- Dünya Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Restoran Teslimatlı
ANNEM Pide Pizza
ANNEM Pide Pizza Değerlendirmeler
...N
1 Ay Önce
Lahmacun çıtır çıtırdı çok teşekkür ederiz
...N
1 Ay Önce
Notlara dikkat edip bizi kırmadığınız için teşekkür ederiz. Harikasınız, elinize emeğinize sağlık.
...Z
1 Ay Önce
Gayet başarılıydı, teşekkürler
...R
1 Ay Önce
Müthiş pideleri günlük alıyoruz ve afiyetle yiyoruz. Çok güzeller teşekkür ederiz. Katmerlerde ayrı hoş.
...N
1 Ay Önce
Lahmacunlar bol malzemeli ve lezzetliydi. Yanında gönderilen katmer güzel bir sürpriz olmuş.
...u
2 Ay Önce
LAHMACUN was incredible 😍
...r
2 Ay Önce
hızlı ve sıcak geldi hizmet budur işte.
...K
2 Ay Önce
sonsuza dek yorum atabilirim ellerinize saglık müthiş olmuşş
...N
2 Ay Önce
Çorba sıcacık geldi, yanında sıcak pide vardı çok lezzetliydi. Pidenin lezzeti de harikaydı. Tertemiz ve çok tercih ettiğim bir işletme.
...u
2 Ay Önce
On numara beş yıldız. Tertemiz, lezzetli ve doyurucu lütfen kaliteyi bozmayın elinize, emeğinize sağlık 🫶🏻
...z
5 Ay Önce
Çok lezzetliydi. Sıcak ve hızlı geldi siparişlerim ve oldukça doyurucuydu. Ayrıca nota dikkat ettiğiniz için teşekkürler 👌
...n
5 Ay Önce
mükemmeldi
...s
3 Hafta Önce
1saat oldu beklıyorum
...ş
2 Hafta Önce
Hayatımda yediğim en kötü lahmacundu lahmacun yemedim kimyon yedim resmen
...i
1 Ay Önce
Çok kötü, hiç Kavurma yok ve hamur güzel değil!!
...u
4 Ay Önce
Tadım Pide adres Zeytinoğlu yazıyor öncelikle adresi değiştirin.Yakın mesafe diye koymuşşunuz,2 saatte yemek mi gelir.Tam bir rezalet.Gültepeden,Beşiktaş Arnavutköye tabii 2 saatte gelir
- Özel Lahmacun260 TL
- 8 Sıkım Çiğ Köfte320 TL
...k
4 Ay Önce
Lahmacun güzeldi ama gram sıcaklığı yoktu, peçete, ıslak mendil falan hiçbir şey koymamışlar yanına. Büyük ayran istemiştim, küçük gönderdiler.
...y
5 Ay Önce
Yediğim en kötü pide. Siparişten önce tadına bakma şansım olsa 100 tl bile vermezdim. Aşırı tuzlu, kapkalın bir hamur, ağzınıza et gelmiyor bile nerdeyse
...n
5 Ay Önce
15 yıldır çalışıyorum daha şimdiye kadar böyle kötü böyle düzensiz lezzetsiz ilgisiz ve kalitesiz bir yemek yemedim
...İ
5 Ay Önce
3 saate geldi yemek birde buz gibiydi HİÇ TAVSİYE ETMEM İLETİŞİMLERİ SIFIR SIFIR
...ç
5 Ay Önce
Hayatımda yediğim en kötü pideydi 1 saatde geldi buz gibiydi. Görüntüsü Börekçide yediğimiz kır pidesi gibiydi

