- Ev Yemekleri
- Restoran Teslimatlı
Anneeli Ev Yemekleri
Anneeli Ev Yemekleri Değerlendirmeler
...İ
1 Hafta Önce
müthiş
- Güveç300 TL
- Tavuk Sote300 TL
- Kuru Fasulye320 TL
...u
7 Ay Önce
Kuryenin hassasiyetini sıcacık yetiştirmesini hasta halimle milyon kere kalp
- Tavuk Suyu Çorbası160 TL
...r
4 Ay Önce
rezillik bir daha sipariş vermieyeceğim midem bulandı
...i
5 Ay Önce
Çorba çok lezzetli ve sıcak geldi çok beğendik hayırlı işler ❤️
...n
10 Ay Önce
benim için biraz yağlı ama güzeldi tavsiye ederim
...n
1 Ay Önce
Sütlaç söyledik su laç getirdiler akşam yemekten kalan pilav vardı allahtan onla yiyebildik
...a
2 Ay Önce
Güveç tam bir faciaydı içinde neredeyse et yoktu sebzeleri pişmemişti.
- Tavuk Suyu Çorbası160 TL
...i
3 Ay Önce
Hayatımda yediğim en kötü yemeklerdi ne sipariş verirseniz aynısı gelmiyor
...ş
3 Ay Önce
yaglı patlıcan yagicinde yuzuyor
- Ezogelin Çorbası160 TL
- Pirinç Pilavı150 TL
- Ayran (20 cl.)50 TL
...r
3 Ay Önce
hayatımda yediğim en kötü şeydi. 1. kaşıktan sonra devam edemedim.
...k
3 Ay Önce
Söylediğimiz her şey bayattı kuru fasulyenin dibi gibiydi ekmek bile bayattı çorbanın tadı tuzu yoktu pişman olduk......
...a
4 Ay Önce
Berbat yani resmen yanmış kokmuş yemek göndermişlerdi sahurda aç kaldık
...n
4 Ay Önce
sütlaç çok kuruydu sütlaç demeye bin şahit ister ezogelinde tatsızdı
...a
5 Ay Önce
MUSAKKA ÇOK TUZLUYDU HİÇ BEĞENMEDİM PİLAVDA ÇOK SOĞUKTU
- Ayran (20 cl.)50 TL
...ı
6 Ay Önce
hiç sıcak geedi
- Su (50 cl.)20 TL
...n
6 Ay Önce
soguk eti az lezzetsiz di kuryede geç geldi eve getirmedi
...z
7 Ay Önce
sütlaç bozuktu ve tadı çok kötüydü çorbanın porsiyonu azdı ve hazır çorba gibi geldi
...e
7 Ay Önce
yemekler baya soguktu, özensiz hazirlanmiş yemekler hep posete dokülmüştü ekmek çok az bırakilmiştı
...a
8 Ay Önce
çok ozensizdi çorba geldi 2 tane yanında sadece 2 limon ve çok az ekmek vardı
...a
8 Ay Önce
sütlacı ve kadayıfı allah affetsin çok berbattı
...n
10 Ay Önce
Çok çok çok geç geldi neredeyse bir buçuk saat sürdü ve söylediğim bir tane çorbaydı
...n
3 Ay Önce
5.30da verdim siparişi 30-45 dk göstermesine güvenerek iftara yetişir dedim.7den sonra geldi öncesinde de arandım ve siparişe bir şey eklemezsem getirmeyiz dediler. gelen yemek de çok çok çok kotüydü.
...n
10 Ay Önce
Gece çalışıyoruz diye çorba siparişi verdik 1 saat 10 dakika sonra iki porsiyon buz gibi çorba geldi yanında kaşık yok ekmek yok helalinden mi iş yapıyorsunuz bir daha tövbe hakka giriyorsunuz
...R
11 Ay Önce
lütfen yorumları okuyup verin ben okumadım ve çok pişman oldum. Restoran adına yakışır bir hizmetleri yok anneeli değil kesinlikle. Gelen çorba sulu yağlı baharattı ve sütlaç berbattı haketmiyorsnz
...ç
11 Ay Önce
ÇOK KÖTÜYDÜ EKMEKLER KURU GELDİ İYİ OLAN ŞEY SADECE KOLAYDI HİÇ BİR ŞEYİ İYİ DEĞİL FASULYE PİLAV KARIŞIK GÖNDERMİŞLER HEPSİ PAKETTEN DÖKÜLMÜŞ BİR VAZİYETTEYDİ ÇOK KÖTÜ
...l
6 Ay Önce
Yemeklerin tatları iyi değil patates 80 tl olup bi parçaydı porsiyonlar küçük
- Ayran (20 cl.)50 TL
...t
9 Ay Önce
berbat
...n
9 Ay Önce
Güveç yemeği kesinlikle güveçle alakası yok patates yahnisi daha doğru olur .

