- Döner
- Restoran Teslimatlı
Hatay Rıhtım Döner
Hatay Rıhtım Döner Değerlendirmeler
...l
1 Ay Önce
iskender güzel( vatanını en çok sevene en pis işini yaptırırsın)""İskender büyük ""
- İskender (Tavuk Dönerden)330 TL
...ş
1 Ay Önce
10 numara 5 yıldız... :)
- Ekmek Arası Tavuk Döner150 TL
...l
1 Ay Önce
hatay usulü soslu döner muhteşemdi teşekkürler
- Hatay Usulü Tavuk Döner Dürüm150 TL
- Pepsi (33 cl.)70 TL
- Ekmek Arası Köfte160 TL
...r
1 Ay Önce
gayet uygun daha öncedende sipariş etmiştik turşudan kaynaklı tadı değişik gelmişti bu sefer turşuyu yanında göndermelerini rica ettik ve dürümler cok güzeldi ki zaten uygun fiyatlı
- Hatay Usulü Tavuk Döner Dürüm150 TL
...r
2 Ay Önce
gayet güzeldi ama baharatı iskendere göre biraz daha az olabilirdi :)
- İskender (Tavuk Dönerden)330 TL
- Pepsi (33 cl.)70 TL
...s
2 Ay Önce
Sosu lezzeti çok iyiydi
- Hatay Usulü Tavuk Döner Dürüm150 TL
- Ekmek Arası Köfte160 TL
...n
2 Ay Önce
elinize sağlık
...n
2 Ay Önce
Yemek süperdi ustanın ellerine kuryenin de ayaklarına sağlık
- Mega Tavuk Döner Dürüm190 TL
...ç
4 Ay Önce
patatesleri çok bayat ve kuruydu. sosun tadı da biraz garipti ama minimum sepet tutarı eklemeleri ve bu piyasaya rağmen bu fiyatlarda satış yaptıkları için puan kırmak uygun olmaz. fiyat performans
...i
4 Ay Önce
bizimkiler normalde her yerin dönerini etini beğenmez fakat burayı çok sevdiler bende çok sevdim bundan sonra buradan söyleyeceğiz fiyatları da uygun malzemeleri de bol bol koymuşlar
- Hatay Usulü Tavuk Döner Dürüm150 TL
- Şalgam Suyu (30 cl.)65 TL
- Ekmek Arası Ciğer (100 gr.)160 TL
...r
2 Ay Önce
1 porsiyon ve 1,5 porsiyon ayrı ayrı söyledim 1,5 olanın diğerinden fazlalığını tam olarak anlayamadım ama tadı güzel
- İskender (Tavuk Dönerden)330 TL
...s
2 Hafta Önce
Pilav yerine patates koymuşlar
...z
8 Ay Önce
ÇOK FAZLA SALÇA KONMUŞ ONUN DIISNDA SORUN YOKTU SALÇA DIŞINDA GAYET F/P Dİ
- Mega Tavuk Döner Dürüm190 TL
- Eker Ayran (27 cl.)60 TL
...e
3 Hafta Önce
fazlasıyla güzeldi
...n
3 Hafta Önce
Fiyat performans ama lezzet için aynı şeyi söyleyemem
...n
2 Ay Önce
Siparişim çok gecikti. Kurye nazikti.Döner çok lezzetsizdi salçalı patates gibiydi. Dürüm kağıdı sarılırken dürümün içine girmişti. Tekrar sipariş vermem. Umarım düzeltirler.
...n
2 Ay Önce
içinde yok denebilecek kadar az tavuk vardı patates basılmış ve bayattı patso gibiydi
...b
9 Ay Önce
sevenine güzeldir belki dönerinin tadı tuhaftı anlamadım beğenmedim
...a
1 Hafta Önce
Fiyattı gayet iyidi ama sos ve içindeki patatesler çok kötüydü:)
...r
1 Hafta Önce
içindeki patatesler bayat mı denir bilemedim kartondan halliceydi tekrar sipariş vermeyeceğim
...n
1 Hafta Önce
Yani hiç beğenmedim , içinde döner bile yoktu .
...k
3 Hafta Önce
hatay usulü doner de tavuk yok gibiydi full patates ve hamur gibiydi yediğim en kötü hatay usulü köfteler çiğ pişmemiş yanında verilen acı biber peçete bile 1 tane 2 tane olması lazım
...r
1 Ay Önce
Verdiğiniz paraya değmiyor çöpe gitti yemekler tavsiye etmiyorum..
...r
2 Ay Önce
cok soğuk ve geç geldi buz gibiydi ıslak mendil çin biberi bile yoktu paket içeriği zayıf
...R
2 Ay Önce
aşırı geç soğuk lezzetsiz patates mega dürüm çok kötü ayran bile ılıktı ilk ve son siparişim oldu.
...e
2 Ay Önce
Kuru sosuz du
...r
2 Ay Önce
Allah affetsinde baya baya kotuydu
- Pepsi (33 cl.)70 TL
- Eker Ayran (17 cl.)50 TL
...n
2 Ay Önce
Pepsi gayet güzeldi
- Pepsi (33 cl.)70 TL
...n
2 Ay Önce
bu sefer hiç beğenmedim
...n
3 Ay Önce
yemeğin kenarını zimbalamışlar yoğurt poşetin içine dökülmüş zimbalardan biri yemeğin içine girse açılırken farketilmese insanı öldürür çatal kaşıkıslak mendil yok yemeğin tadını bilmiyorum çöpe döktm

