rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Restoran Teslimatlı

Lale Börekçilik

4.2 üzerinden 5 yıldız, 5000+ inceleme
Yurt Mah. 178/D T. Özal (Kenan Evren Kvş. Kuzeyi)*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...i20.06.2026çok güzel
...u30.05.2026Adana’da gitmeden sipariş ettim. Eski tadı yok o konuya dikkat etmenizi rica ediyorum.
...ç28.05.2026çok hızlı geldi lezzetliydi teşekkürler ederim
...k28.05.2026Çok lezzetli, eksiksiz geldi, elinize emeğinize sağlık. Uzun zamandır sizden sipariş ediyorum, hiç mahcup etmediniz.
...a24.05.2026teşekkürler
...z16.05.2026Hep memnuniyet.. her notu dikkate aldığınız için teşekkürler 🙏🏻
...z16.05.2026çok güzeldi sıcacıktı lezzeti de harikaydı. porsiyon olarak da çok tatmin ediciydi.
...y06.05.2026sıcak taze geldi teşekkürler
...n05.05.2026Taze ve sıcak geldi elinize sağlık
...r07.02.2026Hızlı ve sıcak geldi
...R10.01.2026sıcacık geldi lezzeti her zamanki gibi guzel kurye arkadaş farklı iki sipariş bırakmasına rağmen sıcak getirdi
...ş12.11.2025börek sıcak geldi ve lezzetliydi. turşusu çok iyiydi inşallah bozmazlarsa sevinirim. yanında domates söğüş vardı kurye zamanında geldi. elinize sağlık.
...N09.08.2025Kurye çok nezaketliydi
...p26.06.2026guzel
...ş10.06.2026porsiyonu daha büyük olabilir ama yine de güzel
...a23.10.2025Biraz soğuk ve hamursamıştı
...Z14.09.2025baya başarılı ama tam doyurmadı porsiyon biraz daha büyük olabilir fiyata göre
...z18.08.2025Güzeldi ama sanki azdı
...u25.07.2025ben çok beğeniyorum ama bu defa aşırı tuzlu olmus börek.
...i24.07.2025sıcak geldi ama peynir çok tuzlu pisimi tadı güzeldi
...y13.04.2026Yanında domates ve turşu ile yazıyordu sadece turşu gönderildi ..
...i15.04.2026Özellikle su böreği harikaydı.
...r19.01.2026Uzun zamandır yedigimiz en iyi peynirli kol böreği ve kaşarlı su böreğiydi. Elinize sağlık. Şiddetle tavsiye ederim
...n23.06.2026börek güzel ama çok yavaşlar gelmesi çok uzun sürüyor börekler hazırdan alıyorlar
...a19.06.2026çok yagliydi
...k22.03.2026Peynirli börek iyiydi ancak su böreği ılık bile değildi çok soğuktu
...l08.11.2025çok kötüydü tercih etmem tekrar
...n05.10.2025Su böreği inanılmaz derecede kötüydü,sadece kıymalı böreği fena değil,kesinlikle tekrar tercih etmeyi düşünmüyorum.
...n26.06.2026İnsan bir çatal , tuz koyar yanına
...r23.06.2026peynir istedim soğanlı börek geldi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0023:59

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: Bilgi Yok

Satıcı Ticari Unvanı

MERAL DAYAN

Lale Börekçilik