- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Express Teslimat
Rıhlet Kervansaray İşkembe & Kebap
Rıhlet Kervansaray İşkembe & Kebap Değerlendirmeler
...n
1 Hafta Önce
Beyran güzeldi beğendim. Sadece tuzu biraz fazlaydı elinize sağlık
- Beyran Çorbası490 TL
...h
1 Ay Önce
Şırdan çok güzel fakat fiyatı çok pahalı buldum
- Şırdan350 TL
...n
4 Ay Önce
Şırdan aşırı iyiydi lokum gibi pişmişti kokmuyor da yağı bile ağır değildi.Kötü yorumlara bakmayın
- Şırdan350 TL
...n
6 Ay Önce
O kadar lezzetliydi ki, sıcacık gelmesi de muhteşemdi..
- Mumbar (Kızartma)480 TL
...i
6 Ay Önce
Yav arkadaş servis tabaklarını zorla kapatmışsınız, porsiyonun doluluğundan. Kazancınız bereketli olsun, elinize kolunuza sağlık. Allah 1’inizi milyon etsin.
- Zerde240 TL
...k
8 Ay Önce
Çok hızlı ve lezzetliydi. Elinize sağlık teşekkürler
- Süzme Mercimek Çorbası245 TL
- Adana Kebap490 TL
...h
8 Ay Önce
Şırdan değil şaheser fiyat açısından biraz pahalı ama verilen paraya değdiğine eminim yediğim en güzel şırdan
- Şırdan350 TL
...n
8 Ay Önce
İki çorba istedim bir kişilik roka salatası geldi sipariş menüsünde yanında tulum peyniri yazıyor gelmedi geriye kalan bir sıkıntı yok çorbalar güzel ve sıcak
...u
10 Ay Önce
güzel ama pahalı
- Yağsız Kelle Paça Çorbası490 TL
...h
10 Ay Önce
Yediğim en güzel şırdan sadece fiyat açısından biraz pahalı o kadar
- Şırdan350 TL
...n
11 Ay Önce
lezzet ve kurye süper
...r
2 Ay Önce
Gayet beğenildi, sadece etleri bir tık sertti ama lezzetliydi
...l
2 Hafta Önce
Lezzet olarak güzel fakat 2 kişilik çorba söylememe rağmen 1 kişilik roka salatası ve sos da 1 adet geldi
...l
2 Ay Önce
sulu mumbarı maalesef ki beğenmedim kokuyor, şırdan güzeldi ama ikisinin iç harcı çok acıydı birgün şırdan krizin yine tutarsa söyleyebilirim.
- Şırdan350 TL
...n
8 Ay Önce
çorbalar falan süper de limon vs gönderseler daha iyi olurdu
- Tavuk Suyu Çorbası265 TL
...L
2 Hafta Önce
abi allah utandirmasin bu lezzetle bu performansla bu gayretinle devam et allah utandirmasin guzel
...ı
2 Ay Önce
süpper birsey bu ellerinize saglık
...l
1 Hafta Önce
Ekmek Allah günah yazmasın taş gibi çorba ne tadı var ne tuzu söylenecek en son yer bence
...l
1 Hafta Önce
Aldığınız paranın emeğini verin
...M
3 Hafta Önce
Soğuktu ve çiğ gibiydi
...n
2 Ay Önce
1 tane lahmacun getirdiler 2 tane ücreti ödedim
...p
3 Ay Önce
Çok kötü o kadar özensiz ki almayın burdan
...r
4 Ay Önce
1.5 sac tava benzemiyor yarım sac tava gönderilmiş
...u
4 Ay Önce
Midye dolması hiç sevemedim çok kötüydü lahmacun da değişik tad vardı baharat ne kullanıyorsun bilmiyorum çok değişik tad geliyor
...ş
6 Ay Önce
sirdanin bi kısmı taş gibiydi sanki taş doldurmuşlar cop oldu
...ı
9 Ay Önce
Siparişin teslim edilmesi 1 saat sürdü. Muhattap bulamıyorsunuz , iptal edemiyorsunuz , restoran belli ki hazırlamış çorbayı bi kenarda bırakmış. korkunç bi deneyimdi. Uygulamayı komple siliyorum.
...z
11 Ay Önce
Peynir eksik gelmiş
...z
11 Ay Önce
ilk defa bir işletme için olumsuz yorum yapıyorum. Nota acı ve sarımsak bol olsun yazmıştım, not gözden kaçabilir insanlık hali SARIMSAK ve sirke hiç gelmedi. Tadı fena değil ama bir miktar bir kaşık
...u
11 Ay Önce
Hayatımda ilk defa şırdan yedim gayet lezzetliydi fakat midyeler soğuk ve berbattı çöpe attım

