rider-banner-icon
  • Çiğ Köfte
  • Express Delivery

Gece Çiğ Köftecisi

Express
Rating 4.4 out of 5 stars, 500+ reviews
TALATPAŞA MAH. KIRMIZI GÜL CAD. NO: 10/2
...z5/15/2026Çiğ köftesi güzeldi beğendik elinize sağlık çok hızlı geldi
...n3/18/2026Çok hızlı geldi lezzeti de yerindeydi
...r2/10/2026Siparişim çok çabuk ulaştı, lezzetliydi.
...n1/23/2026elinize sağlık ikram icin teşekkür ederiz
...k1/16/2026harika harika harikaaa
...k1/15/2026mük mük mükkk
...k1/14/2026burası mukememl gerçekten sizi taktir ediyirum . en önemlisi çok hizliziniz lezzet zaten 10 numara . şu mecburi minimum sepet tutarında biraz indirirseniz daha Super olur
...k1/14/2026harika harika harika mimumu. tutarı azaltirsaniz gerisi mükemmel
...k1/7/2026harika her zamanki gibi ve çok hizi
...k1/7/2026bayılıyorum çok seviyorum son siparişimi iptal etmeseniz daha iyi di ama olsun
...k1/7/2026her gün 5 yıldız benden
...k1/7/2026her zamanki gibi 5 yıldız yine benden
...k12/31/2025her gece sipariş vermeye başladım bu gece kapaliydiniz başka yerden verdin üzücü oda 2 saatte geldi erken kaoamayin lütfen
...k12/29/2025ilk defa sipariş verdim 10 numara 5 yıldızdi daha da başka çok köfteci tanimam
...z12/14/2025Ustamız gayet hızlı yapmış kurye de hızlı şekilde ulaştırdı tadı oldukça güzel elinize sağlık
...s12/10/2025Gerçekten baya lezzetliydi
...u11/25/2025çok, lezzetli ve hızlıydı teşekürlerler
...ı10/11/2025Güzel lezzetli çabuk geldi
...n9/1/2025Kralsınız
...r8/18/2025Çiğ köfte 10 numara, yanında tatlı ikram göndermişler teşekkürler.
...n4/6/2026Hızlı teslimat yaptılar fiyat performans olarak da bence gayet güzeldi malzemesi bol ama göbek yoğun olduğundan domatesin tadını bastırdı ama gayet başarılı tavsiye ederim
...ş3/12/2026Çiğköfte lezzetli fakat içerik sade marul ve domates içeriyor. Aslında daha güzel fakat marul çok baskın, diğerlerinin tadını bastırıyor.
...n2/10/2026Elinize sağlık ancak garnitürleri arttırsanız daha iyi olur diye düşünüyorum. Salatalık turşusu vs. Gramaj olarak iyiydi.
...n12/6/2025başarılı
...k3/12/2026keşke içinde sos olsaydı
...ı1/11/2026doritosu azdı halbuki mega söylemiştim
...l12/23/2025Dahada acı olabilirdi .
...u12/7/2025Kuruydu
...i11/15/2025tatlılar gelmedi
...n10/25/2025çiğ köfte ortalama yanında marul var sadece nar eşkisi koymuşlar 3 damla yani esnaflık, Edirne çok görmemek lazım
Monday,Tuesday,Wednesday,Friday,Saturday,Sunday00:0003:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Friday,Saturday,Sunday11:4523:59
Thursday00:0003:30
Thursday11:0023:59

Restaurant information

KEP Address: huseyin.demir.36@hs01.kep.tr

MERSIS number: