rider-banner-icon
  • Restaurant Delivery

Akami Sushi

CLOSED
Rating 3.7 out of 5 stars, 100+ reviews
Kötekli Mah. Sıtkı Koçman Cd 99/A
...i4/25/2026Sushi bağımlılığımın üstüne sizden sipariş vermem hiç iyi olmadı. 1 ayda 5 kere falan vermişimdir. Bence karidesli bun eklemelisiniz bu arada:)
...n4/18/2026güzel ama biraz yavan gibiydi tuzsuz muydu tam anlamadim
...T4/9/2026Çok iyi
...i4/6/2026manyaklol
...k1/2/2026Siz harika bir işletmesiniz! :)
...i11/30/2025Suşiye Yön veren marka AKAMİ� Kuryeler adamın dibi :)
...a11/25/2025Çok lezzetliydi teşekkürler 💗
...m10/25/2025cok leziz
...t9/1/2025Yediğim en güzel sushiydi . Lezzet ve porsiyon olarak oldukça yeterliydi.
...n6/30/2025Hasta ameliyata girmeden bir gece önce mutlu ve tok uyudu teşekkür ederiz her şey mükemmeldi
...u5/4/2026Yemekler çok hızlı ve çabuk geldi . Ama soya sosu ve wasabiyi koymayı unutmuşlar :( soya sosu olmaması üzdü
...n3/18/2026elinize sağlık çok güzeldi
...k3/10/2026Hızlı geldi ve lezzetliydi ama chopstick koymamışlar biraz üzdü :(
...a12/16/2025Gayet güzel sıcaktı ama geç getirildi
...a10/13/2025tadı iyiydi ancak bu fiyata 6 parça koymuşsunuz
...n8/31/2025Porsiyon bana biraz az geldi, taze ve lezzetli, etrafı bildiğim kadarıyla havyarla kaplı olmalıydı ancak fiyatı uygun tutmak adına kullanılmamış muhtemelen ancak buna rağmen fiyatı bana uygun gelmedi
...K11/14/2025İlk defa yedim ama benim damak tadıma uymadı. Soya sosunu sevemedim. Vasabi sosu iyi sayılır.
...n12/9/2025çok lezzettli ama porsiyonlar bir tık büyümeli.
...t9/25/2025crispy roll çok iyiydi
...k7/7/2025İyi
...k3/24/2026sosu cok agırdı
...ı10/11/2025Yerinde yediğimizde daha özenliydi paket servisi beğenmedik sushiler kendinden geçmiş birbirinin üstüne binmişti bir buçuk saat bekledik ama gördüğümde paketleri hayal kırıklığı oldu
...u1/15/2026pirincin uzerine somon koymamislar philedelpiha siparis etmenizin bi onemi yok yani
...a4/23/2026Pirinçler çok sertti. Dolayısıyla hep parçalandı tekrar sipariş vermeyeceğim bir yer
...l1/14/2026İcinde avokado yoktu sadece salatalik vardi
...r11/11/2025Çok bayattı , pirinçler çok sertti ,hiç memnun kalmadım . Daha öncede yemiştim ilk defa böyle bir şeyle karşılaştım. Parama yazık oldu :(
...r5/27/2026Normalde kendi mekanında yediğimde çok beğeniyordum ama sipariş ettiğimde tadı cok farklıydı pek beğenemedim
...Ç11/11/2025Sizden hep sipariş veriyorum gayet de memnundum, ama son siparişimdeki suşiler gerçekten bayattı hatta vıcık vıcıktı çöpe attık tabi...yanlışlıkla gönderildiğini düşünmek istiyorum,umarım bidaha olmaz
...l5/20/2026berbat. kupon koyup malzemeden kısmanız ayrıca rezillik. iki kere kuponlu sipariş ettim ilki gelince yoğunluktandır diye düşünmüştüm ama bugün iyi niyetimi çürüttünüz. ayrıca bütün rol ezilmiş geldi.
...ş10/27/2025Daha önce gyozalarından yemiştim lezizdi,boyutu büyüktü,bu kez yanmış gibiydi,içi sulu olması gerekirken kupkuruydu,tavuk orijinalinden çok alakasızdı,roll da dardanelin hazırı gibiydi ama daha küçüğü
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday12:0022:45
Sunday15:0022:45

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number:

Legal Name

muhammed seyitoğlu

Akami Sushi