rider-banner-icon
  • Tost & Sandviç
  • Restoran Teslimatlı

Alsancak Sandviç

4.1 üzerinden 5 yıldız, 1000+ inceleme
Alsancak Mah. 1464 Sokak Emel Apt. No 9
...t12.06.2026İçi çok dolu ya yerken zorlanıyorum 😂 teşekkürler
...t21.05.2026ellerinize sağlık çok güzel çok sıcak hızlı geldi mükemmeldi
...y28.04.2026Sandviç gerçekten çok lezzetliydi.İçi dolu dolu malzeme kullanılmıştı. Tam kıvamındaydı. Siparişim hızlı ve sıcak geldi, çok memnun kaldım. Kesinlikle tekrar sipariş veririm.
...z27.04.2026tek kelimeyle mükemmel 😋😋uzun zamandır daimi müşteri olarak tek başınıza bir ordusunuz teşekkürler..
...t27.03.2026süperdi teşekkür ederim
...z14.02.2026ustanın ellerine sağlık kurye arkadaşlara ayrıyetten teşekkür ederim güler yüzlü ve hızlı geldi
...z12.02.2026ellerinize sağlık her zamanki gibi çok lezzetli 😋😋😋
...K12.02.2026süperdi
...t17.01.2026çok lezzetlidi
...a17.12.2025zamanında geldi lezetliydi teşekkür ederim..
...t07.12.2025Doyurucu
...z06.12.2025ellerinize sağlık herzamanki gibi çok lezzetli 😋😋😋
...z18.11.2025ellerinize saglık çok doyurucu ve sıcak geldi hem hızlı teslimat olması memnun etti beni teşekürler 😋😋😋😋
...n15.11.2025lezzeti çok güzeldi kuryeniz çok kibardi teşekkür ederiz☺️
...m05.11.2025Cok dolu
...t31.10.2025Ben Hayatım Bu Kadar BOL MALZEMELİi ve GÜZEL Bir Karışık Sandviç YEMEDİM. ELİNİZE SAĞLIK. Kurye de çok kibardı. Teşekkür ederim.
...r11.10.2025Yani gerçekten sıçaklık iyiydi ve lezzet ortalama üstüydü Kurye mükkemeldi
...ğ25.09.2025işine saygısı olan kaliteli bir esnaf abi. ilgi alakası için teşekkür ederim kazancı da gönlü gibi bol olur umarım 🙏🏻
...u12.09.2025şehrin en iyi sandviçleri burada, harikaydı ellerinize sağlık teşekkürler.
...t10.09.2025çok lezzetlidi zaten hep söylüyorum motorcu güler yüzlüdu ellerinize sağlık çok teşekkürler
...t06.09.2025Yemek sıcacık ve gayet de güzel paketlenmiş şekilde geldi fakat patatesler biraz fazla sertti ama ürün bolluğu açısından gayet f/p bence mutlaka deneyin
...n03.09.2025Sandviçleri hem lezzetli hem fazlasıyla doyurucu tavsiye ederim
...ü01.09.2025Çok lezzetliydi elinize sağlık.
...ü25.08.2025Mükemmeldi, elinize sağlık.
...k24.07.2025Çook iyi çok
...r21.07.2025notlara dikkat ediyorlar
...r17.07.2025Güzeldi
...ç20.01.2026Kurye kardeşim sağolsun çok efendi ve nazik bir arkadaştı. Sandviç de güzeldi. Teşekkürler.
...k01.09.2025Sandviçi beğendim doyurucu ve lezzetliydi fakat burger köftesinden hiç tat alamadım.
...n14.04.2026Dublede kaşar fazla olur kaşar azdı üste koyun kaşarı sosisleri daha iyi pişirin lütfen mideyi bozdum doluluk iyi bir de kasap sucuğu olsa mükemmel
Monday,Tuesday00:0004:30
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday10:4523:59
Wednesday,Thursday,Friday,Saturday00:0004:45
Sunday00:0003:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Emine Ece Yavuz

Alsancak Sandviç