- Tavuk
- Tost & Sandviç
- Express Teslimat
Express Büfe
Express Büfe Değerlendirmeler
...i
3 Gün Önce
Number one 🌟💯
- Tombik Ekmek Arası Tavuk Döner160 TL
- Sosisli Sandviç90 TL
...z
3 Ay Önce
elinize sağlık hem çok hızlı geldi hem çok lezzetliydi
- Kaşarlı Tost130 TL
- Ayran (30 cl.)70 TL
- Ayran (20 cl.)50 TL
...z
6 Ay Önce
lezzetliydi soğumadan gelmiş olması harikaydı ekstra olarak servis olarak da gayet hızlı ulaşım sağlandı teşekkürler
...a
7 Ay Önce
hwrşey çok lezzetli ve harikaydı ama patatesler birazdaha çıtır olsa harika olacaktı elinize emeğinize sağlık
- Karışık Patso Sandviç220 TL
...y
7 Ay Önce
Nar suyu inanılmaz iyiydi, taze sıkma
- Kaşarlı Tost130 TL
- Taze Sıkma Nar Suyu140 TL
...ş
8 Ay Önce
Severek yiyorum
- Tombik Ekmek Arası Tavuk Döner160 TL
...ş
8 Ay Önce
Harika
- Not availablePatso Sandviç
- Sosisli Sandviç90 TL
...ş
11 Ay Önce
Lezzet konusunda ıslak hambugerleri lezizdi ancak ıslak değildi. Tavuk döneriz muazzam. 1 puanı kırmamda ki sebep içeceğimin gelmemesinden dolayı yoğun olabilir ancak bizde bir ücret ödüyoruz sonuçta
- Not availableYarım Ekmek Arası Tavuk Döner
...a
3 Ay Önce
Döner lezzetsiz değil fakat kalın kesilmiş.Çiğ ve kokuyordu.Eğer düzgün kesilse lezzetli ve güzel olacak.Bu şekilde ne yazık ki yenmiyor.
...ş
9 Ay Önce
Tombik ekmek tavuk dönerinizi seviyorum
- Tombik Ekmek Arası Tavuk Döner160 TL
- Ayran (30 cl.)70 TL
...n
11 Ay Önce
Acıklamayı okuyunuz lütfen.
...ş
9 Ay Önce
Sosisli iyi değil ama tavuk döner güzel
...r
1 Ay Önce
Karışık tost yanık geldi
- Yengen Tost190 TL
...a
2 Ay Önce
Bana sormadan yarım ekmeğe kuru patatesşerı koyup gondermısler çok kötüydü
...ı
2 Ay Önce
Ayvalık tostu istedik amerikan salatalı patso gönderdiler. Siparişi iptal etseniz daha iyiydi yanlış göndermekten
...l
5 Ay Önce
ciğer dürümü ısıtsaydınız keşke
...u
7 Ay Önce
2 kere sipariş verdim 2 side yanlış geldi. istediğin şey ellerinde yoksa kafalarına göre gönderiyorlar. Döner full kıkırdak ve yağ. patso da aşırı yağ kokusu ve tadı vardı.
...n
1 Ay Önce
Tavuk bayağı lezzetsizdi üniversite zamanımda çok severek yerdim baya lezzet değişmiş maalesef
...z
1 Yıl Önce
Fotoğrafta gösterilen markayla aynısı gelirse seviniriz, aksi takdirde sipariş vermezdim
...l
11 Ay Önce
Sucuk ve salamda cok degisik bir koku vardı tavsiyem markasını değiştirmenizden yana bu şekilde çok müşteri kaybedersiniz maalesef bir daha söylemeyeceğim bir yer

