rider-banner-icon
  • Dünya Mutfağı
  • Pide & Lahmacun
  • Restoran Teslimatlı

ANNEM Pide Pizza

4.2 üzerinden 5 yıldız, 46 inceleme
Zeytinoğlu Cd. 22
...N15.05.2026Lahmacun çıtır çıtırdı çok teşekkür ederiz
...N15.05.2026Notlara dikkat edip bizi kırmadığınız için teşekkür ederiz. Harikasınız, elinize emeğinize sağlık.
...Z15.05.2026Gayet başarılıydı, teşekkürler
...R15.05.2026Müthiş pideleri günlük alıyoruz ve afiyetle yiyoruz. Çok güzeller teşekkür ederiz. Katmerlerde ayrı hoş.
...N15.05.2026Lahmacunlar bol malzemeli ve lezzetliydi. Yanında gönderilen katmer güzel bir sürpriz olmuş.
...u18.04.2026LAHMACUN was incredible 😍
...r18.04.2026hızlı ve sıcak geldi hizmet budur işte.
...K18.04.2026sonsuza dek yorum atabilirim ellerinize saglık müthiş olmuşş
...N18.04.2026Çorba sıcacık geldi, yanında sıcak pide vardı çok lezzetliydi. Pidenin lezzeti de harikaydı. Tertemiz ve çok tercih ettiğim bir işletme.
...u18.04.2026On numara beş yıldız. Tertemiz, lezzetli ve doyurucu lütfen kaliteyi bozmayın elinize, emeğinize sağlık 🫶🏻
...z16.01.2026Çok lezzetliydi. Sıcak ve hızlı geldi siparişlerim ve oldukça doyurucuydu. Ayrıca nota dikkat ettiğiniz için teşekkürler 👌
...n03.01.2026mükemmeldi
...s30.05.20261saat oldu beklıyorum
...ş08.06.2026Hayatımda yediğim en kötü lahmacundu lahmacun yemedim kimyon yedim resmen
...i11.05.2026Çok kötü, hiç Kavurma yok ve hamur güzel değil!!
...u13.02.2026Tadım Pide adres Zeytinoğlu yazıyor öncelikle adresi değiştirin.Yakın mesafe diye koymuşşunuz,2 saatte yemek mi gelir.Tam bir rezalet.Gültepeden,Beşiktaş Arnavutköye tabii 2 saatte gelir
...k08.02.2026Lahmacun güzeldi ama gram sıcaklığı yoktu, peçete, ıslak mendil falan hiçbir şey koymamışlar yanına. Büyük ayran istemiştim, küçük gönderdiler.
...y09.01.2026Yediğim en kötü pide. Siparişten önce tadına bakma şansım olsa 100 tl bile vermezdim. Aşırı tuzlu, kapkalın bir hamur, ağzınıza et gelmiyor bile nerdeyse
...n12.01.202615 yıldır çalışıyorum daha şimdiye kadar böyle kötü böyle düzensiz lezzetsiz ilgisiz ve kalitesiz bir yemek yemedim
...İ02.01.20263 saate geldi yemek birde buz gibiydi HİÇ TAVSİYE ETMEM İLETİŞİMLERİ SIFIR SIFIR
...ç26.12.2025Hayatımda yediğim en kötü pideydi 1 saatde geldi buz gibiydi. Görüntüsü Börekçide yediğimiz kır pidesi gibiydi
Monday00:0006:45
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:1523:59
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0006:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

SAHYBERDI GURBANOV

ANNEM Pide Pizza