- Tatlı
- Tost & Sandviç
- Express Teslimat
Magnolia Shop
Magnolia Shop Değerlendirmeler
...r
Dün
Sipariş notunu dikkate aldığınız için çok teşekkür ederim
- Not availableLotuslu Magnolia & Filtre Kahve
...n
2 Ay Önce
Efsane bir deneyim ve 10/10 musteri memnuniyeti:)
...n
3 Ay Önce
çok güzel di hafif baymıyor
...k
7 Ay Önce
Kaçıncı siparişim bilmiyorum,hiç bir üründe hayal kırıklığı yaşamadık,ne şeker ne yağ rahatsız etmiyor emeklerine sağlık
...n
8 Ay Önce
Asiri lezzetliydi
- Not availableÇilekli Magnolia
- Not availableOreolu Magnolia
...n
6 Ay Önce
Çikolatalı cookie muhteşem, zebra kek çok yağlı
...R
1 Ay Önce
çilekli magnolia çok güzeldi fakat brownili magnolia sipariş ettiğim halde onun yerine tiramisu yollanmış ve ben tiramisu'dan nefret ederim. Lütfen kafanıza göre ürün değiştirmeden önce arayıp sorun.
- Not availableÇilekli Magnolia & Filtre Kahve
...r
5 Ay Önce
Pasta kreması gibi magnolia kıvamı da kaymak gibi benim damak tadıma ne yazık ki uymadı
...u
6 Ay Önce
Eskiye göre malzeme azaltılmış. Çoğu kaşıkta sadece muhallebi yedim. Çok hızlı geldi.
...r
9 Ay Önce
Ben beğenmedim- krema dolu kaplar, meyve ve bisküvi yok değecek kadar azdı, 8 âdet söyledik, sekizinci de aynı şekildeydı
...k
11 Ay Önce
Brownie magnolya browniesi çok sert onun dışında güzel karamelli içecek çok şekerli geldi
- Not availableBrownie Magnolia
...a
2 Ay Önce
Taze değil, muzluda muza dair ne bir tat ne bir meyve ! Mozaik ise mozaik pastayla alakası yok! Anlayamadım nasıl böyle olabilir
...n
4 Ay Önce
Siparişteki ekmeğin olmadığını arayıp söylediler dümdüz kupkuru bir ekmeğin arasına 300 TL para verdim yanında hiçbir garnitürü de yoktu ne bir Çeri domates ne de zeytin ilanla alakası yok
- Badem Unlu Orman Meyveli Kek375 TL
...n
8 Ay Önce
Havuçlu kek bayattı sert ve kutumuştu
- Not availableOreolu Magnolia
...ç
2 Hafta Önce
Yanlış ürün geldi
...m
2 Ay Önce
Milshake söyledik pipet yok ,kaşıkla mı yiyeceğiz kardeş bari ekmek koysaydınız banardık
...k
3 Ay Önce
Çok kötüydü bayattı çok belliydi bi daha da almam
...z
3 Ay Önce
çok kötüydü. magnolia ne kadar kötü olabilirin örneğiydi. çikolata nutella değildi. krem şantiye random bi çikolata sıkılmış gibiydi. bi daha asla almam kahve de buz gibi ve su gibiydi
...n
5 Ay Önce
tiramisunun kremasi sariydi ve degisik bir koku geliyordu tadinca da tadi cok eksiydi asla tavsiye etmem bozuk bayat urun gonderilmis
...t
7 Ay Önce
yani nutellalı siparisi nasil muzlu diye gonderiyorsunuz anlamiyorum gec siparis verdim diye elinizde kalan ürünü mü gonderdiniz ne yaptiniz verdigim parayi hak etmiyor malesef hayal kirikligina ugrad
...u
11 Ay Önce
Tropikal meyveli gronola söyledim bana gelen süt ve yulaf bir de ayrı ayrı kendim yaptım alakasız biseydi görseldekiyle alakası yok
