- Pastane & Fırın
- Express Teslimat
Tatyaka Taşyaka
Tatyaka Taşyaka Değerlendirmeler
...a
4 Hafta Önce
Tatlılar çok güzeldi kurye çok ilgiliydi sağolsun
- Ekler (Büyük Boy)60 TL
- Uğur Böceği250 TL
...n
1 Ay Önce
pasta tazeydi
...ç
1 Ay Önce
süpersiniz tşk ederim
...r
2 Ay Önce
10 numara 5 yıldız
...r
2 Ay Önce
10 numara 5 yıldız
...r
2 Ay Önce
10 numara 5 yıldız
...r
3 Ay Önce
10 numara 5 yıldız.
...r
3 Ay Önce
Fethiye'de tek geçerim, vakit varsa YS kuryelerine çay ikram teklif edin :)
...r
3 Ay Önce
Kurye Yasin beye teşekkür ederim.
...r
3 Ay Önce
poğaçalar cok lezzetliydi.
...r
3 Ay Önce
Fethiyenin öbür ucundayım 2 tane poğaça istedim sıcacık geldi.
...r
3 Ay Önce
iyi ki varsınız, evde ekmek yok siparis veriyorum hemen geliyor.
...r
3 Ay Önce
10 numara 5 yıldız.
...e
5 Ay Önce
Hersey çok iyi
...n
5 Ay Önce
Güzel
- Profiterollü Pasta (4 Kişilik)600 TL
- Not availableFırın Sütlaç
...e
5 Ay Önce
Çok iyi
...l
6 Ay Önce
kıymalı börek için sipariş vermiştim ama kalmamış, ekmek, poaça ve simit taptaze ve lezzetliydi niye puanı düşük anlamadım
- Kepek Ekmek22,50 TL
- Dereotlu Poğaça30 TL
...t
6 Ay Önce
kaşiteee tek kelime
- Not availableTam Tahıllı Ekmek
- Not availableEkşi Maya Ekmeği
...ı
9 Ay Önce
Tadı taze ve harikaydı teşekkürler.
- Özel Cevizli Baklava (500 gr.)450 TL
...z
9 Ay Önce
Çok hızlı geldi 👏👏👏
- Peynirli Gül Böreği75 TL
- Not availableSade Açma
- Not availableGevrek Simit
...k
2 Ay Önce
bilgilendirme yapılmadan farklı ürün gönderilmiş
...r
3 Ay Önce
buz gibi geliyor börek. notları okumuyorlar sanirim. ancak dereotlu ve kaşarlı poğaça cok lezzetli.
- Not availableKaşarlı Poğaça
- Dereotlu Poğaça30 TL
...r
3 Ay Önce
Önceki pastalarınız gibi taze değildi, çilek çok azdı
...n
1 Hafta Önce
Notumu dikkate almamanız beni üzdü neyse pasta güzeldi
- Muzlu Pasta (6 Kişilik)675 TL
...ş
6 Ay Önce
kavanozlarda kapak olmadıgı icin illaki dökulerek geliyor
...L
7 Ay Önce
Önceden çok güzeldi bu sefer magnolia değil sadece bisküvi yedik
...n
Dün
pasta yamuk ve ermiş şekilde geldi , not eklememe rağmen mum ve yazı konulmamisti..sayenizde çok sıradan gecti babalar günü mum bile ufleyemedik..Asla memnun kalmadm tekrar tercih edeceğimi sanmiyorum
...n
2 Hafta Önce
iyi
...k
1 Ay Önce
catall bicak servisi ve mum koyulmamis
...n
3 Ay Önce
Siparis kontrolleri yok surekli stogu olmayan, seyleri aldiriyor sonra iptal ediyorlar.
