rider-banner-icon
  • Kahve
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Maroon's Tatlıcısı

TESLİMAT
4.2 üzerinden 5 yıldız, 3000+ inceleme
Tuna Mah. Salah Birsel Sok. No:53*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...a19.06.2026Mükemmeldi.
...k18.06.2026Spoonful söyledim çok lezzetliydi çikolatası boldu. Bir kadın olarak bayan kuryenin getirmesi de hoşuma gitti. Çok memnun kaldım siparişimden🙏
...n14.06.2026Harıka
...a12.06.2026çok güzeldi elinize sağlık cidden çok hoşuma gitti teşekkürler emeğiniz içinde
...k10.06.2026her zaman efsane
...y30.05.2026Mükemmell❤️❤️💕
...y29.05.2026Çok güzeldi elinize sağlık
...a21.05.2026Harikasınız, paketlemeden lezzete inanılmaz derecede özenilmiş. Teşekkürler..
...y20.05.2026Elinize sağlık çok güzeldi
...y19.05.2026Çok iyi elinize sağlık 💕💕💕
...k08.05.2026Callebaut’a gecmeniz harika bir karar olmus, cikolata iyi, krema asiri lezzetli. Superdi.
...ş20.04.2026Notlara gösterdikleri özen için ayrıca 10 yıldızı hakkediyorlar. Harika bir lezzet kaçıncı siparişim bilmiyorum ama hiç pişman etmiyorlar..
...ş06.04.2026Öncelikle her siparişimde yazdığım nota gösterdiğiniz özen için teşekkürler… lezzet zaten tartışılmaz
...n30.03.2026Waffle harikaydı belçikadan gelmiş gibiydi hakkını vermişler <3
...l21.03.2026bence izmir de daha iyisi yok, üstüne tanımam, bu nasıl bi çikolata nasıl bi lezzet inaılmaz. bitmesin diye azar azar yiyorum. kalitesini asla bozmayan maroons a teşekkürler
...k14.03.2026Nirvana çok süper, meyveler taze. Çikolatası muhteşem. Dezavantaj: talep gördüğü için fiyatının sık artıyor olması
...l13.03.2026herzaman ki gibi efsaneydi, hem de kırmamışlar bol çilekli göndermişler:)) şahanesiniz teşekkürler
...n25.02.2026Porsiyon tartışılır ama lezzetliydi.
...i17.02.2026Çikolatası efsane
...k12.02.2026siz harika bir detaysınız! sizi çok seviyoruzzz
...n04.02.2026sıcacık geldi ellerinize sağlık ama bir öneri plastik kap yerine karton kullansanız hem sağlık açısından hem de doğa açısından çok daha iyi olurr ellerinize sağlık teşekkür ederim
...n27.01.2026Lezzetli ürünler ve yaptığı işin hakkını veren bir işletme. Tatlılarından bir kere bile yapay, endüstriyel bir tat almadım. Ev mutfağından çıkmış gibi. Başarılarının devamını dilerim.
...n04.01.2026Çikolatası ve kreması lezzetliydi kesinlikle beklentimi karşıladı
...t22.12.2025Siparişimiz çok hızlı geldi ve çok lezzetliydi. Teşekkür ederiz.
...l17.11.2025Sayenizde artık daha mutluyum teşekkür ederim :))
...l26.10.2025tüm ürünler çok taze ve tatları nefis
...a20.10.2025Çok lezzetli,malzemeden kırılmamış.Bostondan aynı tür tatlı söyledik;tombul kreplerle(kemalpasatatlisibuyuklugunde) bardağın yarısını doldurmuslar.Kaliteli ve dürüst
...r10.10.2025Çok lezzetli.
...r10.10.2025Nota dikkat ettiğiniz için teşekkür ederiz. Çok lezzetli her zaman tatlı alacaksam buradan alıyorum hiç pişman olmadım. Diğer restoranlar yalan.
...M02.10.2025gayet guzel lezzetli urunleri var
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0002:30
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:4523:59

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: envergunduz.inal@hs01.kep.tr

MERSIS No: