rider-banner-icon
  • Çiğ Köfte
  • Pilav
  • Tavuk
  • Restoran Teslimatlı

Pilavcı Ahmet'S Usta

4.4 üzerinden 5 yıldız, 67 inceleme
Kuştepe caddesi no; 3j iç kapı no 12 (simakent sitesinin altı, BAHANE PETSHOP'UN YANINDA)
....08.04.2026Son zamanlarda yediğim en iyi tavuklu pilav!!! çok lezzetli çok doyurucu. Siparişim hızlı ve sıcak geldi bunun için ayrıca teşekkürler. işinizi harika yapıyorsunuz umarım daha iyi yerlere gelirsiniz.
...l24.04.2026yemek sıcak leziz ve kurye arkadaşımız güleryüzlüydü teşekkürler
...i21.04.2026Çok lezzetliydi. Yediğim en iyi tavuklu pilavdı.
...l28.02.2026çok lezzetli ve sıcak geldi yanına tatlı da hediye gönderdiler çok teşekkür ederiz
...n22.03.2026Abi herşey çok iyi de, domates sipariş ettim dilimli yanında filan gelir diye düşündüm direkt saplı bir tane domates göndermişsiniz bir bakıştık 10 saniye sonra güldüm baya dolaba koydum kolay gelsin
...l11.03.2026Pilav iyiydi tavuk da iyi pişmiş koku falan yoktu. Dün iftarda yedim ve bir rahatsızlık vermedi gönül rahatlığı ile yiyebilirsiniz.
...k08.03.2026Gayet lezzetli, sıcak geldi.
...ı14.02.2026Senelerdir böyle güzel yapan yer görmemiştim harika lezzet elinize sağlık...
...n22.01.2026elinize kolunuza sağlık çok güzel
...Ş21.01.2026Pilavı da çiğ köftesi de çok lezettliydi.Sıcak geldi servisi yan ürünleri boldu. İkram için de teşkkür ederiz
...m17.01.2026Çok anlayışlı ve ürünleri güzel olan bir işletme
...k16.01.2026selamlar kolay gelsin iyi çalışmalar pilavinizi çok beğendik ikram tatiliniz için çok teşekkür iyi çalışmalar dilerim
...v08.01.2026Pilav çok güzeldi İşin hakkını vererek yapiyorsunuz elinize emeğinize sağlık.
...n03.01.2026Çok teşekkürler ellerinize sağlık çok beğendim tadını
...ı09.12.2025Tadı güzeldi fakat ayranımı göndermediler
...ç20.02.2026Teşekkür ederim sıcaktı, güzeldi.
...ı25.12.2025çorba sıcak geldi pilav ve tavuğun yanında çiğ köftede göndermişsiniz çok lezzetliydi ikramlarınız için teşekkrlerr irmik helvası aşırı iyiydi elinize sağlık kolay gelsinnnnn
...z22.12.2025tavuklu pilav gayet güzeldi kurye de hızlıydı yanında gelen mini hediye de çok mutlu ediciydi umarım hep böyle devam ederler
...l21.12.2025Haribo için teşekkür ederim gayet lezzetliydi
...r21.12.2025Kaliteli plav bana göre çok hafif lapaydı ama elinize sağlık akşam akşam kurtardınız beni
...y20.12.2025İkramınız için çok teşekkür ederim. Kaliteli bir işletme.
...y19.12.2025Yine aynı kalite ürün gönderildi. Teşekkür ederim.
...y19.12.2025Pilav ve tavuk çok taze ve kaliteliydi. Umarım boyle devam edersiniz. Siz boyle devam ettikçe bizde sipariş vermeye devam ederiz.
...r18.12.2025Restoran çok nazik ve çok naif
...u18.12.2025Gayet lezzetli ve doyurucu. Yanında da çok güzel ikramlar göndermişler. Ellerinize sağlık teşekkürler
...z13.12.2025Çok güzeldi
...u14.12.2025Gayet hızlı geldi. Gece geç vakitte. Doyurucu ikram için çok teşekkürler
...r14.12.202510numara
...i08.12.2025elinize sağlık hayırlı olsun yeni işletmeniz
...ş01.01.2026yediğim en kötü tavuk pilav olabilir yanına ikramda koymuşlar çok tatlılar ama kötüydü çok
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0004:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday13:0023:59
Sunday18:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

ESME SARITAŞ

Pilavcı Ahmet'S Usta