- Kebab & Turkish
- Pide & Lahmacun
- Restaurant Delivery
Gülhanedan Kebap & Pide
Gülhanedan Kebap & Pide Ratings & Reviews
...A
1 month ago
gece yarısı sipariş verdim memnun kaldım tavsiye ederim
- Tavuk Kanat (1 kg.)900 TL
...u
3 months ago
Geç gelmişti ama çok güzeldi, ellerinize sağlık.
- Kuşbaşılı Kaşarlı Pide500 TL
...ş
3 months ago
lahmacun efsaneydi
...n
3 months ago
çok beğendim muhteşemdi
...ş
7 months ago
Sıcacık ve hızlı geldi ellerinize sağlık
- Lahmacun200 TL
...t
8 months ago
1 kg tavuk kanat söyledik aşırı sıcaktı, fazladan ekmekte istemiştik saolsunlar onlarıda koymuşlar ve onlarda sıcaktı, hersey 10/10, hayırlı kazançlar
- Tavuk Kanat (1 kg.)900 TL
...l
8 months ago
10 numara 5 yıldız ustaya selam ellerine sağlık.
- Özel Lahmacun300 TL
...r
9 months ago
işinizin hakkını vermişsiniz ellerine sağlık yanında ezmede göndermişsin sağolun
- Kuşbaşılı Kaşarlı Pide500 TL
...z
11 months ago
lahmacun lezzetli ama lavaşı fırın siyahı çok var rahatsız ediyorum. kusura bakmayın.
- Lahmacun200 TL
...n
8 months ago
Geç geldi
- Fındık Lahmacun140 TL
...r
11 months ago
güzel değildi
...n
2 weeks ago
Hayatımda hiç lahmacun yapmadım. Hiç de anlamam. Ama ben yapsam daha güzel olurdu. Ömrü hayatımda yediğim lahmacunların en kötüsü. Eşim ve 8-11 yaşlarındaki çocuklarım da bitiremedi çöpe attık. ÇİĞ
...z
4 weeks ago
Begenmedim hepsi attim maalasef
...a
7 months ago
Lahmacun hamuru kötü ısıramıyorsun. Toz biber çok fazla. Beğenmedim
...y
7 months ago
Tam bir saat 10 dakikada geldi siparişim ve Gecikme için değil de kutuyu açtığımda Pide çöp gibi olmuş Darmadağın etler bir yerde ekmeği poşetten nemlenmiş ıslanmış hamur olmuş bir yerde
...n
9 months ago
Kuşbaşılı istedilim kıymalı kaşarlı gelmiş ürün rezalet olmuş kaşarlı hamur olmuş.
...n
9 months ago
Makine lahmacunu hiç lezzeti yok
...n
9 months ago
malesef kotu bi deneyimdi cok fazla kasar var ama kasar demeye bin sahit
...n
9 months ago
Çok kötü soğuk geldı ve kuş başı ıstedık sadıçe kaşarlı bıde geldı ve çok geldı çok kotuydu 😡
...n
10 months ago
Kavurma kaşarlı pide söyledim 3 tane ufak parça kavurma koymuş yarısını alsaydın fazla koymuşsun
...i
10 months ago
Dicek söz yok
...z
11 months ago
gece söyledim diye mi böle önemsiz hazırladılar bilmiyorum ama lahmacunun kıyması üstünden alınmış bi yarısında var öbür yarında yok tu çok kötü bir lahmacun du almayın bide yazmışlar özel lahmacun
- Ayran (1 L.)150 TL
...l
1 year ago
Hep buradan sipariş veriyorum hiçbir zaman ne bir peçete ne bir islak mendil bu sefer de soguktu bir daha da sipariş vermem

