- Dünya Mutfağı
- Uzak Doğu
- Restoran Teslimatlı
Chinese & Sushi Express
Chinese & Sushi Express Değerlendirmeler
...r
2 Ay Önce
favorim
- 82. Dana Etli Erişte598 TL
- Coca-Cola (33 cl.)98 TL
...t
3 Ay Önce
kaliteli hizmet ilk tercihim sushi de
...n
3 Ay Önce
Harika bir lezzet her zaman favorim😍
- Bento Menü 7 (Pekin)1.050 TL
- 14. Edamame286 TL
...n
5 Ay Önce
Avantajlı Çin menüsü Çok iyi
- Avantajlı Çin Menüsü 3870 TL
...a
5 Ay Önce
Wow ! Çok başarılıydı.
- Not availableKaridesli Bun (2 Adet)
- 80. Sebzeli Erişte504 TL
- Coca-Cola Fırsatı (Sebzeli Erişte Üstü Tatlı Ekşi Soslu Tavuk)602 TL
...l
6 Ay Önce
Çok lezzetli ama 4 tane bun siparişimfe 2 si farklı tad 2 si farklı tad geldi. Farklı kişiler hazırlamış galiba
- Not availableÇıtır Tavuk Bun (2 Adet)
...n
7 Ay Önce
Süper
- Angry Shrimps (10 Adet)700 TL
- 53. Sarımsak Soslu Brokoli398 TL
- 81. Tavuklu Erişte556 TL
- 87. Karidesli Erişte650 TL
...Ş
9 Ay Önce
Notları dikkate alıp çok yardımcı oldukları için 5 yıldız veriyorum. Sadece keşke fiyatlar daha düşük olsaydı ama bunda çalışanların yapabileceği bir şey yok. Lezzet olarak da gayet lezzetli
- Philadelphia Roll (8 Pcs.)620 TL
- Sake Nigiri (Adet)178 TL
- Sake Roll420 TL
...k
10 Ay Önce
Çok lezzetliydi, ellerinize sağlık
...n
11 Ay Önce
keep it up... all taste delicious
- Sweet Potato Tempura406 TL
- El Tigre Roll (8 Pcs.)620 TL
- Shrimp Spring Roll408 TL
...l
11 Ay Önce
Çok lezzetliydi beğendim
- Crunchy Roll (8 Pcs.)620 TL
...v
1 Ay Önce
iyi ama mükemmel değil
...r
4 Ay Önce
teslimat çok kötüydü
...Z
5 Ay Önce
Bu defa sıcacık ve lezzetliydi 👍
...n
6 Ay Önce
porsiyon demeye bin şahit ister. iki çatallık salata ve üç çatallık tavuk konmuştu
...k
10 Ay Önce
Eriştesinde hiç sebze yoktu,buharda değil kızartma geldi ve lastik gibiydi
...r
4 Ay Önce
Maalesef sushiler taze değildi. Daha önce cok kez sipariş verdim, ilk defa böyle geldi. Dünya kadar para ödüyoruz, yazık.
...n
7 Ay Önce
Dün bento menü sipariş verdim ve menüde yer alan 2 adet çin mantısının içi bozuktu. Isırdığım an gelen bozuk kıyma kokusu beni şok etti. 818 TL verdiğim bir öğün için kabul edilemez bi durum
...l
11 Ay Önce
Daha önce yediklerimizle hiç alakası yoktu. Suşinin içindeki avokado kararmıştı. yemekler soğuk, kötü lezzetsiz geldi. Daha önce sizden defalarca yemek siparişi vermiş biri olarak şaşkınlığa uğradım.


