rider-banner-icon
  • Döner
  • Restoran Teslimatlı

Hatay Rıhtım Döner

3 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
süleyman ayten 28
...l19.05.2026iskender güzel( vatanını en çok sevene en pis işini yaptırırsın)""İskender büyük ""
...ş13.05.202610 numara 5 yıldız... :)
...l28.04.2026hatay usulü soslu döner muhteşemdi teşekkürler
...r26.04.2026gayet uygun daha öncedende sipariş etmiştik turşudan kaynaklı tadı değişik gelmişti bu sefer turşuyu yanında göndermelerini rica ettik ve dürümler cok güzeldi ki zaten uygun fiyatlı
...r24.04.2026gayet güzeldi ama baharatı iskendere göre biraz daha az olabilirdi :)
...s19.04.2026Sosu lezzeti çok iyiydi
...n13.04.2026elinize sağlık
...n06.04.2026Yemek süperdi ustanın ellerine kuryenin de ayaklarına sağlık
...ç14.02.2026patatesleri çok bayat ve kuruydu. sosun tadı da biraz garipti ama minimum sepet tutarı eklemeleri ve bu piyasaya rağmen bu fiyatlarda satış yaptıkları için puan kırmak uygun olmaz. fiyat performans
...i14.02.2026bizimkiler normalde her yerin dönerini etini beğenmez fakat burayı çok sevdiler bende çok sevdim bundan sonra buradan söyleyeceğiz fiyatları da uygun malzemeleri de bol bol koymuşlar
...r24.04.20261 porsiyon ve 1,5 porsiyon ayrı ayrı söyledim 1,5 olanın diğerinden fazlalığını tam olarak anlayamadım ama tadı güzel
...s08.06.2026Pilav yerine patates koymuşlar
...z25.10.2025ÇOK FAZLA SALÇA KONMUŞ ONUN DIISNDA SORUN YOKTU SALÇA DIŞINDA GAYET F/P Dİ
...e02.06.2026fazlasıyla güzeldi
...n29.05.2026Fiyat performans ama lezzet için aynı şeyi söyleyemem
...n15.04.2026Siparişim çok gecikti. Kurye nazikti.Döner çok lezzetsizdi salçalı patates gibiydi. Dürüm kağıdı sarılırken dürümün içine girmişti. Tekrar sipariş vermem. Umarım düzeltirler.
...n28.03.2026içinde yok denebilecek kadar az tavuk vardı patates basılmış ve bayattı patso gibiydi
...b26.09.2025sevenine güzeldir belki dönerinin tadı tuhaftı anlamadım beğenmedim
...a13.06.2026Fiyattı gayet iyidi ama sos ve içindeki patatesler çok kötüydü:)
...r13.06.2026içindeki patatesler bayat mı denir bilemedim kartondan halliceydi tekrar sipariş vermeyeceğim
...n12.06.2026Yani hiç beğenmedim , içinde döner bile yoktu .
...k02.06.2026hatay usulü doner de tavuk yok gibiydi full patates ve hamur gibiydi yediğim en kötü hatay usulü köfteler çiğ pişmemiş yanında verilen acı biber peçete bile 1 tane 2 tane olması lazım
...r16.05.2026Verdiğiniz paraya değmiyor çöpe gitti yemekler tavsiye etmiyorum..
...r24.04.2026cok soğuk ve geç geldi buz gibiydi ıslak mendil çin biberi bile yoktu paket içeriği zayıf
...R22.04.2026aşırı geç soğuk lezzetsiz patates mega dürüm çok kötü ayran bile ılıktı ilk ve son siparişim oldu.
...e22.04.2026Kuru sosuz du
...r22.04.2026Allah affetsinde baya baya kotuydu
...n16.04.2026Pepsi gayet güzeldi
...n16.04.2026bu sefer hiç beğenmedim
...n08.03.2026yemeğin kenarını zimbalamışlar yoğurt poşetin içine dökülmüş zimbalardan biri yemeğin içine girse açılırken farketilmese insanı öldürür çatal kaşıkıslak mendil yok yemeğin tadını bilmiyorum çöpe döktm
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:59
Friday,Saturday,Sunday00:0001:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: adahangida@hs06.kep.tr

MERSIS No: 0007153587900001

Satıcı Ticari Unvanı

ADAHAN GIDA RESTORAN İNŞAAT LİMİTED ŞİRKETİ

Hatay Rıhtım Döner