- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Restoran Teslimatlı
Kışla Pide
Kışla Pide Değerlendirmeler
...l
2 Hafta Önce
güzel, lezzetli.
...l
3 Ay Önce
Sipariş sıcak geldi, teşekkürler 🥰🥰
...k
3 Ay Önce
pideler çok güzel di çok hızlı geldi sıcaktı ustanın elerine salık tekrar sipariş vereceğim
- Kuşbaşılı Pide350 TL
- Lahmacun75 TL
...ş
4 Ay Önce
mükemmel bisi
...l
4 Ay Önce
sipariş çok hızlı geldi malzemesi kıvamı yerinde ustam ellerine sağlık
- Karışık Pide350 TL
...t
5 Ay Önce
harika gerçekten çok beğendim kesinlikle tavsiye ederim salatası vs herşey çok iyiydi kurye arkadaşada teşekkür ederim
- Kıymalı Pide375 TL
...n
6 Ay Önce
Bu fiyata olmaz dedim ama olmuş gerçekten güzel
...N
6 Ay Önce
Lahmacunlar gerçekten iyiydi sadece acısı beklediğim kadar acı değildi onun haricinde malzeme içeriği vs ve salatası gayet başarılı
...r
6 Ay Önce
çok iyi
- Lahmacun75 TL
...ç
6 Ay Önce
lahmacunlar genel olarak iyiydi tavsiye ederim salata acayip büyük doluydu eksiksiz hızlı güzel bi şekilde geldi sadece anladığım kadarıyla kuyruk yağı kullanıyorlamış herkes beğenmeyebilir ben beğndm
...l
6 Ay Önce
lahmacun cok güzeldi bayıldım salatası da aynı sekilde tazeydi sıcak geldi :))
- Lahmacun75 TL
...r
6 Ay Önce
ilk defa sipariş verdim çok beğendik ailecek ellerinize sağlık ustam
- Lahmacun75 TL
- Kıymalı Pide250 TL
- Eker Ayran (30 cl.)40 TL
...n
6 Ay Önce
Kurye arkadaş nazik biriydi kapıyı açtığımda öten tavuk oyuncağı ile beni biraz şaşırttı lahmacunlarda fiyatına göre güzeldi
...r
6 Ay Önce
Siparişimiz Çok kısa sürede ulaştırıldı, sıcacıktı, kurye arkadaşa teşekkür ediyoruz
...z
6 Ay Önce
Çok hızlı geldi,lezzetliydi vs salata gayet boldu çok memnun kaldım kesinlikle tavsiye ederim.
...t
4 Ay Önce
İlk siparişe göre ,üçüncü sipariş çok özensiz geldi .Notta yazılanlar dikkate alınmamış,yeşillik salata hiç yok ,unutulmuş getirilmedi,lahmacunlar özensizdi ama yinede tercih edilebilecek yer,
...u
6 Ay Önce
Lahmacunda olan yağ fazla gibi ağızda donuyor yedikten sonra , birde soğan tadı baskın çok kötü değil çok iyide değil.
...N
3 Ay Önce
kıymalı pidenin kutusunu açar açmaz ekşilik kokusu geldi rezil gibiydi arayıp söylediğimde yapacağımız bişey yok tekrar aynısı gelir dediler hatalarını kabul bile kabul etmiyolar sipariş vermeyin.....
- Karışık Pide350 TL
...r
4 Ay Önce
berbat tek kelime ila yazacak çok şey var ama bilmiyolarsa yapmasınlar tek kelime ila rezalet
...k
4 Ay Önce
Lahmacun değil sarımsaklı ekmek yedik
...m
5 Ay Önce
hayatımda yediğim en kötü lahmacun ve pideydi. bence iyi yorumları da tanıdıkları yapmış. bir daha asla sipariş vermem ....
...k
5 Ay Önce
lezzetsiz kaşar yoktu kıymalı pidede çok sinir vardı
...e
6 Ay Önce
lahmacun ağır bir şekilde kokuyordu. harcında mi birşey vardı bilmiyorum ama yiyemedik. kurye arkadaş gayet iyiydi.

