- Kebab & Turkish
- Restaurant Delivery
Etik-Et Ocakbaşı
Etik-Et Ocakbaşı Ratings & Reviews
...l
3 weeks ago
USTANİZ FALAN MI DEĞİŞTİ, SUNUM OLSUN YANINDAKİ MEZELER OLSUN HARİKAYDI. LEZZET ZATEN 10 NUMARAYDI. TEBRİKLER
- Tavuk Şiş380 TL
...n
1 month ago
Ben çok seviyorum sizin et dönerinizi sanırım Kastamonu’da yapan en güzel yer burası
- Ayran (30 cl.)50 TL
- Soda (20 cl.)40 TL
- Coca-Cola Fırsatı (Etik Et Döner Lavaş Dürüm)350 TL
...n
2 months ago
Canım döner istedikçe tercih edeceğim tek yersiniz ezogelin çorbasına gelirsek anne eli değmiş gibi çok lezzetli hiç midemi yakmadı çok beğendim ama dönerim bu sefer yağsızdı olsun çok iyi lezzeti
- Ezogelin Çorbası110 TL
- Coca-Cola Fırsatı (Etik Et Döner Lavaş Dürüm)350 TL
...n
3 months ago
Ben hayatımda böyle lezzetli döner ve ezogelin çorbası içmemiştim mükemmelsiniz elinize kolunuza sağlık
- Ezogelin Çorbası110 TL
- Coca-Cola Fırsatı (Etik Et Döner Lavaş Dürüm)350 TL
...n
5 months ago
Dana ciğer gerçekten lezzetliydi sıcacık ve hızlı geldi elinize sağlık.
...n
6 months ago
lahmacunlar çok büyüktü etli ekmek gibiydi tadida güzeldi begendim
- Lahmacun140 TL
...n
8 months ago
lezzetliydi.kuryede çok ilgili ve kibardı
...n
8 months ago
Lezzetliydi elinize sağlık. Kuryede hızlı nazikti.
- Kelle Paça Çorbası230 TL
...z
9 months ago
Lahmacun bildiğiniz etli ekmek kadar büyüktü gobit ekmek arası kumruda çok güzeldi sıcak ve yumuşacık gobit ekmeği tavsiye ederim. Kuryede cana yakın güler yüzlü bir arkadaştı teşekkürler
- Gobit Ekmek Arası Kumru250 TL
- Lahmacun140 TL
...r
9 months ago
Yaninda lavaş ezme bide yoğurtlu bi meze var. Arattim sanırım haydari adı güzeldi. Elinize sağlık.
...U
10 months ago
Öncelikle kolaylıklar dilerim. (Kurye abinin isteği üzerine yazılmıltır.) Tavuk şiş söyledik yaklaşık sipariş verdiktenn25 dakika sonra elimizdeydi. Ezmesi süper Doğu da yediğim ezmenin aynısı.
...r
11 months ago
Birkaç kez tavuk şiş sipariş verdim güzeldi.
...n
1 month ago
Güzeldi yalnız lavaş pek de iyi değildi
- Coca-Cola Fırsatı (Etik Et Döner Lavaş Dürüm)350 TL
...a
8 months ago
Biraz geç geldi ama lezzetliydi
- Sütlaç210 TL
- Doğanay Şalgam Suyu (33 cl.)60 TL
...r
8 months ago
Ciğer güzel ama porsiyon bence az.
...l
3 months ago
Sanırım gelen siparişleri takip etmiyorsunuz,yaklaşık 2.5 saatlik bekleme süreci ancak geldi yemek,onu bırakın zaten bu kadar geç geldi, keşke biraz özen gösterseydiniz gobit bayattı ve parçalanıyordu
...r
11 months ago
Tavuk şiş söylediğim tek yer
...Ç
2 months ago
Bimde hazır lahmacun var mı bilmiyorum ama yoksa bile olsa ve satılsa bu lahmacundan daha güzel olabilirdi. Teşekkürler.
...u
8 months ago
Buz gibi ve geç geldi
...n
9 months ago
İstediğim çorba bi streç kaplamaya sarılmadığı için tamamı poşetin içine dökülmüş ve ekmekleri de tamamen ıslatmıştı. Bu da yetmezmiş gibi gobit ekmek paramparça haldeydi. İlk ve son siparişim
...i
10 months ago
Bafra pidesi istedik, kır pidesi gibiydi. Tavsiye etmem.


