rider-banner-icon
  • International
  • Rice
  • Waffle
  • Express Delivery

Bowlbas - Baskül Waffle &Bowl

Express
Rating 4 out of 5 stars, 97 reviews
İbrahim Tahtakılıç Cd. Tamur sitesi 13/o a blok Kil Tekel'in Karşısında, Cumhuriyet Çiğköfte'nin Yanında
...a4/28/2026tadı güzel ve gözede hitap ediyor biz sevrrek söylüyoruz. tavsiye ederim
...l4/24/2026Çok lezzetli ve taze bir bowldu gönderdiğiniz tatlı için de teşekkür ederim
...a4/21/2026Güzeldi beklediimden iyi geldi yalnız kendşmizinde seçebilsek içindekileri daha iyi olurmuş
...z4/13/2026Çok uzun zamandır sürekli yemek sepetinden sipariş veriyorum ve bayadır bu kadar nazik bi hediye almamıştım teşekkür ederim elinize sağlık
...r4/6/2026Hızlı ve güzeldi ailecek çok sevdik
...r4/6/2026Waffle çok sevmeyen birisi olarak uşakta yediğim en iyi waffle elinize sağlık 👍🏻
...y4/2/2026Hayatımda ilk defa bowl yedim ama gerçekten çok güzeldi tavsiye ederim
...n3/29/2026çok güzeldi porsiyonu da gayet doyurucuydu arttı bile elinize sağlık ve yanında küçük bi kutuda waffle vardı karıştı mı diye numara aradım bulamadım umarım bilerek koyulmuştur çünkü yedim,hepsi harika
...U2/13/2026Arkadaşımın Tavsiyesi üzerine denedim, övdüğü kadar varmış. Mekanı Favorimlerime ekledim. Waffle Sevenlere Şiddetle Öneririm.. 👍
...ı3/13/2026her seferinde çok özenli ve lezzetli hazırlanıyor
...k3/9/2026malzemesi baya bol ve doyurucu bir lezzetti. teşekkürler
...r3/6/2026Yeni restaurantlardan sipariş verirken hep tereddüt ederim ama bu sefer öyle büyük yanılmışım ki.. Harikaydı, tazeydi, lezzetliydi. Ellerinize sağlık. Ayrıca jestiniz için de çok teşekkür ederim (:
...N3/4/2026herşey harika.bizler çok beğendik.fiyatları 250 bandında olsa hep söyleriz ama 300 üzeri olunca bütçe zorlanıyor biraz.elinize sağlık
...a2/17/2026Gel Al siparişi verip ürünü kendim aldım, çok temizler ve lezzetliydi. Uşak'ta hijyene dikkat eden bir yer bulduğuma sevindim elinize sağlık <3
...ç5/23/2026Lezzet güzel. fiyat yüksek.
...r5/18/2026Güzell lezzetli ve hafif
...k4/19/2026Güzeldi ama yanında ne pecete nede ıslak mendil nede çatal vardı bunları eklerseniz çok iyi olur
...a6/3/2026Maalesef karton çantanın içine dökülmüş şekilde geldi dışından da döküldüğü belli resimlerini çektim ama maalesef ekleyemiyorum kuryeden kaynaklı mı yoksa firma tam ağzını kapatamadı mı bilemedim
...n4/9/2026öncelikle notlar dikkate alınıyor teşekkürler, normalde çok severek sürekli yiyorum ama bu sefer tavukları marketten alıp ısıtmışsınız gibiydi yiyemedim hiç maalesef
...k3/29/2026Bence meyvesi azdı wafle hamuru da tam çıtır çıtır lezzetli diyebileceğim şekilde değildi ana kötü de değil
...k3/5/2026Elime ulaşması bir saati aldı ve o sürede tabiki waffle kırıkları yumuşamıştı
...n1/10/2026l aldığım zaman fiyati iyiydi keske indiirm devam etseydi, elinize sağlık yediğim en güzel waffle ve ton balığı ♥️
...r6/19/2026Tam bir fiyat performans iki kişi bitiremedik bile
...a6/12/2026Krep kırığı bile aşırı tazeydi kaçıncı söyleyişim sayamadım o kadar çok her zaman çok güzel geldi❤
...a1/9/2026Gerçekten müthişti. Uşak’ta bu kadar güzel ve gerçek nutella kullanan bir waffleci bulmak😻
...a6/9/2026Lezzeti harika👍🏻Firma ve çalışanlarına teşekkür ediyorum önceki siparişimde kurye kaynaklı sıkıntı yaşamıştım bugün ki siparişimde telafisini yapmışlar çok naziksiniz 🙏🏻 bol kazançlar diliyorum 😇
...u5/14/20262.siparişimdi çok iyii
...r1/18/2026çok yorum yapan biri değilimdir ama burayı özellikle değerlendirmek istedim bakın hayatımda yediğim en iyi waffledı hem bu kadar uygun fiyatlı hem de bu kadar bol malzemeli nasıl olabilir harikasınız
...N1/14/2026hem bowl hem waffle sipariş verdik her şey dolu dolu gelmis ve acayip lezzetliydi verdiğimiz her kuruşu hak ediyor elinize sağlık. uşakta bu tarz waffle yememiştik çok iyi geldi
...u5/8/2026Uzun zamandır yediğim en güzel waffle
Monday,Tuesday,Friday12:3023:30
Wednesday,Thursday12:0023:30
Saturday13:0023:30

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: