- Pastane & Fırın
- Tatlı
- Restoran Teslimatlı
Baklava Dünyası
Baklava Dünyası Değerlendirmeler
...l
2 Hafta Önce
Çok iyi
...ü
4 Hafta Önce
çok taze ve lezzetli
- Fıstıklı Soğuk Kadayıf (750 gr.)675 TL
...n
3 Ay Önce
Gayet mennun kaldım. Gönül rahatlığı ile sipariş verebilirsiniz.
...r
3 Ay Önce
Gayet hızlıydı ve lezzetide güzel
- Fıstıklı Özel Baklava (250 gr.)250 TL
- Fıstıklı Midye (250 gr.)300 TL
...ı
3 Ay Önce
Her zaman taze ve her zaman mükemmelll
- Fıstıklı Soğuk Kadayıf (500 gr.)450 TL
...N
3 Ay Önce
Sürekli sipariş verdiğim bi yer. Soğuk ürünleriniz ve fıstıklı ürünleriniz mükemmel. Hızlı teslimat için de teşekkür ederim.
...r
3 Ay Önce
istediğimden farklı geldi fakat gelen daha güzeldi
...K
3 Ay Önce
Tatlı değil sanat yapıyorsunuz! Kadayıf çıtır, baklava tam kararında şerbetli. Soğuk ürünler resmen bağımlılık yapıyor.
...ş
4 Ay Önce
Hızlı teslimat için teşekkürler
- Fıstıklı Soğuk Baklava (250 gr.)225 TL
- Kaymaklı Kadayıf (250 gr.)115 TL
...a
4 Ay Önce
Notlar dikkate alınmıştı çok kısa sürede teslim edildi teşekkür ederim
- Not availableİri Fıstıklı Baklava (500 gr.)
...u
4 Ay Önce
tadı çok güzel di teşekkür ederim ellerinize sağlık
....
3 Ay Önce
Güllaç çok güzeldi ellerinize sağlık, asla mağdur olmayacağınız bir işletme ( soğuk baklava kalmamıştı güllaç almıştık:))
- Fıstıklı Soğuk Baklava (500 gr.)450 TL
...n
4 Ay Önce
Eliyle koymuş gibi adresi bulması takdire şayandı. Tadıda güzeldi. Teşekkürler.
- Cevizli Soğuk Baklava (1 kg.)750 TL
...t
5 Ay Önce
10 yıldız olsa 10 yıldız veririm lezzeti tadı Harika ellerinize saglık ☆
...ı
6 Ay Önce
Hayatımda yediğim en güzel soğuk kadayıftı. Şiddetle tavsiyeee 🫶🏻
....
6 Ay Önce
Soğuk baklavanız bence Elazığ’daki en lezzetlisi. Soğuk kadayıf da muhallebili ve çok güzeldi..
- Fıstıklı Soğuk Kadayıf (250 gr.)225 TL
...n
7 Ay Önce
Zamanında ve ılgılı kuryeden hızmet kalıtesı olarak 👏🏻
- Cevizli Burma Kadayıf (1 kg.)550 TL
...m
8 Ay Önce
Tazeydi Tavsiye ederim Herkese
- Kaymaklı Kadayıf (1 kg.)450 TL
...a
8 Ay Önce
Çok lezzetli, öneririm.
...z
3 Ay Önce
sadece soğuk kadayıfı güzeldi
...n
7 Ay Önce
tadı iyi ama gerçek bi sarma değildi
...a
5 Gün Önce
kötüydü tavsiye etmem. iade istedim onuda vermediler param.hic oldu almayın aldırmayın
...a
3 Ay Önce
beğenmedim:(
...i
3 Ay Önce
yani tulumbayı sokaktan taş olarak mı topladınız öyle yapsaydınız daha yumuşak olurdu 0 olsa 0 verirdim rezalet ötesi ben böyle saygıszlık görmedim utanın ya ramazan ayında birde yazık gerçekten yazık
...ş
3 Ay Önce
Berbat
...z
4 Ay Önce
Bir daha asla sipariş vermeyeceğim hiç kimseye tavsiye etmiyorum tatlılar çok kötüydü yaptığınız çok ayıp
...n
4 Ay Önce
hep içinde antep fıstıgının kabukları hep vardı fıstık neredeyse yoktu neredeyse dişimizi kıracaktık beğenmedim tadını bile alamadım hep içi dolu kabuk olmadı beğenmedim bunu yapan usta nasıl farketmd
...i
5 Ay Önce
Cevizli Baklava çok kötüydü çok kötü agır bir tat vardı soğuk baklava fena değildi
...a
6 Ay Önce
tadı kötüydü
...z
5 Ay Önce
kup kuru taş gibi baklavaydi gercekden çok yazık parasina keşke çok güzel olsaydida çok güzel diye bilseydim

