- Patisserie & Bakery
- Express Delivery
Tatyaka Taşyaka
Tatyaka Taşyaka Ratings & Reviews
...a
4 weeks ago
Tatlılar çok güzeldi kurye çok ilgiliydi sağolsun
- Ekler (Büyük Boy)60 TL
- Uğur Böceği250 TL
...n
1 month ago
pasta tazeydi
...ç
1 month ago
süpersiniz tşk ederim
...r
2 months ago
10 numara 5 yıldız
...r
2 months ago
10 numara 5 yıldız
...r
2 months ago
10 numara 5 yıldız
...r
3 months ago
10 numara 5 yıldız.
...r
3 months ago
Fethiye'de tek geçerim, vakit varsa YS kuryelerine çay ikram teklif edin :)
...r
3 months ago
Kurye Yasin beye teşekkür ederim.
...r
3 months ago
poğaçalar cok lezzetliydi.
...r
3 months ago
Fethiyenin öbür ucundayım 2 tane poğaça istedim sıcacık geldi.
...r
3 months ago
iyi ki varsınız, evde ekmek yok siparis veriyorum hemen geliyor.
...r
3 months ago
10 numara 5 yıldız.
...e
5 months ago
Hersey çok iyi
...n
5 months ago
Güzel
- Profiterollü Pasta (4 Kişilik)600 TL
- Not availableFırın Sütlaç
...e
5 months ago
Çok iyi
...l
6 months ago
kıymalı börek için sipariş vermiştim ama kalmamış, ekmek, poaça ve simit taptaze ve lezzetliydi niye puanı düşük anlamadım
- Kepek Ekmek22,50 TL
- Dereotlu Poğaça30 TL
...t
6 months ago
kaşiteee tek kelime
- Not availableTam Tahıllı Ekmek
- Not availableEkşi Maya Ekmeği
...ı
9 months ago
Tadı taze ve harikaydı teşekkürler.
- Özel Cevizli Baklava (500 gr.)450 TL
...z
9 months ago
Çok hızlı geldi 👏👏👏
- Peynirli Gül Böreği75 TL
- Not availableSade Açma
- Not availableGevrek Simit
...k
2 months ago
bilgilendirme yapılmadan farklı ürün gönderilmiş
...r
3 months ago
buz gibi geliyor börek. notları okumuyorlar sanirim. ancak dereotlu ve kaşarlı poğaça cok lezzetli.
- Not availableKaşarlı Poğaça
- Dereotlu Poğaça30 TL
...r
3 months ago
Önceki pastalarınız gibi taze değildi, çilek çok azdı
...n
1 week ago
Notumu dikkate almamanız beni üzdü neyse pasta güzeldi
- Muzlu Pasta (6 Kişilik)675 TL
...ş
6 months ago
kavanozlarda kapak olmadıgı icin illaki dökulerek geliyor
...L
7 months ago
Önceden çok güzeldi bu sefer magnolia değil sadece bisküvi yedik
...n
Yesterday
pasta yamuk ve ermiş şekilde geldi , not eklememe rağmen mum ve yazı konulmamisti..sayenizde çok sıradan gecti babalar günü mum bile ufleyemedik..Asla memnun kalmadm tekrar tercih edeceğimi sanmiyorum
...n
2 weeks ago
iyi
...k
1 month ago
catall bicak servisi ve mum koyulmamis
...n
3 months ago
Siparis kontrolleri yok surekli stogu olmayan, seyleri aldiriyor sonra iptal ediyorlar.

