rider-banner-icon
  • Pilav
  • Express Teslimat

Ta Pi Pilav

TESLİMAT
4.6 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Hüsnü Elçin Yıldırım Cd. 3/E
...r26.06.2026Sipariş verdiğim restoran uzak olmasına rağmen kısa sürede teslim ettiler ve bu fiyata porsiyon gayet cok iyi öğrenciyim ve burdan yediğim bir öğünle bütün günü geçiririm lezzete ise kelimeler yetmez
...D15.06.2026güzel
...u13.06.202610 numara
...v25.05.2026Teslimat hızlı tat süper.
...u22.05.2026şuana kadar yediklerim hep süper umarım bozmazsınız elinize sağlık
...ş21.05.2026Çok güzedi ve sıcacık geldi baylidim hızlı geldi daha ne diyeyim sahane
...m20.05.2026Her zamanki gibi çok güzeldi elinize kolunuza sağlık.
...u20.05.2026harikaaaaaa
...y20.05.2026hem kendim orada yiyorum hem eve söylüyorum bu kadar harika olamaz emeği geçen herkese teşekkürler bereket diliyorum
...E16.05.2026çok başarılıydı elinize sağlık
...n14.05.2026çok lezzetli doyurucu porsyolari
...u13.05.2026İlgili güler yüzlü lezzeti güzel
...u13.05.2026İlgili güler yüzlü lezzeti güzel
...u13.05.2026İlgili güler yüzlü lezzeti güzel
...r07.05.2026Ürüne diyecek laf yok gerçekten güzel daha önce de sipariş vermiştim fakat kuryeniz çok kaba, bozuğum yok neden ayarlamadınız bana göre para ayarlamanız lazım gibi garip bir talepte bulundu 😂
...l01.05.2026çok güzeldi ellerinize sağlık
...z24.04.2026Servisi, tadı , sıcaklığı her şeyi harikaydı ellerinize sağlık
...k17.04.2026tam vaktinde ve sıcak geldi kaliteli bir mekan
...k16.04.2026valla ben müdavim oldum lezzetli baya
...k04.04.2026hızlıca geldi ve sağolsunlar fazladan pilav koymuşlar gönül rahatlııyla sipariş veriyorum
...k02.04.2026pilav baya güzel tadı tuzu herşeyi yerinde
...ş12.03.2026Çok hızlı geldi lezzetli ve sıcaktı
...y16.01.2026Uzun zaman sonra İlk defa dışarıda kaliteli, bulyonsuz, tereyağlı ve guzel bir pilav yedim. Hem sıcak hem lezzetliydi, herkes 1 kere de olsa denemeli, işletmeye iş ahlakından dolayı teşekkür ederim.
...i14.01.2026Gerçekten aldığınız para helal olsun harika ötesi 🙏🏻
...r20.11.2025pilav cok guzel tereyağ tadi geliyor bolca tavuklar cok buldu coban salata cok guzel tavsiye ederim
...r03.11.2025gayet başarılı
...n08.08.2025Çok lezzetliydi
...E20.07.2025on numara 5 yıldız
...e19.07.2025doyurucu ve çok lezzetliydi. tatlı maalsef benim damak zevkime hitap etmedi. belki kaymaklı daha güzel olabilirdi.
...a11.07.2025İlk defa siparis verdim ama gercekten cok begendim lezzetliydi ve sicak geldi 10/10
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday11:0020:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: