rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Pastane & Fırın
  • Express Teslimat

Altınşehir Fırını

TESLİMAT
4.5 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
No:9 306. Sk.
...ı25.05.2026Hediyeniz içinde teşekkürler
...U23.05.2026Her sipariş hediyesiyle geliyor🙏
...d02.05.2026Cok guzeldı sıcacık geldı ikramlık için teşekkür ederim
...n28.04.2026Gerçekten çok iyiydi. Lezzeti de servisi de çok güzeldi. Sadece belki menemeni koyduğunuz kabı değiştirmelisiniz. Elinize sağlık.
...n20.04.2026Ürünlerini zaten beğeniyorum her siparişimizde de yanında mutlaka bi ikram bırakıyolar çok teşekkürler
...n19.04.2026Nazik hediyeniz için teşekkür ederim
...a10.04.2026gayet güzeldi sadece biraz soğuktu ama bayat değildi birde yanında tatlı göndermişler teşekkür ederiim
...n02.04.2026Harika
...r27.03.2026Her zaman süper özellikle ıspanaklı kaşarlı müdavimiyiz
...m06.03.2026Bağımlısı olduk
...m06.03.2026Her zamanki gibi mükemmeldi
...l10.02.2026taze ve lezzetli 👌
...n25.01.2026Zeytinli poğaçasında gerçekten zeytin olan nadir yerlerden.
...g24.01.2026hızlı teslimat sıcacık taze ürünler teşekkür ederim
...l24.01.2026Komşu torpil yapıp ayçöreği göndermişler teşekkür ederim
...R23.01.2026Hem uygun fiyatlı hem çıtır çıtır ve çok lezzetli. Ayrıca sıcacık geldi. İkram için de teşekkür ederim ellerinize sağlık
...n23.01.2026Taze ürünler ve hızlı teslimat yapıldı. . Sürpriz ürün için teşekkür ediyorum
...U10.01.2026Sade ekmek ve ıspanaklı peynirli kaşarlı börek alıyoruz. Her siparişimde hediye ürün de oluyor. Ürünler çok lezzetli
...n20.12.2025Her zaman taze, lezzetli ve hızlı
...p13.12.2025Sıcak ve tazeydi kurye beye de teslimatı için teşekkür ederiz
...n11.12.2025Zamanında teslimat. Lezzetli ürün. Küçük sürprizler için de ayrıca teşekkür ederim.
...ş10.12.2025kurabiye ikramları için teşekkür ederim. Güne tatlı bir başlangıç oldu :)
...n08.12.2025Urunler cok taze ve harika, tesekkurler
...r03.12.2025Ürünler kaliteli, lezzetli,hediye içinde teşekkür ederim. Hayırlı işleriniz olsun. Saygılar
...a23.11.2025ürünler çok lezzetli ikramlar için çok teşekkür ederim
...l22.11.2025Hersey çok lezzetli ve tazeydi nazik ikraminiz için ayrıca teşekkür ederim
...l22.11.2025Tek kelimeyle harika. Aşağıda bazı Yorumlarda kıymalı börekle ilgili olumsuz yazanlar olmuş siz onlara aldırmayın ben sürekli sipariş veriyorum onların ağzının tadı yok
...n21.11.2025Biraz gelmesi gecikti fakat bunu telafi etmek için ikram ürünler göndermişler çok ince bir düşünce. Teşekkür ediyorum. Her şey gayet lezzetliydi.
...o21.11.2025herzaman kalite herzaman ki gibi ikraminiz için teşekkür ederim 🙏
...e20.11.2025iki kere sipariş verdim ikisinde de çok memnun kaldım.Ürünler taze ve lezzetliydi .İki siparişime de ikram eklemişler, çok teşekkür ederimm.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:0017:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0826108619100001