- Express Teslimat
Bolulu Hasan Usta
Bolulu Hasan Usta Değerlendirmeler
...n
3 Hafta Önce
çok hızlı gönderim, kaliteli ürünler
...k
1 Ay Önce
Her zamanki gibi mükemmel
- Profiterol360 TL
...r
3 Ay Önce
Puding yav bu bildiğin, ama dondurması çok güzeldi bir de fındık poşetlerini ıslak mendil sandığım için fındıksız yedim :(
...r
3 Ay Önce
Harikaydı.
- Kazandibi335 TL
- Cevizli Tahinli Süt Baklava (250 gr.)380 TL
...r
3 Ay Önce
Harikaydııı çok taze ve hızlı geldi . Elinize sağlık kolay gelsin
- Parmesanlı Kurabiye (250 gr.)380 TL
- Portakallı Pikan Cevizli Kurabiye (250 gr.)295 TL
...ş
3 Ay Önce
Yanlış adres yazmışım sağ olsun kurye ilgilendi benden dolayı vakit kaybetti ilgisi ve ayırdığı zaman için çok teşekkür ederim
...ş
4 Ay Önce
Harika bir künefe. Sıcacık geldi. Şerbeti harikaydı. Teşekkür ederiz ellerinize sağlık. Herkese öneriyorum.
- Kaymak (Porsiyon)80 TL
- Künefe360 TL
...z
6 Ay Önce
Çok güzel
- Mini Ekler (500 gr.)790 TL
...z
6 Ay Önce
Ekler çok güzel
- Karamelli Trileçe335 TL
- Mini Ekler (250 gr.)395 TL
...l
9 Ay Önce
hız ve kalitenin ismi
- Profiterol (Aile Boyu Paket)850 TL
...N
11 Ay Önce
Adam gibi adam not isteğimi de yolu bilmememe rağmen aramasına kral not verilir Atacem kral
- Şövalye (Çikolatalı Ganaj Pasta 1 Kişilik)355 TL
...r
11 Ay Önce
Mükemmeldi
...Ş
5 Gün Önce
pastaları evet çok güzel ama porsiyon olarak biraz küçük "bize yeter" diyor pastanin altinda ama bir kişiye bile yetmedi 😁🤭
- Cevher (Fıstık Gibi Pasta 1 Kişilik)380 TL
- Şövalye (Çikolatalı Ganaj Pasta 1 Kişilik)355 TL
...n
3 Ay Önce
Künefe çok temiz yapıldığı belli lezzetide harikaydı ama sanırım şerbeti biraz daha olsa tadı cok daha guzel olurdu. Elinize sağlık
...z
10 Ay Önce
Dondurmaları oldukça başarılı buldum.
- Dondurma330 TL
- Sütlü Dondurma (150 gr.)240 TL
- Kakaolu Dondurma (150 gr.)240 TL
- Karadutlu Dondurma (150 gr.)240 TL
...u
5 Ay Önce
Üzeri için tarçın koyulmamis çok uğraş gerektiren birşey değil yani
...n
5 Ay Önce
Orta ayar idi. sanırım künefe yerinde yenmeli yolda soğuyor olabilir
...ı
7 Ay Önce
skt yakın ve lezzetsizdi
...y
5 Ay Önce
Tatlıcıdan aşure alınmazmış almayınız
...k
5 Ay Önce
tavukgöğsü kazandibi güzeldi fakat cheesecake maalesef resmen bayattı
...n
9 Ay Önce
iyi
...n
9 Ay Önce
Cevizli tahinli süt baklava söyledim ancak tahini yoktu çok hızlı geldi güzel ve tazeydi ancak istediğim tahinli olmasıydı
...u
10 Ay Önce
1/2 kg. susamlı kurabiye gelmedi, herhangi bir bilgi de verilmedi. Ama parası alındı ve bunun yanı 490.- tl iade edilmesi gerekir. Acil dönüş yapılmasını rica ederiz.. .
...y
1 Hafta Önce
Ürün cok yumusak bazıları geldiginde ortadan parcalanmisti
...r
3 Hafta Önce
Ürün seçip parasını ödeyip sipariş veriyorsunuz kafalarına göre çok farklı şey yolluyorlar. poşette ne bir peçete ne de ıslak mendil vardı.
...i
1 Ay Önce
Kaymak diye sattıkları ürün 10 gram ve lezzeti çok kötü
- Şekerpare (500 gr.)590 TL
...n
2 Ay Önce
sütlaç bildiğin ekşimiş, yiyemedik.
- Kazandibi335 TL
- Karamelli Trileçe335 TL
...n
3 Ay Önce
Sütlaç bozuk geldi inanılmaz
...A
5 Ay Önce
Şekerpare hariç tüm tatlılar ters dönmüştü hepsi batmış Allah aşkına para veriyoruz biz bunlara bu nasıl teslimat ! Canlı desteğe bile bağlanamıyorum !
...ı
8 Ay Önce
Çok kötü bir künefeydi, kaymak da tamamen erimişti. Daha önce beğendiğimiz için söylemiştik ama iki künefe arasında bu kadar fark olamaz son oldu

