- Ev Yemekleri
- Express Teslimat
Şırdancı Kardeşler
Şırdancı Kardeşler Değerlendirmeler
...k
4 Gün Önce
Mükembelll birazdan yine isteyeceğim
...k
1 Ay Önce
10 numara 5 yıldız . ellerinize sağlık
- Şırdan (Adet)350 TL
...u
5 Ay Önce
siparişim 5 dk içinde kapıma geldi. inanamadim.tavsiye ederim. gerçekten çok lezzetliydi
...n
6 Ay Önce
10 Numara 5 Yıldız Gerçekten Biz Bayıldık Bir İşletmeci Olarak Meslektaşımızı Tebrik Ediyorum Adresinize Gelip Yerindede Yemek İsteriz Hayırlı İşleriniz Olsun
...r
6 Ay Önce
Gerçekten şahane..
...i
10 Ay Önce
Sakatat delisi biri olarak ve annemin yaptığından başkasını yemem dediğim şırdan için iki seferdir denedik ve onaylandı. Koku yok lezzet güzel şırdanlar taze ve boyutları çok ideal,elinize sağlık.
- Şırdan (Adet)350 TL
...i
11 Ay Önce
Şırdanın ufak olanı makbul yanlız doymadık fiyat yüksek Şırdan ufak atıştırmalık gibi oldu önceki siparişimde en azından doyuyorduk bir puan ondan kırdım elinize sağlık
- Şırdan (Adet)350 TL
...y
4 Gün Önce
Bir tanesi tam pişmemiş 1 tanesi iyiydi
...i
11 Ay Önce
4 adet şırdan bir mumbar söyledik yanında ne turşusu nede düzgün paketlemesi maalesef yoktu evde baharat limon olmasa tuz olmasa yolladığınız şekilde yenmezdi 1 yıldızı alırdı ilk zamanlar daha iyiydi
- Şırdan (Adet)350 TL
- Mumbar Dolması470 TL
...z
2 Ay Önce
Fiyat konusunda birazcık pahalı kurye bende de bozuk para çıkmaz deyip para üstümüzü bile vermiyo
- Şırdan (Adet)350 TL
...r
10 Ay Önce
şimdiye Kadar yemiş olduğum çok lezzetli bir şırdandı.Efsane..ellerinize sağlık şefim.yapmis olduğunuz guzellik için de ayrıca teşekkür ederim.Hayirli işleriniz olsun
- Mumbar Dolması470 TL
...n
1 Yıl Önce
lezzet mükemmel ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
- Şırdan (Adet)350 TL
...a
1 Ay Önce
Paketleme çok kötüydü lütfen bu paketleme işini dikkate alın
...r
1 Ay Önce
Pişmemiş bir şekilde geldi neden bilmiyorum az pişmişti
...ı
2 Ay Önce
Çok kötüydü
...i
2 Ay Önce
Parasının hakkını vermeyen bir işletme 1500 e paketleme yok baharat yok turşu yok mumbar porsiyon az üzücü
...z
3 Ay Önce
İnternet satışı 500 tl olan bir porsiyon mumbar Soğuk ve tuzsuz geldi
...t
5 Ay Önce
O kadar parayı alıp hakkıyla göndermediğiniz için verdim ben bu puanı bir daha da sipariş vermem zaten
...n
3 Ay Önce
Porsiyonları çok küçük ve aşırı pahalı…
...t
10 Ay Önce
Lezzet okey ama porsiyonları çok küçültmüşler…
...n
10 Ay Önce
Tavsiye etmem bidahada yemem gerek yok boşa para (ALMAYIN)!!!!!!!
...ı
10 Ay Önce
Çok küçük geldı
...p
11 Ay Önce
Rezalettı pişmemişti normal sırdanın boyundan çok daha küçüktü asla haketmıyor parasını
...k
11 Ay Önce
Ne limon var yanında ne içi pişmiş paraya yazık ilk defa sizde böyle biseyle karşılaştım
...n
6 Ay Önce
Rezalet bir paketleme şekli şırdanlar küçük ve aşırı baharatlı limonların suyu yok gerçekten bir daha asla yemem 970 tl 3 şırdan bi şalgam hak etmiyor asla

