- Burger
- Pizza
- Chicken
- Restaurant Delivery
Marina Pizza & Burger House
Marina Pizza & Burger House Ratings & Reviews
...m
1 week ago
kurye cok güler yüzlüydü yemek hızlı ve sıcak geldi tadıda cok güzeldi
- Marina Pizza (Orta) Menü399 TL
...r
3 weeks ago
elinize sağlık çok güzeldi
- Madrid Pizza (Orta) & Patates Kızartması350 TL
- Pepsi (1 L.)110 TL
...v
3 months ago
çok hızlı geldi teşekkürler kurye arkdaş
- Marina Pizza (Orta)299 TL
...r
4 months ago
Yemek lezzetli idi. Yemeği getiren kurye arkadaş gayet naif ve kibardı ilgisi için teşekkür ederim.
...e
5 months ago
Hızlı geldi teşekkürler.
...n
11 months ago
Güzel
- Köri Soslu Tavuk320 TL
- Kremalı Tavuk Pirzola330 TL
...n
11 months ago
Çok güzeldi 👏
- Köri Soslu Tavuk320 TL
- Roma Pizza (Orta)299 TL
...m
5 months ago
Burgerin tavuğu pişmemişti
- Dağ Kekikli Tavuk320 TL
- Dönerli Pizza (Orta Boy)360 TL
...i
7 months ago
marina pizza menü istedim ekstradan 1L pepsi istedim 1L kola istedim diye sanirim menü fiyatına dahil olan kolayi koymamislar🤣
...ş
2 weeks ago
berbattı patates kızartması gelmedi yanikti acayip geç geldi tavsiye etmiyorum
...l
1 month ago
siparişim soğuk ve eksik geldi ve uzun sürede beklettiler
...n
1 month ago
sipariş oldukça hızlı geldi 2 buçuk saatte ama ben teslim almadım
...k
1 month ago
siparişim çok geç geldi buz gibiydi ve bütün ürünler yanlıştı
...e
2 months ago
soguk yenmiyo hiç
...r
3 months ago
asla sipariş etmeyeceğim çok kötüydü
...e
3 months ago
mısır koymayın dedikçe bol bol koymuşlar kenarları yanmış menü de içecek olarak kola söyledim o da yoktu
...r
3 months ago
Lezzetli değil maalesef tadı tuzu yok pizzanında patates kızartmasında
...z
3 months ago
hangi mantikla musteriye yanik pizza gonderirisinizki?
...n
4 months ago
Buz gibi bir pizza ve tatsız
...r
1 year ago
pizzayı yakıp yollayacaksanız bu işi de yapmayın bence
...n
9 months ago
Sipariş 2 saatte falan geldi kapıda ödeme seçmedim kapıda ödeme yapacaksınız dendi hiç memnun kalmadım muhtemelen bir daha sipariş vermem
...B
10 months ago
Yemeği kürdanla yemek zorunda kaldık çünkü yanına kaşık çatal peçete dahi konulmamış herkes eve sipariş etmiyor bunun farkında olarak sipariş hazırlayabilirsiniz

