu kuşbaşının eti çok sertti yiyilmeyecek kadar patlıcan kebabını da beğenerek yerim her zaman ilk kez burdan sipariş verdim ama neredeyse hiç güzel değildi adana kebap mükemmeldi.
- Adana Kebap500 TL
...Ş
9 Ay Önce
Tavuk bayat ve dökülüyordu
...ç
10 Ay Önce
Kanadın tadı çok kötüydü ve normal porsiyon 7 parçayken 5 parça geldi
...n
10 Ay Önce
Çok kötü ve kuruydu ekmeği tavukta aynı şekilde uzun süredir aşırı özensiz sipariş yolluyorlar
...a
10 Ay Önce
23.13’de vermiş olduğum siparişim 00.45’de teslim edildi. Buz gibi olmuştu. Kutu kolayı da aynı poşete koyup kebabın soğumasına kolanında ılımasına sebep olmuşlar. İlk ve son siparişimdi.
...l
11 Ay Önce
Et çok sert aşırı yağ tadı vardı ve kesinlikle güzel değildi.
- Ayran (27 cl.)40 TL
...z
5 Ay Önce
sipariş iptal olacak denilip kurye yolda görünüyor, kurye gelmez sipariş teslim edilmiş görünüyor. ücret iadesi yok. Mh bir şey yapamayız deniliyor. Bu nasıl bir iş
...z
6 Ay Önce
Bir porsiyon ciğer istedim( 4 şiş) ama sanki iki şiş göndermişlerdi…
...A
6 Ay Önce
1 Saatte geldi çift şiş beklerken tek şiş adana gönderdiler ve buz gibiydi yani soğumuş değil bak bildiğin dolaba koyup göndermişlerdi sanki dünyanın en soğuk adanasını yedim bir daha tercih edilmez
...i
10 Ay Önce
sıfır yıldız olsa sıfır yıldız verirdim
...n
10 Ay Önce
dediklerini takmıyor

