- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Restoran Teslimatlı
Usta Pideci
Usta Pideci Değerlendirmeler
...ş
2 Hafta Önce
ürünler sıcak ve çok leziz bı şekilde geliyor kuryeci arkadaşlar diğer firmalara kıyasla +1000 gömlek üstün yani
...n
8 Ay Önce
lezzetli ve hızlı geldi
...k
9 Ay Önce
herşey güzeldi ama hamuru biraz kalın geldi
...u
4 Ay Önce
Çok şekilsizdi 4 ü de birbirine benzemiyordu biraz daha pişse daha iyi olur ayrıca kurye sıcak getirdi.
...e
6 Ay Önce
kuşbaşılı kaşarlı pide söyledim ektra kaşar istedim ona rağmen içinde kaşar yoktu sadece kuşbaşı vardı
...l
8 Ay Önce
Aşırı tuzluydu
...ş
10 Ay Önce
Pidelerde kaşar, kutuya akıyor, yapışıyor. Alta ince bir naylon hiç fena olmaz. Daha önce de söyledim ama takan olmadı.
- Kaşarlı Pide Menü305 TL
...n
2 Ay Önce
Ayran eksik pideler soğuk ve tatsızdı
...n
4 Ay Önce
2 tane pide sipariş ettim kuşbaşılı olanı getiren arkadaş ya da çalışanlar bilmiyorum yere düşürmüşler pide nin pide denecek hali yoktu ekmeği ayrı içi ayrı bir yerdeydi
...ı
2 Ay Önce
Lahmacunlar avucum kadar lahmacun yanına salata diye dört parça domates bir de maydonoz yollamış rezillik
...e
3 Ay Önce
İki tane acısız lahmacun istemiştim 2 tane fındık lahmacun ve garnitür olarak piknik reçel kadar küçük bir kapta ezik maydanozdu sanırım erimiş bi yeşillik ve 2 dilim domates geldi.
...p
3 Ay Önce
Pide vasatın altında , bakın bu şekilde insanlar sipariş vermezler, içeriği boş
...n
4 Ay Önce
Tam anlamıyla rezalet lahmacunla alakası yok fındık lahmacun boyutunda içinde etle alakalı hiçbir tat alamadım kesinlikle tavsiye etmiyorum
...u
4 Ay Önce
Pide lezzet olarak fena değildi. Lahmacun hem küçüktü hem de çok lezzetli değildi ve garnitür yok denecek kadar azdı sadece iki dilim domates ve bir tutam maydanoz gelmişti.
...u
5 Ay Önce
Siparişten farklı ürün ve pahalı
...N
5 Ay Önce
kola sıcak gönderilmlşti.
...ş
9 Ay Önce
Kutuya direkt pideyi koyduğunuzda pide yapışıyor. Altına ince bir naylon koyun dedik ama sallayan yok!
...ş
9 Ay Önce
Kutuya direkt pideyi koyduğunuzda pide yapışıyor. Altına ince bir naylon koyun dedik ama sallayan yok!
...ş
9 Ay Önce
Kutuya direkt pideyi koyduğunuzda pide yapışıyor. Altına ince bir naylon koyun dedik ama sallayan yok!
...ş
9 Ay Önce
Kutuya direkt pideyi koyduğunuzda pide yapışıyor. Altına ince bir naylon koyun dedik ama sallayan yok!
- Algida Max Classics Vanilya30 TL
...ş
9 Ay Önce
Kutuya direkt pideyi koyduğunuzda pide yapışıyor. Altına ince bir naylon koyun dedik ama sallayan yok!
...n
11 Ay Önce
kaşarlı pide+kıymalı kaşar ilaveli söyledim, kıymalıya kaşar koymamışlar , parasını ödedim dikkat sıfır , ayrıca kıyma da yoktu kıymalı pidede ekmek yedik, bir daha sipariş vermem sizden , bol şans
...r
11 Ay Önce
kolamı bu havada ılık göndermişler
...N
5 Ay Önce
lahmacun diye koydukları şeyin ne olduğunu tam çıkartamadım. saat geç oldu kapanışlarına yetişemem diye buzdolabında tutuyorum şuan. yarın götürüp iade edeceğim.gönderen yesin bi zahmet yenebilecekse.
...n
6 Ay Önce
verdiğim siparişle gelen ürünün alakası yoktu
...n
11 Ay Önce
1 yildiz bile fazla.gorsel ekleme özelligi olsa ne demek istedigimi sadece fotograf anlatabilirdi.4 lahmacuna gonderilen garnitur -1 lezzet-1 malzeme ve özen-1 hizmet -1 kisacasi paranla rezil olmalik

