rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

Magnolia Shop

TESLİMAT
3.8 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
İSTİKLAL MAH. YUNUSELİ BLV. NO13/1 05-44
...r24.06.2026Sipariş notunu dikkate aldığınız için çok teşekkür ederim
...n01.04.2026Efsane bir deneyim ve 10/10 musteri memnuniyeti:)
...n02.03.2026çok güzel di hafif baymıyor
...k17.11.2025Kaçıncı siparişim bilmiyorum,hiç bir üründe hayal kırıklığı yaşamadık,ne şeker ne yağ rahatsız etmiyor emeklerine sağlık
...n25.10.2025Asiri lezzetliydi
...n03.12.2025Çikolatalı cookie muhteşem, zebra kek çok yağlı
...R16.05.2026çilekli magnolia çok güzeldi fakat brownili magnolia sipariş ettiğim halde onun yerine tiramisu yollanmış ve ben tiramisu'dan nefret ederim. Lütfen kafanıza göre ürün değiştirmeden önce arayıp sorun.
...r18.01.2026Pasta kreması gibi magnolia kıvamı da kaymak gibi benim damak tadıma ne yazık ki uymadı
...u22.12.2025Eskiye göre malzeme azaltılmış. Çoğu kaşıkta sadece muhallebi yedim. Çok hızlı geldi.
...r22.09.2025Ben beğenmedim- krema dolu kaplar, meyve ve bisküvi yok değecek kadar azdı, 8 âdet söyledik, sekizinci de aynı şekildeydı
...k10.07.2025Brownie magnolya browniesi çok sert onun dışında güzel karamelli içecek çok şekerli geldi
...a28.03.2026Taze değil, muzluda muza dair ne bir tat ne bir meyve ! Mozaik ise mozaik pastayla alakası yok! Anlayamadım nasıl böyle olabilir
...n01.02.2026Siparişteki ekmeğin olmadığını arayıp söylediler dümdüz kupkuru bir ekmeğin arasına 300 TL para verdim yanında hiçbir garnitürü de yoktu ne bir Çeri domates ne de zeytin ilanla alakası yok
...n14.10.2025Havuçlu kek bayattı sert ve kutumuştu
...ç10.06.2026Yanlış ürün geldi
...m25.04.2026Milshake söyledik pipet yok ,kaşıkla mı yiyeceğiz kardeş bari ekmek koysaydınız banardık
...k27.03.2026Çok kötüydü bayattı çok belliydi bi daha da almam
...z03.03.2026çok kötüydü. magnolia ne kadar kötü olabilirin örneğiydi. çikolata nutella değildi. krem şantiye random bi çikolata sıkılmış gibiydi. bi daha asla almam kahve de buz gibi ve su gibiydi
...n20.01.2026tiramisunun kremasi sariydi ve degisik bir koku geliyordu tadinca da tadi cok eksiydi asla tavsiye etmem bozuk bayat urun gonderilmis
...t10.11.2025yani nutellalı siparisi nasil muzlu diye gonderiyorsunuz anlamiyorum gec siparis verdim diye elinizde kalan ürünü mü gonderdiniz ne yaptiniz verdigim parayi hak etmiyor malesef hayal kirikligina ugrad
...u19.07.2025Tropikal meyveli gronola söyledim bana gelen süt ve yulaf bir de ayrı ayrı kendim yaptım alakasız biseydi görseldekiyle alakası yok
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:3022:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: efk@hs02.kep.tr

MERSIS No: 0323044932100012